Sari la conținut

Cristi Stanescu

EX+
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.motolife.ro

Profil

  • Club
    Revista Moto Life

Vizitatori Recenți Profil

632 citiri profil

Cristi Stanescu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare tuturor si pe curand Cu scuzele de rigoare catre toti cei care ne-au citit cu placere in cei aproape 8 ani de existenta continua, pentru cateva luni de acum incolo revista Moto Life va lua o pauza. Dupa cum s-ar putea bucura unii, motivul nu este nici lipsa cititorilor si nici cea a publicitatii din care traiesc practic mai toate publicatiile de pe piata, ci doar intarzierile enorme la plata a unor clienti de care cu siguranta va veti lovi si voi, a caror politica financiara generala si conduita personala au la baza o atat de cunoscuta activitate romaneasca: Teapa. Dupa cum doar putini dintre voi stiu, "revista lu' Stanescu" (cum spunea intr-o vreme un autointitulat guru al motociclismului romanesc), nu apartine si nu a apartinut niciodata vreunui trust de presa sau comerciant de motociclete. Desi am inceput fara a avea nimic, tot ce am castigat vreodata s-a transformat in cele 82 de editii de pana acum, in experienta si in aparatura de test care de multe ori a fost construita chiar aici, de noi insine (unele aparate fiind chiar singurele din tara). Pentru mai bine de noua zecimi dintre motociclistii de astazi, as mai mentiona si ca atunci cand noi tipaream prima editie a revistei, prin tara circulau doar ceva mai mult de 800 de motociclete si cateva zeci de scutere (desi prin unele statistici figurau mult mai multe), iar de ATV-uri, snowmobile, ski-jet-uri sau trike-uri nici nu putea fi vorba. Avand in vedere ca acum aceasta suma depaseste valoarea de 50.000, unii ar spune ca Moto Life a fost singurul promotor si principalul element care a contribuit la dezvoltarea acestui domeniu. Dar cine stie? Poate "expertii" ascunsi sub diverse pseudonime pe acest site sau pe multe altele sunt de alta parere. Cert este ca pana ne vom intalni iarasi in forma tiparita ne vom permite si noi luxul de a avea pareri pur personale la adresa tuturor, fie ca sunt intemeiate fie ca nu, asa ca voi toti. Spre deosebire de altii insa, chiar daca in continuare nici unul nu ne pretindem a fi mari piloti de teste, unii dintre noi cu siguranta au incalecat (chiar daca (doar!) pe strada si mai rar pe circuit) mai bine de o suta de motociclete, scutere si ATV-uri. Cu titlul de promisiune strict personala si in masura timpului aflat la dispozitie (care acum sper sa fie semnificativ mai mult) veti vedea ca experienta in domeniul asta nu se rezuma doar la viteza maxima in linie dreapta sau unghiul maxim de inclinare intr-o curba. Iar la final, pentru elimina orice urma de suspiciune ca vom fugi din tara, toti cei care au abonamente inca in derulare si vor a le incheia sunt invitati sa ne scrie pe adresa cristian.stanescu@motolife.ro si noi le vom returna diferentele. A doua alternativa este ca la reluarea activitatii sa continuam si aceste abonamente. Toate cele bune.
