Sari la conținut

six

Membru
  • Număr conținut

    102
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DR800
  • Interests
    Offroad

six's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. salut, nu maieste, am dat-o..

  2. on2r

    salutare, am vazut anuntul cu remorca moto, mai este valabil? ma intereseaza, dar la 500 EUR.

    Cristi

  3. merci de pont.. carburatoarele au fost desfacute, curatate si mecanicul unde am efectutat operatia n-a zis c-ar fi ceva in neregula pe acolo.. daca nu gasesc alt vinovat am sa le schimb si pe astea..
  4. am si eu un dr big 800 din '91 cu o simptoma ciudata si anume: daca-l las > 3-4 zile nepornit porneste foarte greu sau spre deloc, se comporta ca si cum nu ar avea benzina. cu socul tras porneste pentru 2-3 secunde si se opreste.. fara soc, deloc.. intr-un final dupa ce-l gadil, mai bag socul, il trag, mai invart la el, etc.. o ia greu, merge prost cateva minute ca si cum n-ar avea benzina sau gunoaie in carburator.. dupa ce se incalzeste bine totul e normal. daca-l pornesc dupa 1-2 zile porneste la sfert, fara soc si merge excelent din prima.. ce am facut: schimbat bujii standard cu iridium si curatat carburatoare, dar nicio imbunatatire in cazul pornirii.. any thoughts? ar mai fi un mic filtru de benzina de schimbat dar nu vad motivul pentru care s-ar comporta asa din cauza lui si pompa de benzina.. dar again, asta ar trebui sa faca figuri in mers, de pornit ar trebui sa mearga cu benzina din carburatoare. poa' sa plece benzina aia din carburtoare daca sta 3-4 zile nemiscat? aparent nu curge pe niciunde.. am scos la un moment dat si bujiile si erau uscate, deci nu se inneaca..
  5. Aici nu stiu ce sa-ti zic, amandoua sunt comparabile, poate sa fie chestie de gust, care-ti place tie mai mult, de pret/starea lor, etc.. Eu unul am mers si pe F650 si pe Transalp si as alege fara ezitare V2 fata de monocilindru pentru 70% mers pe strada. Nici Transalpul nu se descurca rau la un light offroad. Ti-am mai zis, incearca sa mergi cu amandoua, vezi cum te simti si alege ce-ti place.
  6. In bugetul tau cu greu gasesti una in toate mintile, depinde de an, stare, etc.. Motocicleta e foarte frumoasa, fiabila, dar destul de costisitoare la intretinere. E un dual sport reusit, se comporta bine si pe strada si pe offroad, singurul dezavantaj, daca-l pot numi asa e faptul ca are un singur piston.. Daca o sa mergi pe un Transalp si pe un F650 o sa vezi singur diferenta, asta se va vedea mai mult pe strada... Depinde cam in ce proportie o vei folosi pe strada sau in offroad.
  7. Pai diferenta intre Bandit sau motoarele sportive/naked si enduro-touring-urile sunt turatiile la care functioneaza motorul si implicit cuplul. Bandit-ul de 650 are 4 pistoane iar Transalp-ul de 650 2 pistoane cu un diametru mult mai mare, sau respectiv celelalte un piston si mai mare.. Daca cu un Bandit ai urca o panta cu 9000rpm, probabil cu un TA ai urca aceeasi panta cu 4500rpm. Acum nu vad de ce nu ai schimba intr-o treapta inferioara de viteza cand urci o panta? Si cu masina, si cu moto si cu bicicleta faci acelasi lucru. Daca vrei de 1000, uita-te la Honda Varadero, Aprilia Caponord, BMW R1200GS (care sigur iti depaseste bugetul cu mult) sau KTM 990 Adv. Tot enduro-touring sunt si astea, dar doar ca-s mult mai grele si mai puternice. Te vei simti excelent pe strada, dar pe drumuri forestiere mai proaste va fi mai greoaie. Parerea mea e sa vezi un model din fiecare daca e posibil, faci o tura cu ele si iti faci cel mai bine o idee despre cum merge fiecare, asa din vorbe e greu de ales. Eu as alege Transalp-ul sau poate Varadero (asta daca vrei sa mergi mai mult onroad decat offroad) Si Aprilia Caponord e o motocicleta frumoasa si accesibila ca pret, dar cred ca sta prost la capitolul fiabilitate.
