Sari la conținut

oqkoq

Membru
  • Număr conținut

    152
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    sfoiegitu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Motocicleta
    BMW 1100GS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Transalp, Africa Twin

oqkoq's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Are cineva nevoie de un cadru cu acte de la un BMW 1100 GS din '99 inmatriculat in Romania? Nu este un post comercial. Nu ma intereseaza sa-l vand, pot sa fac un troc de maxim bun simt. Am postat asta pentru ca la un moment dat am vrut sa cumpar o motocicleta, numai ca nefiind din UE ajungea prea mult inmatricularea si tare bine mi-ar fi prins un cadru inmatriculat deja in UE sau poate chiar in Romania, si m-am gandit ca poate daca cineva se afla intr-o situatie similara si asta l-ar putea ajuta.
  2. Pai exact asta am facut, am pus-o pe central si am rotit stanga dreapta, si intr-un punct fin in partea dreapta imi intrerupe tot. Am observat ca daca este motorul cald, se opreste doar daca o pui in punctul ala in care taie alimentarea si o tii acolo, altfel daca treci peste zona respectiva are o pierdere de putere pe care nu o resimti acut in ghidon. In schimb daca motorul este rece isi reia mai greu cursul de dupa "pana de curent" si de aceea imi da in nas si se opreste de tot. M-ar ajuta daca mi-ai lasa un link cu switch-urile respective. Multumesc
  3. Firele de la contact sunt prinse cu brida (soricel) si teoretic nu ar trebui sa fie o problema. In timp posibil sa fi aparut probleme fiindca este montat un inaltator de ghidon de la HD si cu toate ca am observat ca nu sunt tensionate nu este exclus categoric sa fie problema de acolo insa nu inteleg de ce nu mai face probleme dupa ce se incalzeste foarte bine motorul, daca era de la contact, teoretic trebuia sa patesc asta tot timpul. O sa fac tot posibilul sa-mi gasesc timp in weekend sa gasesc problema. » Post actualizat in 09 Aug 2018 08:44 De la contact este si la mine. Desi sunt prinse cu bride firele de la contact, din cauza inaltatorului, cablurile de la ambreiaj si soc sunt destul de intinse si la fiecare viraj la dreapta pun presiune pe cablurile care ies din kilometraj. Asadar ca sfat pentru cei care nu aveti probleme, verificati bine cursa de viraj stanga dreapta sa nu se agate in ceva, cablurile de la contact. Multumesc pentru sfaturi si ajutor.
  4. Multumesc frumos. Incerc sa-mi gasesc timp sa desfac putin sa verific. » Post actualizat in 07 Aug 2018 11:26 Nu am avut timp sa desfac momentan, stau foarte prost la capitolul timp. Am observat insa ca se opreste doar cand este rece motorul si virez la dreapta. Daca virez stanga nu are nici o problema indiferent cat de rece/cald este motorul. Am specificat in ideea in care poate in viitor cineva o sa aiba aceeasi problema la un moment dat, si sa stie exact simptomele.
  5. Salutare, Am si eu "niste" tristeti, in speranta ca poate ma poate ajuta cineva. Mi se opreste motocicleta in mers. Daca tin acceleratia trasa sau o turez pe loc, merge - nu se opreste, dar daca dau treapta inferioara fara sa tin turatia sus, motorul e gata da sa moara si daca nu accelerez se opreste de tot. Poate sa fie de la baterie, care este pe duca, am pus-o pe redresor in sezonul asta de 2 ori? Sau sa fie de la seonzorii Hall ? Pentru baterie aveti vreo recomandare? Multumesc
