Sari la conținut

ZLI

Membru
  • Număr conținut

    468
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    '05
  • Motocicleta
    GS500, GSX-R600
  • Numar Moto
    0723... :)
  • Club
    No

ZLI's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pe mine m-a operat la clavicula Dr. Dan SIDERMAN. Am cazut cu bicla in noiembrie si m-am ales cu clavicula si trei coaste fracturate plus mici bonusuri. Acum sunt ca nou. Vi-l recomand cu cea mai mare incredere. Zbor cu delta, merg cu motorul, ma dau si pe circuit, nu mi-o fur pana acum, in schimb reusesc sa cad cu bicla Cand eram mic si ma uitam la turul frantei/italiei eram oripilat de cazaturile in costume de bicla pe asfalt. Fix asa m-am imprastiat... pe la 54kmh cu lycra subtiri pe un asfalt nou nout. Sper sa n-aveti nevoie de medic, dar daca se intampla, m-am gandit ca e bine sa mergeti la sigur. E nasol sa nu stii unde sa te duci. Pun si un link cu zborul meu preferat, sa vedeti ce e mai sigur decat bilcla si motorul la un loc.... de satisfactii nu mai vorbesc... Alex
  2. Multumesc! Din cate stiu eu sunt, dar am zburat numai in dinamica pantei toamna trecuta. Am sa intreb. Frumos e cand bate SV, ai ditamai creasta... In we asta cand am facut foto era destul de turbulent la pranz. Termica sparta de vant puternic. Nu era de parapanta. Imi apare ascendenta maxima de 20m/s pe igc ) dar n-o gasesc... o fi fost doar un ciocan
  3. @juld5 trebuie licenta... trebuie investit mult timp... @dot977 sunt doar cativa instructori in tara.... toti de nota 10.... eu am facut scoala in Dobrogea si a durat cam 2 ani cu peste 150 de zboruri progresive de la cativa metri la cateva sute. Uite aici siteul instructorului meu. A pus teoria gratis pe net: https://sites.google.com/site/dobrogeahg/home @samuraimache Am aterizat aproape de Cartisoara, unde lasasem una din masini. @choixalacreme Priopcea! @ctrad foarte aglomerat. Multe motoare, mai ales straine. Multumesc pentru incurajari. Daca treceti pe langa Banesti (pe dn1) opriti-va la monumentul lui Aurel Vlaicu. Azi se implinesc 100 de ani.
  4. Multumesc! Ar fi fost fain sa-i gasesc Uite un film de acum cateva weekenduri:
  5. Sabin! Cum sa-ti pui numele langa oameni pe care nici nu-i vezi cand trec pe langa tine? Te-au pacalit niste comunisti sarlatani cu o cupita de vicecampion, si tu ai timp sa-i crezi? Ei au stampila oficiala in mana, d-aia mai apar 2-3 la start. E o competitie doar pe hartie... N-are nici-o valoare in sportul asta (Si cand zic valoare, ma refer la timpi, fair-play, siguranta, etc.) Trezeste-te! Nivelul tau e pentru moment foarte jos.... Nu-i un lucru rau... Fiecare merge in ritmul si posibilitatile sale... Dar trebuie sa realizezi unde esti, si sa evoluezi cu rabdare. Iti urez un 2013 competitional exceptional! Adica timpi macar decenti si fara incidente; Sa treci peste problemele tale (fizice, psihice, materiale, sau sentimentale) Iar in anii urmatori sa ajungi mai departe decat visezi ca esti acum.
  6. Dumnezeu sa-l odihneasca. Gumele lui erau pietre, nu ebonite. Din pacate n-a avut bani. Daca mergeti la temperaturile astea, va rog eu mult de tot.... puneti gume moi si inmuiati cat puteti suspensia; eventual alt ulei in furca.
  7. Just! Dar sa citesti mai mult despre istoria noastra, si mai ales despre Antonescu. Sa citesti ce au scris evreii, cum i-au ajutat romanii, ce omenosi am fost noi cand restul lumii toca la ei. Sa vezi cum comunitatea evreiasca a refuzat adevarul spus de ei. Noi trebuie sa ne simtim vinovati, si vesnic datori, sa nu ridicam capul. Arunca un ochi Palestina (+fosta Palestina aka actualul Israel) sa vezi acolo mentalitatea anilor 1930-1940 primul razboi mondial 10% din victime au fost civili al doilea 50% civili vietnam 70% invazia din Iraq 90% In Palestina cat estimezi? Ti se pare ca a invatat cineva ceva?