  8. Cred ca Honda Transalp este ideal pentru asa ceva. Are avantajul celor 2 pistoane, motorul e excelent. Ar mai fi BMW F650 si KTM LC4 Adventure, sunt motoare foarte bune, dar vibratiile sunt ceva mai mari. In rest.. mai sunt, dar astea cred ca-s cele mai fiabile/populare.
  9. da stiu, tu ai dreptate cu 2T-ul, dar nu ma pot obisnui cu ideea ulei, amestec, fum, fiabilitate. plus ca as vrea ceva inmatriculat cu care sa mai merg ocazional si prin oras sau drumuri scurte, cred c-ar fi prea enervant un 2T.. stiu ca-s nehotarat, dar un LC4 640, la vreo 140kg cum suna? s-ar descurca prin padure/dealuri?
  10. Probabil pentru inceput nu va fi hard enduro, pana mai invat cate ceva... In mare vreau sa urce un deal, sa mearga prin padure, sa iasa din noroi si cam atat.. Dupa ce depasesc toate astea, daca nu ajunge 125-ul, imi pot lua altceva.. Daca indeplineste conditiile de mai sus e perfect. Nu stiu cati CP are, unele site-urile il dau 9.5, altele 12..
  11. e mare si greu, multumesc pentru oferta.
  12. Am gasit un XT125R, ce parere aveti de el? E suficient de puternic motorul pentru a te descurca pe offroad?
  13. as prefera totusi un motor 4T, nu prea-mi place feelingul 2T-ului.
  14. dupa cum spune si titlul sunt in cautarea unui moto de umblat pe coclauri. pana acum am avut un aprilia pegaso 650 cu care am facut doar un soft enduro (drumuri forestiere, foarte rar prin padure si cam atat). motorul vreau sa-l folosesc 80% offroad, 20% onroad, probabil prin oras sau la drumuri scurte in general. din pacate bugetul ma limiteaza la modelele de mai sus, daca am ratat eu vreunul va rog sa-mi spuneti. este un topic foarte util si interesant despre recenziile motoarelor in sectiunea enduro/touring, dar acolo nu am gasit decat dr350. am sa trec eu putinele plusuri si minusuri pe care le-am descoperit le fiecare model, daca puteti completa voi lista ar fi super. repet, modelele sunt cele care se incadreaza in bugetul de 1000-1500 euro. xt125 - an fabricatie 2005-2007, motor 4T, 125cc, 10cp, racire aer, greutate gol 110kg. din ce am citit pe net, pare sa fie fiabil atat la cazaturi cat si la intretinere. top speed: 95, viteza croaziera: 70-80. pornire electrica si kickstarter. singurele dubii pe care le am sunt puterea lui, daca e suficient pentru a urca dealurile, trece anumite obstacole si daca nu devine inutil in anumite situatii. singurul lucru care inclina spre el este anul mai nou de fabricatie.. dr350 - an fabricatie 1991-1995, motor 4T, 350cc, 27cp, racire aer, greutate gol, aprox 130kg. viteza maxima 130, mai toate recenziile o plaseaza o motocicleta simpla si usor de intretinut. pornire electrica sau kickstarter. majoritatea pe care le-am vazut aveau kickstarter. observatie: pe ebay sau dezmembrari nu prea am gasit piese pentru ele, desi par populare. klx650r - an fabricatie 1994-1996, motor 4T, 650cc, 48cp, racire apa, greutate gol 127kg, viteza maxima 156. are doar kickstarter (varianta R). nu am gasit foarte multe comentarii sau pareri despre model. ktm lc4 640 - an fabricatie 1994-1998, motor 4T, 620cp, 55cp, racire apa, greutate gol 122kg. datorita faptului ca ultimele modele sunt la fel de usoare ca si dr350 as inclina spre unul din ele, voi ce parere aveti?
  15. six

    R.i.p. Cutzi :(

    frate.. cum poti sa dai vina pe masina? am condus multe masini si sport si suv si offroad, nu q7, nici tuareg, dar masini vechi de cel putin 10 ani fara cine stie ce sisteme, doar un amortizor la caseta de directie sa nu-ti zboare din mana volanul cum ziceai tu, etc.. se descurca excelent si in curbe si pe denivelari, asta depinde cum stapanesti tu masina respectiva. sa dai vina pe masina.. pentru niste denivelari din asfalt.. mi se pare penibil. toti oamenii aia au murit ca-i q7-ele prost, eh?
×
×
  • Creează nouă...