  6. Salut, Am si eu o problema si poate ati intalnit-o deja vreunul dintre voi si ma puteti ajuta, sa nu mai bajbai eu in incercarea de a gasi buba. BMW 1100 GS - 1996 - fara ABS De fiecare data cand o pornesc, porneste greoi si doar cu socul tras. De mers, merge doar cu socul tras si neaparat accelerata indiferent de cat de cald este motorul. In mers, merge in suturi, tragi tare de gaz, nu se intampla nimic si apoi da un rateu puternic si dintr-o data trage agresiv, daca tii aceleratia trasa isi pastreaza viteza - la viteza de peste 100km/h merge normal dar da rateuri care rateuri in general creaza impulsuri de putere. Inainte de unele rateuri se aude un sunet (de cauciuc) gen sunetul scos de carburator cand este o membrana blocata si se deblocheaza. Cu motorul cald la 4 liniute, daca bagi socul si pui acceleratia in zero - se opreste - indiferent daca esti in mers sau nu, in concluzie, la relanti nu merge daca nu ai socul tras. Chiar daca motorul este la temperatatura optima daca nu e tras socul se opreste. Nu stiu cat de explicit am fost dar sper ca se intelege problema. Multumesc
  7. Salutare, A schimbat cineva senzorii hall ? Aveti vreo recomandare, vreun tutorial scris sau video care imi pot fi de folos in incercarea de a-i schimba singur. BMW 1100 GS din '96 Multumesc
  8. Pe traseul pe care il fac zi de zi de luni pana vineri parcurg intre 5-7km intre 8-12min de doua ori pe zi la temperaturi de peste 10grade, nu stau la coada si evit toate semafoarele pe strazi laturalnice.
  9. Salut, Spuneti-mi si mie, va rog frumos, ce consum aveti voi la 1100 in oras. Intreb fiindca am un 1100 din '96 cu un consum de 9.5l/100km, ceea ce mi se pare destul de mult, avand in vedere ca pe net gasesc ca majoritatea au un consum in oras de aproximativ 7. Merci
  10. Fiecare face ce considera ca este bine pentru el, eu vreau doar sa va atrag atentia ca omul de la motofashion este cel mai neserios comerciant din toti cei pe care am lucrat vreodata. Am primit cadou de craciun o armura pe care a trimis-o fara clavicule, armura mi-a fost mare si am returnat-o, banii i-am recuperat dupa ce i-am trimis omului sms-uri in fiecare zi, raspunsul era de fiecare data monosilabil si acelasi "azi, deseara". Intr-un final omul a trimis banii din care a pastrat contravaloarea transportului pentru clavicule sustinand ca a trimis claviculele iar eu am refuzat sa le primesc, desi am sunat la curier in repetate randuri nu am avut nimic, iar dansului i-am cerut AWB-ul si a catadicsit sa mi-l dea, de unde eu banuiesc ca nu a trimis niciodata claviculele. Intrebarea ar fi, daca armura prin constructie este prevazuta cu clavicule, si el uita sa le trimita si zice ca le-a trimis dupa 2 saptamani (de fiecare data spunea ca maine), este vina mea ? Trebuie sa platesc eu pentru greseala lui ? Pe scurt, omul este total neserios, niciodata nu face ce spune ca face, ii obliga pe ceilalti sa plateasca pentru greselile lui, la telefon nu raspunde decat printr-un noroc extraordinar si la sms-uri raspunde monosilabic. Esentialul este ca daca vreodata eu sau vreun cunoscut am avea nevoie de ceva de pe site-ul asta, va spun sincer ca as prefera sa iau o orice alta varianta, numai de la motofashion.ro, NU. Produsele poate sunt ok, dar ca produsele sa ajunga la tine este nevoie de OM, iar "omul" ala nu e OM.
  11. salutare am si eu de curand un 1100gs si as avea cateva intrebari legate de sa a modificat/retapitat careva saua la Dan din timisoara ? cum lucreaza? cei care v-ati modificat saua la un moment dat sau ati luat motocicleta cu saua modificata ,aveti vreun sfat, vreo recomandare? gen sa nu o modific doar sa o retapitez, sau poate din contra daca tot ma apuc sa o retapitez de ce sa nu o fac si mai confortabila.... nu stiu cum ar fi mai bine, de aceea va intreb pe voi va multumesc!
×
×
  • Creează nouă...