Sari la conținut

Berk's

INACTIV
  • Număr conținut

    88
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    bmw_bercu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Rm. Valcea
  • Carnet moto din
    22 Octombrie 2010 (A1)
  • Motocicleta
    Honda CBR 125R
  • Numar Moto
    VL 93 BRK
  • Club
    Moto Sharks VL >RULLZ <!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Tuareg 125, 1987, 2T si Honda CBR 125R, 2005, 4T
  • Interests
    Motoare, Masini, Muzica, Bere, Femei

Berk's's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. pai ti`ai cam dat singur raspunsul...daca te referi la capacitatea cilindrica...unu e de 125 si unu de 200 Daca te referi la dimensiuni...e mai mare formula...cam orice motocicleta e mai mare decat un cbr125. Avantajele le`as pune in carca cbr`ului...e honda...si nu first bike. Diferente majore de pilotaj...asta aduce mai mult a chooper decat a motor de strada...dar diferentele le poti constata si singur daca pui pozele in paralel. Mersi ! Asfalt uscat !
  2. Am eu de vanzare un CBR 125R Repsol din 2005, 12500 km. De vanzare...Xenon (H4 Bi-), cauciuc spate Michelin Pilot 120/70/ZR17, ulei recent schimbat Motul 10W-40, etc. Tel: 0727.129.525, 0745.90.60.78
  3. Cineva cu CBR125R la SMAEB in weekend-ul 9-10 Aprilie? Mersi !
  4. vesti noi...dupa o atenta selectionare a informatiilor si a specificatiilor tehnice ale CBR`ului 125R am constatat ca baia de ulei are 1.3 litri capacitate...dar eu cand am bagat un "kil" de motul, joja imi zicea ca e OK...adica nici prea mult...nici deloc...Voi astia care schimbati uleiu des...tot 1 litru bagati? Si inca o problema, pana sa ajung eu sa masor la propriul CBR si sa constat si unde e amplasat filtrul de aer, imi poate spune cineva diametrul cutiei/furtunului/carburatorului (dinspre filtrul de aer). De`ce va intreb? Vreau sa imi pun un filtru conic sport pe al meu...si inca nu am ajuns sa il desfac. As fi profund recunoscator...m-ati scapa de`o munca ! Mersi. Asfalt uscat...si voi cei cu CBR125R...poate facem o intalnire sezonul asta...ce ziceti???
  5. Eu am bagat la al meu un litru de MOTUL 15W-50 achizitionat cu 50 de lei...si e mai mult decat suficient. Joja indica la fix...deci capacitatea baii de ulei e de 1 litru. Poti baga orice ulei bun pentru 4t (eventual racing). Eu gasisem si un 10W-40 dar era vreo 80 de lei...si am zis ca 15`le asigura o ungere mai buna fiind mai dens. Aici poti lua in calcul si uzura motorului...implicit numarul de km parcursi. Poti sa faci tu operatia intrucat nu implica decat desfacerea unui surub. Nu ii mai face cu bani pe cei de la service. Uleiul nou il bagi pe la joja. Spor la treaba !
  6. 1: Ma bucur ca atat ai reusit sa retii din postul meu. 2: Am lucrat cu atentie sa nu fac vreo prostie. Mentionez ca e PRIMA instalatie de xenon pe care o pun singur. 3: Daca voi puteti mai repede....Ma bucur-obor. Doar ca am mentionat cat mi-a luat mie. Multumesc si Asfalt Uscat !
  7. Sa traiti fratilor....am reusit !!! L-am Xenonat pe CBR-icå. Dupa vreo 10-15 ore de munca asiduå, am primit ce meritam. O lumina care chiar ma satisface...si nu mai sunt nevoit sa merg cu lumanarile alea de dinainte. Pentru amatori voi incerca sa povestesc despre ce e vorba. Precizez ca e vorba de modelul de pana in 2007, adica cel cu farurile unite: Prima si prima data....trebuie sa aveti o dorinta nebuna....si o convingere extraordinara ca vreti sa faceti asta. Dupa care incepe demontarea. Eu am preferat sa il demontez total...decat sa ma chinui...si am inceput prin semnalizari, bord, apoi carena frontala in care e incastat si farul, apoi carenele laterale (cele cu prizele de aer, ale mele sunt acelea unde scrie REPSOL). Am dat farul jos de pe subansamblul frontal si am inceput sa scot din socluri becurile S2. Dupa care am descoperit cu stupoare (orice amator o poate face) ca becurile S2 si cele H4 nu se potrivesc la prindere. "Urechile" de la H4 sunt mai apropiate decat cele de la S2, asadar trebuie facuta o modificare in far. Am constatat apoi ca aveam de polizat ceva plastic tratat sa reziste la temperaturi ridicate, cu tot felul de unelte. aici intervine imaginatia si ce ai la indemana pentru a-l taia. ATENTIE taiati cu grija...intrucat plasticul e casant...si puteti compromite tot farul...si aveti grija sa nu uitati sa va mai opriti si sa