Sari la conținut

Tudor Marian

EX+
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Tudor Marian

  • Rang
    Nou venit pe forum!

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Marni_666999

Profil

  • Locatie
    50%Tulcea/50%Iasi(sper k in curand sa fie 50%B)
  • Numar Moto
    Tl 69 AUU

Informații profil

  • Interests
    Live life
  1. Tudor Marian

    Harley

    Respect toate parerile voastre si inteleg ca cineva a vrut o discutie pe tema H-D..........totusi..oare chiar conteaza ce scrie pe motorul de sub mine (?)...eu zic ca nu.........conteaza ce simti cind esti p el...(e ceva de genul:am o geaca care-mi vine bine si-mi place mult de tot..i-mi tine de cald si nu ma uda nici ploaia...culoarea e cea pe care mi-am dorit-o dintotdeauna...MAI CONTEAZA DACA_I O MARCA SAU ALTA ?!?) Pace si tot ce va doriti !
  2. Io is mai ciudat....mie mi-ar placea pe langa un chopp sa am si un cross-enduro si un speed... deh...unul singur nu-ti ofera tot ce vrei......poate ca o sa le si am .. int-o bna zi..... si nu stiu de ce numai choppder-ul ar insemna un stil de viata....cu toate ca ele sunt febletea mea....
  3. Brothers...v-twin stie ce spune....DA,KTM a facut o moto cu senila p spate s i cu un fel de ski p fata...si o rugaminte.........nu mai spuneti ca motolife e de cacao...macar din respect pt ceea ce se straduiesc sa faca........PACE ! Si totusi.....parerea mea de incepator e ca tot KTM-ul ramane tatic..."u can fix it anywere in the world".....
  4. Cred ca cea mai potrivita pt un incepator e planeta 5 ...eu cu asta am inceput si am fost multumit..se regleaza usor,consuma mai putin si are destula putere sa se ridice pe o roata si sa urce pe dealuri..de viteza nu am ce spune..oricum cred ca 120 e destul pt un incepator...sa nu mai vorbim ca in caz ca nu te pricepi prea mult la motoare nu o sa prea ai probleme cu planete...daca o poti porni,merge si stricata... (exemplu io :im loc de baterie am avut dinam de mobra(6v) piperdea compresie pe la decompresor_alt lucru bun...o pornesti mai usor de cat jupiteru_mi se rupsese si garnitura de la carburator care mai trebuia si reglat,trebuia segmentata si cu o bujie de tot kktu si tot a pornit si mai si mergea ... si,Jihad...nu stiu ce sa spun de motoru ala de 5 mil...mie tot mi se pare mult ...gindestete ca si hartogaraia costa....si cu numere vechi s-ar putea sa ai probleme...........pace !
  5. am avut rabdare si am citit tot ce sa scris...si..............asta e adevarul: nu am prea reusit sa explicam de ce ne plac chopperele....si nici nu cred ca e chiar asa de important.....pana la urma problema e ca sunt prea putine cuvinte (si alea prea sarace) ca sa poti spune ce SIMTI cind esti p chopper....pai ia uite ca am gasit inca un raspuns....pai cred ca ne plac chopperele pentru senzatia pe care o avem cind le calarim....pentru ce ne fac ele sa simtim......si tot pt asta imi plac si enduristele....si cred ca tot de aia i-mi plac si speedurile(de la 750 in sus ca cele mai mici fac -cum mai spunea cineva- ca flexu)....... .poate unii nu vad,dar forumul asta ne aduna pe toti cu 2 roti.....fie chiar in polemici malitioase sau discutii in contradictoriu.....un lucru bun..... haideti sa facem abstractie de ce tip de motor avem intre picioare si sa fim one big happy family.... motoru are 2 roti,si femeia 2 picioare (mare cugetare :-} )..nici mie nu-mi place femeia prietenului meu dar nici nu trebuie..e prietena lui ....dar nici nu-l pun sa-mi explice de ce ii place... si daca nu-mi place de ea,nu ma optreste nimeni si nimic sa ma duc la o bere cu el sau sa-l ajut cind are nevoie...de aia se spune despre noi ca suntem prieterni...si de aia se spune despre cei cu motociclete ca sunt motociclisti...... asta suntem acasa,la munca sau cind ne plimbam si nimic nu ne desparte....diferentele apar pa autostrada,in padure sau p circuit iar cind suntem pe drum suntem doar motociclisti...sa ne vedem pe drum si...Ride to be free ! renegade si axa,mi-au placut repliurile ..........sun OK!
