Sari la conținut

pinupin

INACTIV
  • Număr conținut

    59
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buc
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    aprilia rs125 2006
  • Club
    gogheter

Informații profil

  • Interests
    SPORT, ANTENE SATELIT, MUNTE

pinupin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. o metoda grosiera de verificat compresia : scoti bujia, cu degetul mare apesi cat poti de tare, dai la automat si in mod normal, oricata forta ai aplica trebuie sa "rasufle" pe langa deget citeste si: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?98428-Tutorials-And-Info-On-Rs125 si cel mai urat scenariu esta ca vanzatorul sa fii facut o segmentare, la misto, peste un piston/cilindru uzate si mai este si ghidul asta de achizitie rs folosit http://www.125ccsportsbikes.com/forums/index.php?showtopic=31116 acum e tardiv pt tine dar poate mai gasesti alte defecte
  2. vezi daca nu citesti tot post de la un cap la altul . gaseai raspunsul /index.php?/topic/51608-grupul-detinatorilor-de-rs125/page__st__2560 . e un fel de prea plin si picura excesu de ulei din motor pe lant
  3. asta e primul pas daca mai vrei lasa-mi mailul . am si eu o aprilia putin mai noua . cum ai rezolvat celelate probleme expuse de tine cu inecatu respectiv cu supraturarea la relanti. am sie u aceiasi problema dar urca numai pana la 3000 rot/min
  4. salut, nu stiu cunm e-n Timisoara dar aici majoritatea mecanicilor sant carpaci. un mecanic bun este unul mort ) Lasand gluma sant curios daca cum ai rezolvat cu problema expusa mai sus? banuiala mea esta ca te-ai apucat sa umbli pe la reglajul de aer si relanti si/sau bujia falsa/uzata
  5. cand pleci de pe loc. bag a 1-a si se aude un clanc (pupaza zbrr pe-o dugheana) dar nu chiar mereu .
  6. AM REZOLVAT PROBLEMA CU ULEIUL ARUNCAT IN EXCES PRIN FURTUNASUL (marcat cu rosu in poza) DE SUPRAPLIN PRIN SCHIMBAREA ULEIULUI CU UNUL FULL SINTETIC AM ADAUGAT SI UN ADITIV "CERAMIC" PT RECONDITIONAREA CILINDRULUI "JUST IN CASE". MOTORUL ARE DOAR 2500KM. PANA NU TE DOCUMENTEZI SI NU INCERCI SA FACI SINGUR INTRETINERE SI MICI REPARATII ASA ZISI SPECIALISTI NU FAC DECAT SA TE CURETE DE BANI VEZI UNITED MOTORS SI ALTI . MAJORITATEA SANT SPECIALISTI CU MASTERATE IN GARGARA SI PROSTEALA SI ASTA PT CA SANTEM CAM LENESI SI PLICTISITI. DECI ULEI DE CALITATE NEAPARAT !!!
  7. vreau sa va intreb daca atunci cand bagati in a 1-ia se aude un "clanc" puternic si daca aveti greutati cu aducerea la punctul neutru cand opriti . la reprezentanta ziceau ca e normal sa nu gasesti usor punctul neutru cand opresti. rs125 '06
  8. e buna sau mai era aia cu " imi ia caii de la bicicleta". dar un prieten ( nu dau nume ) si-a luat o busitura din cauza ca i-a tinut numai frana fatza cand i-a iesit un conservar ( nu ca eu nu as fi unu) din parcare. bicla noua, 1000 km, cube de 2000 ron. s-a ales cu clavicula rupta si s-a ridicat imediat s-a scuturat da dupa 5 min si-a pierdut constienta. asa ca atentie la loviturile la cap. de atunci port si eu casca adica cam de 1 saptamana.
  9. http://www.dansmc.com/seizure.htm pe scurt daca mentineti o turatie constanta o perioada lunga se poate cala motorul cititi cu atentie cei cu motocross , oare e valabil si pt street ?