  2. Salutare Man! In primul rand nu prea inteleg carei intrebarei sau remarci ii raspunzi tu atat de glumet cu povestea cu berea aia. In al doilea rand, iti raspund si eu catorva remarci la fel de relaxat, pentru ca (fara suparare) voua va trebuie acum ceva mai mult decat publicitatea pe care v-o pot face eu in discutia asta! Cat despre bunavointa oamenilor, mai ales a unora (nu fiindca unii ar putea scrie pe aici...), permite-mi te rog sa iti spun ca o cunosc foarte bine! In legatura cele doua teste despre care vorbesti, lumineaza-ma si pe mine te rog cu o informatie: in ce editii ale voastre au aparut acestea? Referitor la Tesi 3D si plecand de la ideea ca stim cu totii ce inseamna o premiera, scuza-mi te rog ignoranta dar Moto Life nr. 58 (editia care CONTINE testul!) este pe piata, nu in tipar! Toate cele bune si pe cuvant de onoare ca va doresc absolut tot ceea ne doriti si voi noua! PS: Multumim nespus pentru sfaturile editoriale si de organizare, dar noi tindem catre o revista cu cat mai multe materiale, nu mai putine.
  3. Salutare. Sincer ma bucur cand vad oameni care au verticalitate. Toate cele bune.
  4. Multumim Kriminal pentru aprecieri. Toate testele din editia aceasta au fost cu ciudatenii, de aceea nu sunt pentru publicul larg desi intr-adevar Alan testeaza si astfel de motociclete. Chiar editia se numeste "Bike Freaks". Cat despre ce tot spune un mesaj mai sus "tatuca", eu chiar nu inteleg nimic. Oricum ii multumesc pt ca a inceput sa imi scrie poezii, chit ca se pare ca are o problema mare cu rima. Gerovitalul cred ca este de vina... Oricum, de prieteni d-astia care "zice de bine" in felul asta sa ma feresti Doamne!
  5. Salutare. Daca tot mi-ai ridicat-o la fileu, tocmai spuneai ca pana si Motorrad cumpara teste de la "cel mai celebru jurnalist moto de pe mapamond", deci din asta ar trebui sa inteleg ca intr-adevar chiar este cel mai celebru, nu? In al doilea rand sa stii ca noi facem revista asta pt romani, nu pt unguri sau nemti, asa ca are mai putina importanta cand si unde au mai aparut testele astea prin lume. La noi sunt in premiera! In ceea ce priveste "ideea" de a publica si altii testele lui Alan, mai usurel. Avem contract de exclusivitate pt Romania, asa ca le recomand celor interesati sa aiba grija. Dar nu cred ca este o problema, daca tot ati fost invitati si voi la astfel de teste... No ofense! Toate cele bune. PS: Doar ca o curiozitate, dar daca spui ca nu aveti spatiu in revista atunci de ce ati micsorat revista cu 20% (de la 84 la 68 de pagini) si ati crescut pretul cu 20%?
  6. Salutare. Daca tot mi-ai ridicat-o la fileu, tocmai spuneai ca pana si Motorrad cumpara teste de la "cel mai celebru jurnalist moto de pe mapamond", deci din asta ar trebui sa inteleg ca intr-adevar chiar este cel mai celebru, nu? In al doilea rand sa stii ca noi facem revista asta pt romani, nu pt unguri sau nemti, asa ca are mai putina importanta cand si unde au mai aparut testele astea prin lume. La noi sunt in premiera! In ceea ce priveste "ideea" de a publica si altii testele lui Alan, mai usurel. Avem contract de exclusivitate pt Romania, asa ca le recomand celor interesati sa aiba grija. Dar nu cred ca este o problema, daca tot ati fost invitati si voi la astfel de teste... No ofense! Toate cele bune. PS: Doar ca o curiozitate, dar daca spui ca nu aveti spatiu in revista atunci de ce ati micsorat revista cu 20% (de la 84 la 68 de pagini) si ati crescut pretul cu 20%?
  7. Multumim pentru aprecieri dar eu nu-mi aduc aminte ca producatorii care il invita pe Alan la teste prin toata lumea sa fi invitat si pe altii, chiar de la "redactii cu pretentii". Parol! Si fara nici un fel de urma de rautata mai Bunicule - Soldat Universal, ceva comentarii la adresa calitatii testelor?
  8. Cristi Stanescu