  6. Fratilor,va spun sincer ca am crezut ca s-a schimbat topicul in timp ce citeam.... Si eu m-am intrebat de ce a gasit Renegade potrivit sa intrebe chiar chopper-istii de ce nu le plac chopperele...poate vroia de fapt sa vada reactia noastra,poate vroia sa vada daca mai sunt si alti care citesc p'aici..sau poate vroia sa citeasca: Mie imi plac chopperele pentru ca (PAREREA MEA )sunt frumoase,au cuplu bun,sunt comode,si au o imagine care cred ca (intr-o anumita masura)mi se potriveste... ....si nu cred ca senzatia si trairile pe care mi le ofera un chopp mi le mai poate oferi si altceva... Daca vrei sa verzi care sunt motivele pt care unora nu le plac chopperele...intreaba-i pe ei...(nu pe noi)....daca de fapt ai vrut sa stiice nu ne place noua,chopper-istilor lachpooere,pai...mie nu-mi place ca-s scumpe,unele sunt cam incomode... Avea dreptate cine a spus ca motoarele sunt ca fomeile...pai da,mai..ofemeie matura,eleganta si stilata,hotarata s in companiacareia te simti in al 10-lea cer=chop o sportiva rebela si agresiva care nu prea face compromisuri (ma refer lasuprafata de rulare) ,care stie sa te faca sa mai si tremuri fiechiar si la 40de grade (nu de frica)=speed Pururea tanara,fire libertina,gata sa treaca prin/peste orice ca sa se simta bine...sa fie acolo unde poate uita de tot ce inseamna "civilizatie",acolo unde ...nu mai conteaza...vroiam sa fac o paralela intre un enduro si o femeie...si mi-am adus aminte de cea pe care o iubesc(femeia)....in sfarsit cred ca fiecare are punctele sale sensibile....eu am multe.... .................da,mi-am permis si eu sa bat campii,sper ca nu v-ati suparat.... ce nu-ti place e important (despre topic) dar e ceva mai important:ceea ce-ti place...ride to be free !
  7. Bine,bine..invat io unde pun radarele prin orasu meu,dar cind ies din oras sau sunt pe cine stie unde ?!?....m-ar cam interesa si p mine...scrieti-mi un mail pe privat in caz ca vi se pare mai safe....ce tipuri sunt,ce stiu sa faca,cit costa,de unde sew iau..
  8. si eu salut......de obicei cu stanga (OK,victorie,mu...,dupa caz...si am mai invatat ceva de la microbuze:dublu flash cind de unde vin sunt gabori si semn sa treaca mai departe cu stanga cind e liber...) cind depasesc si partenerul nu da semna de graba...(imposibil sa sa grabeasca cind e depasit cu 100,am planeta 5) ii fac semn sa opreasca sa fumam o tigara...cam asta...si imi place chestia cu piciorul dar nu cred ca e inteles de toti...cel putin la 4 roti frana e in mijloc....putine sanse sa priceapa ...mai degraba dau din cap in semn de respect..
  9. Cand intram inainte (2 luni) erau niste baieti care spuneau ca au filme...unul era Sergiu Q,pe ceilalti nu mi-i amintesc....se cauta atunci "Biker Boyz"....eu stiu,poate il gasiti....si poate ca lew gasesc si eu dupa ce-mi iau pc.....pace!
  10. A! si pt Domnita Soim:sexul nu conteaxa....poate doar in pat !
  11. Acum vre-o 2 luni m-am mai bagat intr-o discutie k asta tot pe forumul aista......urmarile...nu mai stiu cine mi-a facut un comentariu pe textul meu (gresit interpretat zic eu)...bine inteles ca respectivul a conchis ca nu sunt un adevarat.....(eram inregistrat cu Marni sau Marni_69,poate ati citit si voi)... ...in orice caz nu cred ca motociclist adevarat e sinonim cu posesor de motocicleta.....si mai cred ca e o diferenta intre motociclist si pasionat de motoare...oricum, cred ca nu o sa se ajunga la o definitie corecta in privinta asta....noi avem o idee in cap despre motociclistii adevarati si avem oarece asteptari de la acestia......si cind ei ne dezamagesc sau nu sunt perfect in concordanta cu imaginea noastra ii stergem din lista adevaratilor....nu cred ca-i chiar corect....eu cred ca motorul e facut pt o singura persoana...cel de la ghidon si nu cred ca poti spune daca unu e adevarat sau nu pt ca te-ai referi numai la aspectul pur social (e adevarat sau nu raportat la altii sau la imaginea din capul nostru) nu poti vedea ce e in sufletul celui care urca pe el....si asta cred ca e cel mai important..ce simti,cum iti privesti motorul(ca un prieten,vezi o personalitare in el....ca un carusel :te urci si ai senzatii tari....ca un lipici pt fetite.....un mijloc de transport)....poate ca am scris degea dar hai sa nu incercam sa ne mai impartim in inca 2 tabere:adevarati si falsi....si asa suntem speed-isti,chopper-isti,endur-isti...etc....prea multi "isti"haideti sa fim doar noi si in caz ca unu ne da ceatza la plecarea de la stop sau nu raspunde la salut sa nu spunem imediat fals....si poate semnul cu faru facut de cel care nu opreste sa te ajute cind ai pana inseamna doar "sorry,nu am cum sa te ajut"si nu "sex oral freiere ,rezi ca-mi parchez io bijuteria langa minsk-ul tau?!?" Pace si sa ne salutam cu stanga !
