Sari la conținut

tatabobu

Membru
  • Număr conținut

    106
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    fara carnet
  • Numar Moto
    n-am
  • Club
    fara club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    fara mobra
  • Interests
    drumuri

tatabobu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ce-mi plac mie luzarii astia care isi fac singuri legile lor.
  2. Sau ti-l faci. Cumperi una bucata bricheta de bord + una bucata priza alimentare diverse (daca nu gasesti iei cel mai ieftin ciuruc cu alimentare la bricheta pe care-l gasesti si-i tai firul) si le legi intre ele.
  3. E posibil sa fi avut o periada in care nu a functionat bine releul. Parerea mea: arunca din cand in cand un ochi la lichid, iar daca-l vezi scazut verifica din nou incarcarea si completeaza dupa ce verifici cu apa distilata.
  4. Parca spuneai ca le dai la pachet cu Mobra? Cum ramane pana la urma? Sau cat vrei in plus pentru toate astea?
  5. Da, ala are rolul de a mentine tensiunea in jurul valorii de 14 volti. Bine, nu stiu cum e la motorul tau, dar principiul e acelasi la toate: alternatorul produce curentul iar releul il tine in limitele acceptate.
  6. Tie iti incarca prea mult. Pune un voltmetru pe baterie, cu motorul pornit, si cel mai probabil vei constata ca-ti variaza tensiunea functie de turatie. La turatii mari poti avea chiar 20 de volti . Verifica incarcarea.
  7. Remu, tu esti Eugen Simion? Ba corect e "noi ne jecmanim"
  8. Dom' Semaca, de atata timp pe forum si inca n-ai invatat ca motociclistii sunt niste cavaleri puri si fara de prihana?
  9. Din experienta mea de conservar iti spun ca flash-ul ca mijloc de atentionare deranjeaza, insa semnal stanga e perceput corect de toti. Si culmea, cand te apropii de unul care locuieste pe banda doi si semnalizezi stanga (mai de departe, nu chiar in fundul lui) ai marea surpriza sa vezi ca se da la o parte. Inca nu am patit-o sa ramana acolo, dar cred ca as aprinde tot ce am si as claxona pana se da la o parte.
  10. Cataline, iti urez sa nu patesti nici un accident. Dar tine cont ca, daca tu depasesti prin dreapta si altul prin stanga si va repliati amandoi in fata celui depasit (si se produce o tamponare) tu esti de vina. Si moral, si legal. Pana una-alta nu-ti da nimeni dreptul sa fortezi pe cineva sa mearga mult peste limita legala de viteza doar pentru a nu te "obliga" pe tine sa depasesti pe banda de urgenta. Din partea mea, atata timp cat nu le comiti pe langa mine in trafic, nu-mi pasa.
  11. Stii ce-mi place mie? 1. Sunt oameni care se intepenesc in paralel cu cel de pe banda 1 2. Sunt oameni care merg pe banda doi cand au de depasit, isi fac depasirea in ritmul lor (cat le permite masina si experienta proprie) 3. Sunt oameni care dau flash-uri oricui se intampla sa fie pe banda doi, indiferent de circumstantele din momentul respectiv 4. Sunt oameni care dau flashuri numai celor din categoria 1. Si cu toate astea, cand vine vorba de trafic si de cum ar trebui sa se circule, se cearta oamenii din categoria 2 (in care e inclusa si 4) intre ei pentru nazdravaniile facute de (cuvant jignitor) din 1 si 3. Postul asta se potriveste perfect...tu poate esti din categoria 4, eu sigur sunt din 2. Daca cineva se simte ca face parte din 1 sau 3, sa stie ca-i pot livra cat salam doreste. EDIT: (cuvant jignitor) = B O I I
  12. Bina caprare, zi tu cum e depasirea atunci. Auzi colo "a fost NEVOIT sa depaseasca pe banda de siguranta"....poate-mi explici si mie cum rezulta din asta ca vina morala e a aluia care "se tara" pe banda 2, depasind pe altu' de pe banda 1.
  13. tatabobu

    Giurgiu-hayabusa

    Moped, te contrazic: in sensula ala girator sunt doua benzi pe sens, si-s suficient de late. Bine, la 80-90 la ora cu masina e cam greu sa-ti ti banda. A, si o completare la ce ai spus tu: pasajul peste calea ferata si cam 7-8 sute de metri dupa el, inspre giratorul ala, sunt in localitate. In Daia mai exact.
  14. tatabobu

    Giurgiu-hayabusa

    Stiam ca ai ditamai "cedeaza trecerea" la intrarea in sensul girator. PS: imi cer scuze pentru remarca din primul meu post pe topicul asta, e deplasata.
  15. Incercam sa-ti explic un lucru. Si anume ca, asa cum si tu stii, nimeni nu se asigura dupa avioane. Iar daca (doamne fereste) ti se intampla ceva nasol, accidentul nu are repercursiuni numai asupra ta. Iar astea sunt riscuri pe care le asumi tu in numele celorlalti participanti la trafic atunci cand mergi foarte repede. Peseu: blonda era un pamflet si rog a fi tratata ca atare.
×
×
  • Creează nouă...