Jump to content

just_skyzzo

Membru
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About just_skyzzo

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Carnet moto din
    99
  • Motocicleta
    kawasaki ZX636R 2002
  • Numar Moto
    BV12ZXR
  1. daca vorbim de mufa care este pozitionata sub filtrul de aer si paralel cu ea ii mufa de la comenzi din dreapta , este de culoare neagra din pacate(alta mmufa a contactului nu am gasit).am maine programare la suzuki sa vad ce descopera aia pe acolo , revin cu noi informatii. merci tuturor pentru ajutorul acordat!!! Cazul meu este destul de asemanator ,motoreta asta este la fel ca si un ou kinder , l-am cumparat si acum descopar surprizele.Diferenta face ca eu m-am asteptat de la inceput la ce ii mai rau , este indiferent de situatie (motor stricat sau mai stiu eu ce defect)Este o afacere in conditiile in care am platit undeva la nici 20% din valoarea ei.Indiferent ca se dezmembreaza sau se repara motoreta asta nu este deloc o afacere proasta , pacat de ea sa o desfac pana nu ii aflu defectele , iar eu tind sa cred ca motorul merge ceas.Oricum vreau sa aud motorul pornit indiferent de caz ,garantat este o problema minora si se va repara la un pret rezonabil.
  2. Suzuki GSX-R 2004-2005 nu au fost prevazute cu cip in cheie, ce legatura mai are cheia cu treaba asta? Sunt sigur ca nu este o problema foarte grava, tocmai de aceea imi si bat capul ,in acelasi timp invat si foarte multe lucruri.In plus mecanici in zona nu sunt , iar cel mai apropiat service suzuki este la 200km distanta,asta semnifica bani si timp, vremea mai este ca dracu.....In ultima instanta o sa le calc pragul celor de la suzuki, pana atunci ma bazez pe forum
  3. MErci pentru sfat, o sa verific in cel mai scurt timp daca am ceva de genul montat pe motoreta , si daca este am depistat problema. In conditiile in care este montat acest sistem , ce pot face sa il anulez? nu am descoperit nimic asemanator cu ce este in poza referitor la imobilizatoarele Datatool ,am decarenat complet motoreta si nu am gasit nimic. Merci pentru ajutor , am consultat putin manualul si cred ca am descoperit ceva. De pe bord nu imi dispare eroarea chec.Am citit si nu am inteles prea bine ce trebuie facut. Din nou ajutor !!!
  4. nu am prea inteles ,astept niste explicatii mai in detaliu in privinta asta , apreciez efortul ... multumesc
  5. esti sigur de treaba asta? nu am facut diagnoza inca, nu stiu pe nimeni in zona care sa faca acest lucru.Drobeta Turnu severin mai exact. sincer nu am vazut nici o cheie in bord cand pun contactul, posibil sa fii fost eu informat gresit si acest sa nu fie cu cip , cei care au suzuki gsxr - 750 2004 ne pot informa mai bine privind acest aspect.nu stiu unde pot cauta acest lucru... contactul vechi este la gunoi de mult , nu mai intra in discutie.Nu stiu de pe ce model este dat jos acest contact.Fostul proprietar spune ca este dat jos tot de pe un k4.Crezi ca motivul pentru care nu primesc curent in bujii sa fie din contact? Am pus ceva poze cu contactul si cheia , poate recunosti cheia....poate ii contact de k4 si nu o fii asta problema.Am si o poza cu bordul , intreba cineva mai devreme daca se aprinde o cheie in bord ... asta ii tot ce imi arata bordul
  6. Imi cer scuze, poate nu am fost destul de explicit la inceputul topicului , repet Functioneaza tot , kilometraj , lumini , avarii , inclusiv electromotorul primeste curent , este adevarat , pentru a da la automat trebuie apasat ambreajul... functioneaza , invarte decat ca nu porneste. Am scos o fisa afara cu bujie cu tot , si nu da scanteie cand dau la automat.De aici au tras concluzie meseriasii de au incercat sa descoase problema , ca ar fi din cauza cipului.Faza este ca cel mai apropiat service suzuki de unde locuiesc eu este la 200km , si bat drumul pana acolo doar in conditiile in care nu am de ales , pana atunci , ma bazez pe voi... Deci , un verdict .... este din cip sau nu?
  7. am precizat mai sus ca nu are contactul original pe ea ,sau nu are importanta?se poate comanda o cheie cu cip care sa corespunda cu cdi-ul motoretei si sa pastrez acest contact care este montat deja? daca contactul este schimbat , cititorul care recunoaste cheia este inca pe motoreta sau era montat pe contactul original? cu siguranta nu este o problema atat de grava pe cat pare ,se merita efortul
  8. Drace , ce importanta are asta ) am ajuns inaintea ta, sau ? Am platit un pret ok pentru halul in care este, ii de munca la motoreta , dar in final daca nu ii dau de cap o duc la suzuki.Astept in continuare pareri si idei!!!!!
  9. Salutare tuturor, Recent am achzitionat o motocicleta marca suzuki GSX-R 750cmc , an fabricatie 2004 K4 (modelul din poze , este identica) si nu ii dau de cap cu pornirea.Vechiul proprietar a pierdut cheia originala a motocicletei (am inteles ca sunt cu cip) , a inlocuit ulterior contactul original cu un alt contact+cheie (modelul simplu fara cip) si de aici incepe distractia.Se aprinde totul ,functioneaza toate comenzile incepand de la lumini , avarii , buton pornire , electromotorul primeste curent , da la automat dar din pacate motocicleta nu porneste, bujiile nu primesc curent.Am inteles ca este posibil ca , calculatorul sa nu trimita curent catre bujii deoarece nu recunoaste cheia, probabil acelasi sistem ca si la masini. Ce este de facut in conditiile in care contactul original nu il mai am (exista posibilitatea ca dupa seria moto,sa comand cheia originala de la o reprezentanta suzuki dar cum contactul nu il am, pica varianta asta). Am mai auzit o varianta , sa resoftez calculatorul sa functioneze apoi cu acest contact Alta varianta , cumpararea unui calculator racing(nu stiu exact despre ce este vorba , banuiesc ca ceva ciptuning care nu este limitat sau ceva de genul) Ce imi recomandati sa fac in situatia de fata , fara mari cheltuieli , nu tin neaparat sa am cheie cu cip , caut o varianta rezonabila si nu as prea vrea sa fac multe modificari prin instalatie.In mare parte cred ca ati inteles problema , astept pareri si idei Multumesc
×
×
  • Create New...