  12. Chiar ca e misto simsonu....da mie-mi pare mai mult drag-ster decat chopper....nu stiu sigur daca un chopper inseamna obligatoriu un cadru chopped sau nu...cel mai mult conteaza unghiurile si lungimea furcii fara a uita de coarnele inalte......cel mai simplu e sa vezi Easy Rider si ai sa vezi chopper si dragster....si diferenteledintre ele.....bine,poate ca ma insel eu (in sensul ca poate am io o idee gresita despre cum arata un chopper dar cred ca se face o confuzie....motoare robuste cu coarne joase,eventual drag-bar sunt considerate choppere,care stiam ca sunt suple si au coarne super inalte......) Si eu chiar credeam ca chopper vine de la elicopter....nu stiu de ce...poate pozitia,sunetul,senzatia care ti-o da,casca,sau poate chiar toate astea mi-au lasat impresia asta......Va rog sa-mi spuneti daca eu sunt cel care face confuzia..... Ride to bee free !
  13. Constanta-Iasi:de la Ct la Tl drum bun,8-9,sosea intretinuta,indicatoarele nu lipsesc; in jud Tl,pana la Gl 7,asfalt vechi dar fara gropi,majoritatea curbelor semnalizate corespunzator; Galati-Barlad-Vaslui in jud Gl 5-6....trafic groaznic mai ales seara...tiruri multe si merg cu 90 si ceva,deci greu de depasit si imposibil sa stai in spate...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU mergeti pe ruta Tg Bujor:o fi scurtatura si trafic nema dar........foarte putine curbe semnalizate si asfaltul e varza chiar unde ai mai multa nevoie de el,adik in curbe...noaptea garantez ca daca mergi cu 90 ai sa iesi pe camp... De la Barlad spre nord,iar 9,asfalt OK,maj curbelor sunt largi si sunt zeci de km de drum drept= viteza medie crescuta...daca nu e trafic prea mare....si atentie sporita la intrarea in Iasi,luati in seama indicatoarele pt panta cu ijnclinatie mare,curbe deosebite si...testati-va franele............Drum Bun..A! Am facut drumul de vre-o 6 ori si nici un radar de la Barlad in sus si putinele sate pot fi traversate fara a reduce prea nult viteza... CT-B:drum destul de bun....trafic de cacao pana la pod,dar de la intrarea in jud Ct se mai aeriseste ...tot pe acolo sunt baietii cu reparatiile care te mai fac sa astepti dar drumul e nou nout...atentie la curbe,sunt cateva f stranse si risti sa julesti parapetul...in medie,nota 8 Ride safe !
  14. Pentru Maus L&P:ziceai ca ai 1 coleg care sa mutat in mol;dova...nu poate sa aduca si motoare de acolo....la preturile de acolo...daca da,sa spuna si el niste preturi...sunt interesat...(io doar ce mi-am vandud planeta ...dupa o tranta mai sanatoasa si vreau sa-mi iau un nipru....) Bafta si sa ne salutam cu stanga !
  15. Spor la treaba si poate ca imi spuneti si mie ce a iesit dupa lansare...io nu prea am treaba cu info,programari,calculatoare dar mi se pare tare interesant....clar ca e misto (sa nu mai vorbim de prectic ssi estetic ) sa ai sdenzori peste tot si un afisaj precis si pe LCD... Eu ma gindeam ca poate reusesc sa "imbunatatesc" si motorul nu numai bordul si informatiile pe care mi le da....si am zis io ca poate fac un fel de palnie care sa dirijeze un curent de aer sub presiune in filtrul de aer astfel ca sa nu se mai chinuie motorul sa traga =>putere mai mare...(stiti ca la turatie mare ,motoru tre sa soarba aerul de aia se apuca sa scoata filtrele si-si strica motoarele )...si aici intervine problema:trebiue ca presiunea aia cu care intra aerul sa fie specifica motorului....adica in functie decilindree,compresie,turatie...stiu ca presiunea asta creeata de "palnie"e in functie de forma ei,dimensiunile fantelor,unghiiul ei...(pe astea le pot adapta in functie de nevoia motorului....normal,motorul are nevoie de aer din ce in ce mai mult in functie de turatie,dar cind creste turatia, creste si viteza si implicit presiunea pe care o imprima palnia aerului....problema e ca nu stiu relatiile intre toate datele astea...formule matematice si altele ... ma gandesc ca daca sunteti la politehnica poate ca aveti prieteni pe la mecanica sau ceva de genul asta si poate ma ajutati si p mine...
×
×
  • Creează nouă...