  8. Nu mai urati ma' atat, ca vi se usuca sufletul. Daca va apucati de treaba, sa nu mi-l luati pe Jonny, ca mi-e mai drag de el decat de voi... e adorabil omu' http://www.youtube.com/watch?v=ZGXpxP8BcZI sa va uitati la toate cele sase parti.
  9. E foarte dubios sa te bucuri de moartea cuiva. Dumnezeu sa-i odihneasca-n pace.
  10. Este erou national, si noi inca credem ca e criminal. Cuvinte puse de straini in gura noastra, ca sa avem ce vorbi. Francezii ce ce (cuvant urat) mea au voie sa-l pretuiasca pe Napoleon? Si chiar daca ar fi fost criminal, japonezii isi sarbatoresc criminalii de razboi, pentru ca sunt eroi pentru ei. Criminali sunt pentru americani...
  11. 1 toti producatorii de casti merg pe acelasi principiu casca trebuie sa absoarba cat mai mult din energie nu numai cu spuma care se comprima, ci si prin carcasa 2 "crapatura nu disipa energia indepartand-o" ci casca transforma energia cinetica in crapaturi (ca sa separi doi atomi, ai nevoie de energie, daca inmultesti numarul de atomi separati de o crapatura cu energia de care-ti vorbeam obtii energia consumata de fisura respectiva) Cu alte cuvinte parte din benzina ta din rezervor s-a transformat in fisuri in casca. Ai vazut ca atunci cand lasi o minge si un pahar sa cada de la un metru, mingea sare mai sus decat paharul? Pentru ca cea mai mare parte a energiei paharului. s-a transformat in fisuri 3 Nu sar cioburi la castile din fibra. Dar daca ar sari, fac urmatoarea propunere. Ai o casca rigida, care-ti trasmite toata miscarea tie si mori la primul impact. Ai alta casca ce se sparge, si nu mori la primul impact, dar dupa aia ai 50% sanse sa-ti intre ceva in cap. Te-ar tenta riscul celei care se sparge? 4 Daca vrei sa compari cu ceva de la masina, compar-o cu centura de siguranta. Sunt sigur ca ai auzit de limitarea fortei in centuri si ti s-a parut o prostie. Centura fixa te tine in scaun, si e un lucru vital universal acceptat. Dar daca forta din centura te omoara sau te raneste? Atunci la o anumita forta incepe sa alunece si sa te lase sa pleci din scaun, un lucru rau, dar e raul mai mic. Castile ar putea fi facute sa reziste la orice impact fara costuri mari. de parca ar fi contat... nu mai are argumente. mi-am adus aminte. sunt piloti care au cazut pe circuit si nu au simtit ca ar fi dat cu capul, iar cand si-au dat casca jos, stupoare! muci! "tocata" in zona de impact (casca de fibra) (sa vorbeasca daca simt nevoia ) si un baiat care a cazut in frunte dupa un highside, casca (din plastic) nu s-a spart in frunte, ci putin in spate, si avut un hematom in creier. Fara vanatai, fara julituri.
  12. incearca sa te concentrezi: la 2:28 ai zis bine mai sus, e aproximativ ca un ou cu fibra in el. se sparge marunt, dar ramane intreg PS: Ce te mai distrezi..... nu! interioare auto....
  13. Invelisul exterior se "sparge" pentru a absorbi energie (sa nu-ti imaginezi ca se sparge ca un pahar, sau ca o casca din plastic) Se toaca, dar ramane intreg (legat) nu trece nimic prin el. O casca rigida are un varf de forta foarte mare si foarte ascutit (forta vs timp) O casca elastica are acel varf defazat pana la momentu deformarii maxime dupa care scade aproape simetric (zic aproape pentru ca absoarbe si ea ceva energie, datorita histerezisului. "si aproape" asta e foarte relativ in functie de material) Casca ideala (spre care tind toti fabricantii imparte o forta constanta (dar mica) pe toata distanta deplasarii (ca un palier) astfel absoarbe mult mai multa energie, si transfera, evident, mai putin. Incearca sa-ti imaginezi forte de 10-20000N si energie de 100-200J Daca nu gandesti limpede intr-un domeniu, informeaza-te macar... inainte sa emiti teorii...
  14. am fost eu acum o luna, si m-am intors din cauza zapezii
×
×
  • Creează nouă...