ajungeti cu polizatul pana la oglinda interioara. Cel mai bine cand polizezi e sa bagi o carpa inauntru...pentru praf...eu nu am facut asta si a trebuit sa bag ulterior sa curat farul de praful de plastic de la polizare. Sa zicem ca ati terminat operatiunea asta, si becul se potriveste in far. apoi faceti o verificare a instalatiei...nepusa pe motor...adica cu balasturile in mana...si cu farul de asemenea. mufa de la xenon are 3 fire (la bixenon in cazul meu) alb, albastru, negru. Instalatia motorului are si ea 3 fire care merg la far: verde, alb, albastru. Legati verde cu negru (masele) si apoi respectati culorile alb-alb, albastru-albastru (fazele). Plus la baterie...si 2 mase care pleaca din balasturi la sasiu (sau la minus la baterie). Puneti contactul dupa ce ati facut legaturile cum zice in schema...tinand cont de ce v-am spus...si vedeti daca pornesc. Daca da, sunteti pregatiti sa le montati la loc. Eu am prins balasturile in interior, in surubul semnalizarilor frontale. Cand furca desfasoara cursa la virare nu le atinge....deci e ok. Iar intervine imaginatia la mascarea cablurilor. Le puteti trece pe deasupra farurilor, dar aveti grija ca urmeaza sa fie montat bordul...la fel cum l-ati demontat...deci cablurile nu trebuie sa incurce nici bordul, nici cursa furcii. Legaturile izolati-le frumos...sa nu intre apa (eu am folosit putin furtun de copex si un furtunas care la incalzire se strange pe legatura pe care ai facut-o si impiedica si apa sa ajunga la firele de cupru. Incercati sa puneti un intrerupator pe plusul de la baterie, astfel incat sa fie xenonul oprit la pornirea motorului (Fluctuatia de curent din timpul pornirii ar putea scurta viata balastului). Restul tine de voi...Dar va asigur ca rezultatele sunt pe masura. Eu am optat pentru un bixenon (puteti pune si xenon simplu) deoarece vroiam ca ambele faruri sa fie pornite in acelasi timp...ceea ce nu era posibil la H4 simplu. Era pe un bec faza scurta, iar pe celalalt faza lunga...ceea ce nu da deloc bine pe motocicleta. Astfel am scurta pe amandoua...iar cand actionez faza lunga...electromagnetul lucreaza tragand becul...si astfel se ridica unda de lumina....lucrand acelasi bec. Deci cu bixenonul flash-urile sunt ca de la un stroboscop...pentru ca nu trebuie incarcat in prealabil...iar cand aprind faza lunga...tind sa cred ca e mai puternica decat farul din Alexandria. Cam atat...apoi puneti totlu la loc si ENJOY ! Daca mai aveti nelamuriri....sunt aici...un privat...si ne descurcam cu restul ! Las si un link catre un filmulet sugestiv...care ajuta si el...daca va uitati cu ATENTIE in filmulet, veti observa unde a polizat baiatu asta care l-a facut. De aici m-am inspirat si eu; SUCCES ! Xenon-Link PS: la 0:25 e diferenta dintre prinderile becurilor la 0:47 se vede daca te uiti atent unde a polizat la 2:24 se vad legaturile facute intre xenon si instalatia motorului.
  8. Salut David, de`ce spui asta??? in legatura cu xenonul....eu zic ca ar merge parfum un H4-bixenon....si fara prea multa bataie de cap...doar bordul dat jos si apoi accesul la far. Cu balasturile e ceva mai complicat...unde le asezi...dar daca aduni firele toate laolalta s-ar putea sa fii gata in vreo 2-3 ore maxim. Te rog...zi-mi de`ce te`ai lasat pagubas, ce probleme ai intampinat caci sunt pe punctul de a achizitiona un kit H4 Bixenon. Mersi Anticipat. Astept raspunsul tau in cel mai scurt timp !
  9. Va salut...As dori sa stiu in legatura cu un cauciuc pentru un cbr125 120/70/17...daca incape in primul rand...daca atinge cand are 2 persoane...si daca apar diferente majore la condus. O a doua chestie...am cbr125r an fab. 2005...si sunt curios ce becuri imi trebuie in cazul in care vreau sa imi pun xenon pe dansul...Precizez ca are farurile unite intrucat e model pana in 2007...Astept raspunsul vostru...eventual PM. Multumesc anticipat ! Mesaj completat Va salut...As dori sa stiu in legatura cu un cauciuc pentru un cbr125 120/70/17...daca incape in primul rand...daca atinge cand are 2 persoane...si daca apar diferente majore la condus. O a doua chestie...am cbr125r an fab. 2005...si sunt curios ce becuri imi trebuie in cazul in care vreau sa imi pun xenon pe dansul...Precizez ca are farurile unite intrucat e model pana in 2007...Astept raspunsul vostru...eventual PM. Multumesc anticipat !
  10. Berk's

