Sari la conținut

Crio

Membru
  • Număr conținut

    71
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    criogenik2002
  • Skype
    cristi.niculcea

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buftea
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    caut

Informații profil

  • Motociclete detinute
    unele de care nici nu mai vreau sa imi aduc aminte ... Yamaha XV 535 Virago Honda VT 750 C2 ACE Honda XL 650 V Transalp BMW R1100RT

Vizitatori Recenți Profil

463 citiri profil

Crio's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ce idee buna ... numa sa gasesc eu unu si pe urma verific
  2. multumesc tuturor de indicatii ... cu voblajul nu ma joc ... daca iau mainile intra ,in frana de motor si trage dreapta ... daca nu las mana din gaz (tin acceleratia cu un singur deget - copieaza drumul - cu toate santurile de la tonajul camioanelor) - acum ,legat de semering sau ce o fi pe acolo - inca nu am desfacut sa vad ce si cum - da,ambreiajul patineaza - insa are 105.000 km si nu stiu cand a fost schimbat ambreiajul,deci sa imi dau seama daca e de la ulei sau de la placa de frictiune ... fara sa desfac motorul imi este foarte greu; ca idee ,@Dan Cata ,la imbinarea dintre carcasa ambreiajului si motor este "murdara" de ulei pana la jumatate - daca mai conteaza si asta ,oricum daca nu reusesc nimic o montez si o pun colet pe numele tau ... de completat ulei ,in motor au intrat doar 300 ml (mai sus am scris 400 ml insa nu completasem),dupa 5000 km . - vibratiile pe care le percep ,sper sa se mai reduca dupa ce echilibrez rotile ... dupa ce m-am invartit pe langa ea ,am o vaga idee ca am pierdut ceva plumbi de echilibrare . Drumuri bune va doresc.
  3. bun gasit @l.u.v. ... buna ideea cu frana spate de verificat tija aia ... si la mine se cam incinge; acum , - dupa un drum de 1800 si ceva km (romania - grecia - romania) ,am pierdut cam 400 ml ulei motor - pe unde ? - prin cel mai rau loc posibil - carcasa ambreiaj - deci ceva semering ,disc frictiune ,care nu stiu de pe unde sa le comand (mai ales acel semering) ... mai caut, motorworks.co.uk era o solutie. - legat de cauciucuri - sper - in virajele mai rapide pe autostrada (140 - 150 km/h) ,am o trepidatie ciudata venita din roata spate (cauciucuri Pilot Road 2 - 2CT - DOT 2010) ,cand sunt inclinat ,atat stanga cat si dreapta - de mentionat amortizorul spate care nu mai este la prima tinerete - am sa il schimb si pe el ; astept de la voi cateva idei ... - ca si lauda ,consumul calculat pe km de mai sus a fost intre 4.08 si 4.72 la 100 de km ... cu viteze pana la 120 km/h (4000 rpm) si cateva excese la 140 - 150 km/h (4500 + rpm),schimbat treptele de viteza intre 3500 si 4000 rpm . drumuri bune va doresc.
  4. multumesc de raspuns ... foarte complet ... am sa mai aman lucrarea cu franele ,doar pentru a comanda acea pompa de vid . acum ,am schimbat filtrul de benzina ... si l-am taiat pe cel vechi sa vad ce si cum este la interior ,waw ... murdar este un cuvant decent ,plin de pamant bun ... ca sa rezumam de ce am ajuns aici ... acum 2 saptamani (cred) ,zic sa fac o plimbare ... traseu propus Azuga - Busteni - Sinaia - Ploiesti - Valeni de Munte - Cheia - Brasov - Azuga; fericit plec de acasa ,dar surpriza ... oha benzina ... zic nu-i bai ,intru la luckoil ,nu-i fac plinul ,ci doar de 50 de lei sa imi ajunga pana la iesirea din Busteni unde este un petrom. toate bune si frumoase pana in Busteni (cam 5 km) ,unde surpriza ... dau din 5 - 4 si se opreste motorul ... zic nu-i a buna ... pana mea ;stau 2 minute pe margine ma uit ca ,si anume vaca la poarta noua ,o repornesc ... merge ,plec de pe loc la trecerea din treapta a 2 