Sari la conținut

Sharpa

Membru
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Sharpa_Shoter

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Calarasi
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Honda hornet 04
  • Numar Moto
    CL24THE

Sharpa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Foarte explicit.Am sa incerc solutia propusa de tine si revin cu un update. Multumesc tuturor pentru raspunsuri.
  2. Cand se condenseaza revin inapoi in sistem, dar in urma cristalizarii,respectiv craparea blocului motor, gheata se topeste si apa rezultanta iese prin acele crapaturi. Ai fi surprins daca ti-as spune. Am adus in perspectiva compozitia chimica a antigelului si omogenitatea sa.Cum se comporta el daca ajunge la punctul de inghet,iar apoi revine la normal?.Isi pastreaza omogenitatea? Multumesc tuturor pentru raspunsuri !
  3. Nu mai stiu exact ce marca este antigelul.Stiu doar ca este de tip G12 nediluat si a costat cam 60 lei.Am folosit un raport 50/50 cu apa distilata in momentul schimbarii.Inainte de asta am clatit de 2 ori circuitul doar cu apa distilata, cu porniri ale motorului intre clatiri. Sper si eu sa fie omogen. Teoria mea ar fi urmatoarea, orice antigel , oricat de concentrat ar fi are un punct de fierbere.Din fierbere rezulta aburi, prin urmare se elimina apa, devenind astfel mai concentrat.Ma gandesc ca asa functioneaza si in extrema cealalta, apa se cristalizeaza(in cazul in care a fost prea diluat de la inceput), a spart ceva pe acolo iar cand temperatura a crescut, apa s-a prelins prin crapaturi si ce a ramas in circuit , este antigel mai concentrat. Asta urmeaza sa fac in continuare.Multumesc de raspuns PS. Va rog nu judecati modul meu de gandire.Chimia nu a fost una din materiile mele preferate
  4. Salut, Astazi m-am dus la garaj cu gandul sa pornesc motocicleta lasata la iernat.Cand am ajuns,am constatat o mare balta sub motocicleta, am pus limba.... e dulce ... ANTIGEL! .M-am gandit la ce e mai rau dar cum nu am avut timp sa o desfac sa vad de unde provine scurgerea, am decis sa iau o mostra(prin gaura de scurgere a lichidului de racire) si sa o testez.Testerul imi indica o concentratie menita sa reziste la -30 grade Celsius.Voi ce parere aveti? Momentatn am o banuiala.Cred ca mostra pe care am luat-o este defapt antigel cu o puritate mai mare, adunat la fundul circuitului de racire. Va multumesc !
  5. Salut dragi colegi.Mi-am facut curaj si am scos si eu viespea la o plimbare.Cum vremea nu ma ajuta saptamana asta(ploaie,vant,frig) , planuiesc sa o mai bibilesc un pic.Pentru inceput as vrea sa ii fac o curatare si sincronizare de carburatoare.Imi puteti recomanda va rog pe cineva care stie sa faca treaba asta din Bucuresti? Si cam care ar fi pretul ? Multumesc.
  6. Exact George.Aripa noua este matuita.Exista vreo explicatie respectiv solutionare? http://uploadimage.ro/viewer.php?file=6011_10474732_898763513472294_4459280246053070819_n_1__khgn.jpg
  7. Salut.Am comandat cu ceva timp in urma aripa frontala in baza unei asigurari, vanzatorul verificand culoarea din talonul motocicletei.Am constatat astazi ca exista o diferenta intre aripa veche si cea noua.Pe spate au acelasi cod de culoare.Voi ce parere aveti? Motocicleta nu are vopseaua originala ? (Aripa noua e cea de sus)
  8. Salut.Vreau sa va întreb ce ulei de motor ați folosit sezonul acesta si cum vi se pare pana in prezent.Ma interesează si vascozitatea aleasa.Eu Intentionam sa achizitionez Bel Ray 10w40,insa nu am găsit pe nicăieri varianta sintetica,cii doar mineral sau semisintetic.
  9. Salut.Acelas lucru l-am patit si eu anul trecut cu un hornet 04.In cazul meu s-a ars siguranta(Doar aia e menirea ei)Sub panoul de sigurante ar trebuii sa ai una de rezerva,incaptusita in acel cauciuc..incearca sa o schimbi.Succes
  10. 2004 este modelul meu,albastru. Cum il gasesc pe "Iulian"?
  11. Salut.Caut aripa fata...de preferat albastra (sunt universale pana in 2006 nu?).
  12. Mersi pentru raspunsuri.O sa verific maine galeriile , desii bujiile le-am schimbat.Am sa o duc duc la un mecanic sa sincronizeze carburatoarele si sa le curete(aici bat eu cel mai mult din moment ce toata beleaua s-a intamplat la vreo 3-4 km dupa ce am alimentat de le "jegosi")Pocul a sunat mai mult a rateu...mi s-a parut ciudat deoarece nu mi-a mai dat rateuri pana acum.Daca carburatoarele sunt jegoase...mai trebuie sa mai curat ceva...vreun filtru de benzina?..zic si eu. Multumesc inca odata.Salut. UPDATE Am verificat evacuarile la rece...si pe evacuarea cilindrului 1,2,3 nu puteam sa tin mana pe cand la nr.4 era doar calduta. S-a rezolvat dupa o curantare si sincronizare de carburatoare.Multumesc mult celor ce m-au ajutat cu sugestii.Salut
  13. Baieti...a mea cred ca e gripata...motorul parca nu mai merge rotund...si se simte o usoara slabire de putere pana in 2k..insa de acolo in sus e ca in prima ei zi.Poate sa fie de la benzina proasta?Am gasit impuritati in ea... Bujiile le-am schimbat.
  14. Am desfacut si inlocuit bujiile...pentru a ma asigura ca sunt in regula, insa problema persista. M-am gandit mai bine..si in ziua cu pricina...am alimentat de la o statie nu tocmai renumita(ulterior am aflat ca amesteca benzina cu apa) apoi am desfacut surubul pentru de la fiecare carburator..si intr-un capacel a curs benzina..cu ceva reziduri(vizibile ochiului liber) Evident ca am golit benzina ramasa si am inlocuit-o cu una buna(efix)...dar tot nu i-am dat de cap. Voi ce mai ziceti?
×
×
  • Creează nouă...