    YAHOOOOO

    Bercu Robert, Rm. VL, 17 ani, liceu(pedagogic), viitor "rider", actual ne-detinator de permis (asta pana peste vreo 2-3 saptamani) ID Messenger: bmw_bercu Asfalt uscat, si numai bine !
  11. Bine v-am gasit, repet cum spuneam si intr-una din postarile anterioare, sper sa fiu primit cu bratele deschise de catre voi, astept sa gasesc un moto care sa ma incante estetic, tehnic, ca pret si ca documentatie, iar apoi...daca domniile voastre sunt de acord...de ce nu..sa ma alatur voua ! Asfalt uscat si cat mai multe plimbari...acum pana se uda !
  12. Pedagogic, 11B, am facut la Doma Import Export, are sediul pe Strada muncii (aia cu multe spalatorii). Examenul si taxele sunt aceleasi ca si pentru A adica 350LEI taxa scolarizare, 110LEI fisa medicala si inca vreo 100LEI maruntisuri. Spor la treaba...si multi nervi ca sa umbli dupa toate cele trebuincioase (psihologic,cazier,adeverinte...) Asfalt Uscat !
  13. Berk's

    BURSA LOCALA

    Va salut, sper sa nu fac o obraznicie postand un anunt de CUMPARARE MOTO. Cumpar orice moto de 125 cmc, care arata bine, merge bine si pe deasupra este si la un pret rezonabil. Aviz celor cu `onda CBR,NSR,Varadero (125), Aprilia...Cagiva Mito, Freccia, s.a.m.d. Va multumesc anticipat si astept ofertele dumneavoastra. Asfalt uscat !
  14. Va salut cu respect. Bercu Robert ma numesc, sunt din RM. Valcea, am 17 ani, sala data (pe 22 Octombrie am poligon), si din data de 22 sper (de fapt sunt sigur) ca o sa am "plasticul ala" pe care o sa fie scris A1. O sa va intrebati de`ce nu am asteptat sa imi revendic direct categoria A...Ei bine...pasiunea (transformata in obsesie) ma macina extraordinar. Aspirant la `onda CBR...NSR...Varadero (125). Sper sa fiu primit cu bratele deschise de catre voi, avand in vedere ca acesta este primul meu post, si avand in vedere ca sunt unul dintre putinii minori motorizati cu acte in regula, si cu o pasiune dementa. Va multumesc !
×
×
  • Creează nouă...