Sari la conținut

bambiloid1

Membru
  • Număr conținut

    96
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Yamaha Fazer S2
  • Numar Moto
    B-01-X-P

Informații profil

  • Motociclete detinute
    kava GPX 400 F

bambiloid1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Tocmai ce m-am intors acasa pe ploaia asta mare. Am costum de ploaie, manusi de ploaie, aparatori de ghete, viziera cu pinlock p, tot ce trebuie . Cel mai nasol a fost cand trebuia sa stau la stop in apa care avea mai mult de 5 cm ))) in rest fun ! Si fz-u e chill
  2. Serios acum, care e starea riderului?
  3. bre, io nu vad clipurile alea de la antena1.ro. nu inteleg, cum adica "am tras un pic dreapta si ne-a lovit?" adica a schimbat banda? a ocolit ceva? a semnalizat?
  4. s-a umplut de Fazere in bucuresti, vad in fiecare zi 2-3 )
  5. sunt f bucuros sa aud ca are probleme minime! ma rog, nici acum nu stim ce s-a intamplat ci doar rezultatele.... @gollum: te rog tine-ne la curent cu starea lui si daca putem ajuta cu ceva. Si daca ne poti lumina si pe noi cu dinamica accidentului ar fi tare bine.
  6. am trecut pa langa accident, am facut 2 poze dar nu se vede nimic relevant. motorul intradevar pare Bandit, intr-adevar numar de SV, dar n-am apucat sa il vad pe tot. motorul praf in partea din fata. Masina, fiat albea albastru, numar de AB sau AG, lovita serios in coltul din dreapta spate, pe prima banda pe podul de la ikea (sensul spre bucuresti). ciudat este ca era si parbrizul spart, ma gandesc ca riderul a fost auncat pe parbrizul masinii din impact. cand am ajuns, inainte sa vad accidentul, mi-a atras atentia un megane scenic verde deschis care venea spre ploiesti pe contrasens pe bretea pe langa podul de la Jandarmeriei si avea parbrizul infundat dreapta sus, probabil a aterizat si pe parbrizul lui. motociclistul nu mai era, si nici ambulanta. frecvent, pe podurile astea se intampla ca unii cascati sa se prinda ca au gresit sa o ia in sus pe pod, si baga in marsarier ca sa intre pe bretea. daca mergi in coloana si masina din fata ta evita in ultimul moment, te trezesti cu masina in marsarier in fata ta. Nu spun ca asa s-a intamplat ca nu stiu, nu am nici o informatie. Dar este o teorie.
  7. Eu am fost oprit cu toba stock, pentru ca ii opreau pe toti. Nu mi s-a cautat nod in papura. Mi-au dat si hartie ca sunt in regula, valabila inca o luna, daca ma mai opresc si altii sa le arat drect hartia.
  8. CU! eu personal nu am auzit de accidente *din cauza ABS-ului*. daca voi ati auzit spuneti-mi si mie expertii pot frana pana la limita intrarii abs-ului (ca daca intra,insemna n-au fost asa experti cum credeau ) costul aditional (ne referim la un motor nou, ca alte referinte sunt discutabile) este cam de 7-800euro. Daca nu ai abs si scapi motorul de 2 ori, reparatia in service cu piese OEM, ca sa o faci ca inainte de cadere, te costa mai mult decat 7-800 euro. daca ti-o repari cu power tape, valoarea pierduta la revanzare e si mai mare... pentru cei care isi doresc derapaje in curba cu spatele cred ca e mai bine sa o faca pe circuit.
  9. Cum ai concluzionat? In mod normal, pornesti consumatorii, si la 4000rpm masori tensiunea pe baterie, trebuie sa fie intre 14,2V si 14,4V.
  10. Da, merci, am vorbit deja cu ei, am preturile. Suportul pe care il au ei este Shad - are review-uri bune pe net. Relativ la suporturile laterale, eu am niste genti textile dar nu prea am de ce sa le sprijin si cand le leg, partea de jos se trage spre interior, spre roata. Nu atinge dar nici nu arata bine, in plus nu stau fix.
  11. anul trecut mi-am pus niste inaltatoare de ghidon, astea de la louis: http://www.louis.de/_20c746a73cb1ab814ad7debd2a44dc2d91/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021487 primul drum mai lung l-am facut acum 2 weekenduri (transalpina) 750km. Pozitia in sea, este mai dreapta si este absolut geniala. Inainte dupa 500km ma durea spatele, nu stiam cum sa ma mai asez. Dupa tura asta mi-am dat seama intr-adevar cat de misto e pozitia noua. Si daca tot scriu, 2 intrebari: - vinde cineva topcase + prindere? (sau chiar si sidecase-uri) (FZ6 S2) - si-a facut cineva crashbar-uri mai ieftine de 80euro?
  12. La 4 ani se schimba lichidul de racire. 107 grade C e inca in parametri, nu imi fac griji. Oricum s-a intamplat o data cand erau vreo 39-40 de grade afara. Eu eram mai rau decat motorul . la 2007 distributia se verifica la 42k km, conform cartii. in carte nu scrie insa cat de repede sa verifici intinzatorul de lant. Se pare totusi ca asta se poate uza mai repede, si poate da un tzacanit (de la uzura lui) sau un uruit daca nu mai intinde corect lantzul.
  13. Confirm, am versiuena carenata, S2 din 2007 si asa face. La 100 grade porneste ventilatorul si il opreste cand scade la 95. Nu mi-a crescut niciodata peste 107. Nu mia tin mine exact care era pragul de led rosu din carte. Parca 120 dar nu sunt sigur. In mod cert peste 110.
  14. Scriam acest post in timp ce s-a anuntat ca s-a dus. Am vrut sa editez sa adaug RIP dar a cazut site-ul. Nu fac pe desteptul daca ii spun cum se scrie corect un cuvant. Nu l-am jignit in nici un fel cum au facut-o altii, lucru care nu te-a deranjat. RIP! Imi pare rau pentru el. ideea cu arabetele pe contrasens nu prea se leaga dupa mine. Eu cred mai degraba ipoteza cu target fixation Poate prietenul lui ar trebui sa ne lamureasca.
×
×
  • Creează nouă...