a ,la a 3 a se opreste iarasi. Injur de tot ce imi trece prin cap si incep sa o iau logic ... pun mana pe telefon si il sun pe @Dan Cata. Imi raspunde omu (multzam boier) si expun problema ,imi explica ce si cum am de verificat pompa si alte alea ,o dam la pace ca ar fi ceva apa in benzina ,multumesc omului si inchid ,spre casa ca imi pierise cheful si functiona ca un scooter chinezesc cu 'jde de mii de km la bord ... urmand cand am timp sa vad ce ii fac. No, Dane nu-i cu apa ,ii cu filtru ,dar tot pe acolo ii ,oricum ,omu nu avea de unde sa stie ca eu nu am schimbat acel filtru ... si anume ,de benzina . Trec cateva zile si zic merg ii bag de 50 de lei benzina CO 99 poate se mai dilueaza apa ,a mers bine ,dar ,saptamana trecuta am avut ceva treburi pe la Ploiesti ,ma urc si plec ... pana la destinatie a mers minunat ... plec spre seara catre Azuga ... cand am inceput sa urc Posada ,pe la muzeul cinegetic ,ma rugam sa bata vantul din spate si sa vad de unde fac rost de o vela ,poate poate se misca mai cu talent . Acum ,termin lucrarea ,regleaza prietenul asta al meu ( @_Blade_ ) tot ce era de reglat ,culbutori - in parametri (oricum nu aveau decat 2500 de km de la ultimul reglaj),senzorul de pozitie al acceleratiei ,si sincronizarea injectiei ... apoi probeaza daca poti ... mama ei de ploaie ... salut
  5. Eu am alta problema ... - simtome - nu are putere (sau asa am eu impresia) Fac ce stiu - si nu stiu daca e bine ,dar ... - am optat sa schimb filtrul de benzina - "mahle kl 145" - pret 68,00 lei + ceva coliere - pret ,cam 2 lei/colier - sincronizarea injectiei (cu verificarea jocului la culbutori ,etc) - aici am un prieten ce se ocupa ... deci bere ... Intebari : - cat de greu se inlocuieste lichidul de frana ? (complet - inclusiv cel din centrala ABS) ,nu am acea pompa de vid ... - care e "faza" cu uleiul din motor ? - daca temperatura nu ajunge la cele 5 linii si opresc motorul ,lipsa ulei la verificare - daca se incalzeste motorul ,uleiul este prezent ... - se incalzeste diferentialul - motive de ingrijorare ? Mai am cateva ... dar ...
  6. Traseul tau ... DN 1 sau DN 1A sau alta varianta ... ? mama lui de net
  7. surprins ca am reusit sa ajung pana acasa si nu m-am imprastiat ... ceata ,ud pe jos ,frig ,noapte ,aglomeratie ,viteza mica de deplasare - DN 1 ... mama lui de drum Salut
  8. @l.u.v. - dap ... alta ordine de ideii ,cat ma costa xenon-ul pentru RT si daca rezolva ceva ? nu de alta dar cunosc bine drumul intre Comarnic si Sinaia ,ca altfel ... 1. data viitoare sa scrieti si voi ca nu porneste decat cu cricul sus ... ce m-am chinuit 2. ce sanse am sa pierd gentile sau top-case-ul ? 3. cate liniute e bine sa am la temperatura ? 4. o pot spala cu presiune sau doar la furtunul de gradina ? (primul motor cu injectie si ma cam sperie multimea de senzori) 5. @Dan Cata - imi trebuie arcul de la manerul de ajutor la ridicarea pe cricul central - pret ? mai am si altele insa pe masura ce ma lovesc de ele ... momentan ,intretinerea apoi mai vedem Salut si Drumuri bune sa aveti ...
  9. Bun ... proaspat posesor 1100RT ... Primele impresii dupa 200 Km ... motor super ,prostu' inghetat ... Poza de mai jos ... ti-am promis @JustMe_DF Revin cu intrebarii Drumuri bune ,va doresc.
  10. cam asta e ideea "hai la beemeri" ma bate gandul de-un nord european ... nu ca transalp-ul nu m-ar duce ,dar imi place RT-u ,pe care ma chinui sa il cumpar de vre-o 2 ani deja ...
  11. http://gamamoto.ro/index.php?route=product...;product_id=182 tarziu ,dar ... poate ajuta
  12. + asta ca nu il gaseam http://www.rbracing-rsr.com/downloads/BMW_...pair_Manual.pdf salut si sper sa te ajute ...
×
×
  • Creează nouă...