  10. cadru de "dama de pica" , nu el in sine faptul ca e mai jos m-a ajutat mult mai ales ca am roti pe 28" si e destul de inalta bicla . cine merge prin oras cu 28" stie ce spun. si inca ceva nu uitati de casca e obligatorie poti sa iei amenda in sensu asta. si apropo de casca aseara mergeam cu mobra prin cartier pt o mica proba aveam sapca si garcea nu m-a oprit vana numai auto la trecerea de pietoni atentie ca e foame maresi inca ceva nu poate sa te opreasca daca nu are vesta reflectorizanta automat daca se da jos din masina tre sa o poarte. asta daca vreti sa contestati o amenda
  11. am citit toate posturile de la aprilia rs 125 si nu am prea mai nimic util cu cateva exceptii . am gasit pe net un F.A.Q. Aprilia rs125 in italiana si atases link-ul cu traducera in engleza e f folositor desi traducerea mai are ceva inadvertente. http://translate.google.ro/translate?hl=ro...a454s.html%2311 si inca ceva in engleza f folositor cum sa iti reglezi carburatorul (asta implica si putina documentatie in prealabil) de unde rezulta clar ca un mecanic in atelier daca nu are un dyno tester e cam imposibil de reglat il regleaza dupa ureche JETTING It is the responsibility of the owner to determine proper jetting! These jetting specifications are designed as a rule of thumb. They are in no way absolute. Variations in air density, specifi c gravity of fuel, altitude and other engine modifi cations play a large part in jetting. Newly built engines need rich jetting during break-in. Do not jet for power until an engine is broken-in. Plug reading may not work. Revving the engine while it’s sitting in the garage doesn’t work. Other than Dyno testing, the steps below is the simplest way you can jet your engine. 1. Find a gentle slope that you can ride in 2nd or 3rd gear. Look for something that will put a reasonable load on the engine. This will be your “dyno”. 2. A basic outline of which jet is active at a particular throttle setting: Pilot Jet = 0 to 1/4 throttle. Needle = 1/4 to 3/4 throttle. Main Jet = 3/4 to Full Throttle. ● Changing the Main Jet size won’t affect how your engine idles or runs at 1/4 throttle. ● Engine RPM isn’t what determines which jet is active - throttle position does. 3. Make the recommended jetting changes. Always start rich and work leaner. 4. Start and warm up the engine, then ride your ‘dyno hill’. Any point where you feel the engine stumble or hesitate indicates a tuning problem. Note the throttle position and modify the corresponding jet (1/4 to 1/2 throttle = needle. 3/4 throttle or more = main jet). 5. Only change jetting by 1 step at a time, and 1 circuit at a time (don’t change needle and main at the same time). Re-check after every change. 6. Once the engine runs smoothly throughout, you’re jetted! If you ever notice an abrupt loss of power, or engine sounds change, shut it down.
  12. neatza si respect , ma prezint si io: biciclist de asta vara si motociclist de asta toamna . cu bicicleta am fost pana la Fundulea cu moto pana la centura la a1. de cand am bicla totul e schimbat nu mai pun fundu in masina decat odata pe saptamana, cumparaturile le fac din mers ies cu bicla si la 12 noaptea de relaxare . mobra imi da batai de cap cu bicla nu ai stres . sant si eu amator de iesit pe la cernica poate uikendu asta daca e frumos. y, ay, ay, ay, canta y no llores porque cantando se alegran cielito lindo los corazones
  13. multumesc pt suport si sugestie poate ca ai dreptate in semnatura
  14. am bujie noua br10 nu se uda . cred ca totusi e din carburator se evapora benzina, sau nu da scanteie decat dupa ce o scot si verific daca are scanteie nu stiu'''' am gasit sa va arat si furtunul d care v-am zis http://www.ultimateparts.net/aprilia/c.php...854774cf04bc02b in poza e colorat cu partial cu rosu
×
×
  • Creează nouă...