    Rusine

    Salutare tuturor. Abia azi dimineata am vazut si eu pe net cretinatatea scrisa de "ziaristul" din Iasi. Daca cineva poate, va rog eu spuneti-i ca ceea ce are deasupra capului i-a fost pus acolo doar pentru a nu-i ploua in gat. Pe de alta parte, nu va faceti singe rau pentru ca doar cainii latra dupa urs... In alta ordine de idei, va rog personal pe cei din Iasi sa fiti bland cu el ca daca tot l-a inzestrat Dumnezeu cu atata "intelepciune", este greu de imaginat ca macar poate face diferenta intre motociclistii de pe strada si cei din fantasmele lui. Toate cele bune.
  9. Scuze Intr-adevar in editia cu numarul 50 este o greseala de tehnoredactare referitoare la tipul de racire al ATV-ului prezentat la "Oferta lunii", greseala pe care ne-o asumam. Atentie insa ca acea rubrica este una strict publicitara, de prezentare a unor produse asa cum le recomanda comerciantii lor. Nu este nici macar o prezentare proriu-zisa, cu atat mai putin un test. In leagatura cu atat de tare dezbatutul subiect cu materialele trimise, ne poti crede sau nu dar eu cel putin nu stiu sa le fi primit. Lasand sarcasmul la o parte (atat de o parte cat si de cealalta), iti recomand atat tie cat si oricui altcineva ar mai fi interesat sa trimiteti prin intermediul scrisorilor cu confirmare de primire astfel de informatii. Toate cele bune.
  10. Multumim pentru aprecieri Inainte sa critici iti recomandam cu caldura ca macar sa citesti articolul pe care il infierezi. Nu de alta dar modelul era un Ronin 180 si nu 250 (scrie mare prin cel putin 6-8 locuri, inclusiv coperta!), chiar avea racire cu aer (specificatia o gasesti in caseta cu date tehnice), iar cu textele "dictate" de importatori, nu crezi ca faptul ca nu am publicat informatii de care nu eram siguri (articolele tale) sunt chiar o infirmare a ceea ce declari? In alta ordine de idei, chiar nu am primit nici un fel de CD-uri, imagini, texte, porumbei calatori etc. Daca tot nu citesti articolele din revista macar verifica te rog adresele de pe plicurile pe care le trimiti prin posta. Fara suparare ... Mult succes.
  11. Mai baieti mai, daca voi stiti mai bine decat mine sau decat Sorin ce a avut el de facut acolo, poate vreti sa conduceti voi redactia. Sau macar sa-i faceti voi munca lui Sorin. Din cate imi aduc eu aminte, profesionalismul si "gradul de implicare in domeniu" nu are nici o legatura cu capacitatile cuiva de a fi in mai multe locuri simultan. Mai mult de atat, este foarte simplu sa pozati in Judecatorul Suprem bazandu-va pe un filmulet "foarte concludent" sau pe povestioarele contradictorii ale diversilor, atata timp cat parerea fiecaruia dintre voi ramane pur personala. Vedeti voi, asta inseamna sa iti dai cu parerea despre ceea ce nu cunosti. Cat despre limbajul trivial, nu m-am facut ca nu inteleg pentru ca nu ma vreau a fi ceea ce nu sunt. Dar tu?
  12. Salutare omule O publicatie de scandal este si aceea care face declaratii pe care nu le poate demonstra sau sunt bazate doar pe banuieli. In cazul de fata nu am absolut nici un fel de informatie exacta in legatura cu ceea ce s-a intamplat la Galati, decat parerile altora care pot fi si de multe ori chiar sunt subiective. M-as putea baza pe ele? Eu cred ca nu. Asta este motivul pentru care nu am tavalit (inca) pe nimeni, cum dealtfel nici nu am dezvinovatit pe nimeni. Toate cele bune. Daca unui academician ii vorbesti intr-un limbaj trivial ("ca in Chitila"), se va face ca nu intelege. Insa daca unuia "de la Chitila" ii vorbesti in limbaj academic, sigur nu va intelege. Suficienta motivatia?
  13. Multumesc pentru aprecieri. Prietene, esti varza, iar de ce iti poate spune oricine intelege ca Moto Life nu este revista de scandal si nici nu se vrea a fi. Cam atat.
  14. Marti la ora 11.00, Robert Muresan va fi pe circuitul de la AMCKART pentru o sedinta foto. Pentru toti cei care nu au vazut cursa de GP de azi, Robi in primul rand a fost PRIMUL roman care a alergat vreodata la o competitie de asemenea anvergura si nu in ultimul rand s-a clasat pe locul 32 din cei 43 de piloti prezenti pe grila de start. Haideti sa-i oferim marti o recunoastere a meritelor sale, dar mai ales motivatia de a merge mai departe. Moto Life invita pe TOTI cei care pot ajunge (dar cu rugamintea sa incerce rau de tot!) sa-l salutam asa cum numai noi stim pe pustiul de numai 15 ani care a dus pentru prima data Romania pe grila de start a unei curse de Grand Prix. Daca este cineva pentru care benzina consumata pana acolo este o problema, noi va decontam drumul. Haideti sa incercam sa trecem macar acum peste toate antipatiile dintre noi si sa venim cat mai multi marti dimineata la AMCKART. Chiar merita PUSTIUL!!!
  15. Cristi Stanescu

    Casa Poporului

    Salutare tuturor. Domnul sa-l odihneasca pe Dan. Nu stiu cum voi putea dormi in noaptea asta. Toate cele bune tuturor, iar cei care vor continua sa alerge prin oras macar sa le dea Dumnezeu mult mai multa bafta. Eu nu-mi doresc sa mai trec niciodata prin ce am trecut azi.
×
×
  • Creează nouă...