Sari la conținut

mexykanu

Super Membru
  • Număr conținut

    1.045
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    www.motorush.ro
  • Yahoo
    office@motorush.ro
  • Skype
    -

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    0741 095 483

Informații profil

  • Interests
    * Piese moto la cele mai bune preturi
    * Piese moto originale la comanda
    * Import accesorii moto

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

mexykanu's Achievements

  1. Piesele au plecat catre un utilizator al forumului. Rog un moderator sa stearga aceasta postare.
  2. EDIT (switch): Au fost donate. Salut, Donez urmatoarele piese de Honda NX650 RD08: Ax roata spate, complet Aripa fata alba Aripa spate alba, fara suport numar Cablu soc complet Valva soc carburator Instalatie electrica completa Senzor pompa frana spate Pompa frana spate Scarita pasager / spate stanga Scarita pasager / spate dreapta Suport scarita pasager / spate stanga Suport etrier frana spate Patina lant bascula Protectie disc frana roata spate Geam semnal fata Geam semnal spate Piesele se dau ca si pachet. Se pot ridica din Bucuresti, zona Obor sau pot fi expediate prin curier rapid, caz in care persoana interesata suporta costul transportului. Contact: . Multumesc.
  3. Probleme posibile: - Presiune joasa in anvelope - Filtru de aer murdar - Furtun rezervor-carburator uzat, pierde benzina - Tub emulsor uzat - Cui de dozaj uzat - Joc tacheti mare Cand impingi motocicleta, ea merge infranat sau usor ?
  4. Atat cricul central cat si toba sunt omologate in Germania pentru Honda NX650, indiferent de anul de fabricatie. » Post actualizat in 17 Jul 2015 11:36 Poza contine motocicleta mai noua. Momentan nu am in vedere sa vand cricul central, nu pare sa afecteze foarte mult garda la sol.
  5. Mi-am luat alta motocicleta si in curand, in maxim o luna, voi dezmembra Honda Dominator 1996. In cazul in care sunteti interesati, va pot comunica preturi prin mesaj privat si daca va convin, se pot rezerva piese.
  6. Salut, Cumpar Honda NX650 Dominator , an fabricatie minim 1996. Ma intereseaza strict modele de la 1996 in sus. Numarul meu de telefon este 0741 095 483. Multumesc.
  7. Salut, Kit lant Suzuki SV 650 S - 450 lei, in stoc. Multumesc.

  8. Salut. Capac alternator CBR600 F4i nou, OEM - 283 lei. Tija Schimbator OEM, noua - 22 lei. Nu va pot trimite mesaj privat, aveti mesageria plina. Multumesc

  9. Lamelele nu erau sudate, ci doar praful era acumulat intre ele. Contactul dintre lamele si perii era perfect, am verificat asta inainte de a asambla electromotorul. Rotorul era in stare excelenta, nu avea nici macar urme de albastrire.
  10. La mine periile sunt chiar ok. In starea in care le vezi in poza, ar mai merge inca vreo doi ani si tot nu s-ar consuma complet. Periile noi nu sunt cu mult mai mari fata de astea uzate - sunt aproximativ de doua ori mai mari decat cea mai putin uzata. Adica dupa 17 ani, s-a uzat 60% din una si 90% din cealalta. Electromotorul meu se invartea doar dupa ce bagam motocicleta in viteza si o trageam - practic o bagam in marche-arriere. Astfel, se misca rotorul suficient incat sa nu mai faca scurt-circuit pe portiunea respectiva.
  11. Am servisat electromotorul prin Iulie-August anul trecut, s-a intamplat exact asa cum am descris. Am verificat cu un multimetru si se producea scurt-circuit intre anumite lamele. Am curatat spatiile dintre ele si am asamblat electromotorul, folosind platoul si periile vechi. La scurt timp am inlocuit piesele cu unele noi, OEM. Rotorul este in stare perfecta. Praful s-a acumulat in spatiile respective datorita arcurilor electrice - se intampla ceva similar procedeului de sudura. Toate sursele pe care le-am consultat ulterior mi-au confirmat ca este ceva obisnuit.
  12. Atunci cand era astupat cu silicon era echivalent cu surubul-pilot inchis la maxim - Amestecul era sarac.
  13. Piesa respectiva (pilot screw) se poate cumpara doar noua, OEM (originala). In cazul in care esti interesat, iti pot da un pret prin mesaj privat. Din ce an este motocicleta ? Multumesc.
  14. Salut, Motocicleta mea mergea perfect pana cand intr-o dimineata nu se invartea motorul cand apasam pe buton. Nu mi-am dat seama pe moment ce am facut, dar am reusit sa il pornesc. Dupa vreo doua saptamani problema a inceput sa se repete, devenind tot mai frecventa. Initial am crezut ca este o defectiune la releul de pornire. Am cerut pareri in stanga si in dreapta pana cand am primit raspunsul castigator - electromotorul face scurt-circuit. Praful rezultat din uzura periilor electromotorului se "sudeaza" pe rotor. In urma acumularii acestor particule, se va produce scurt-circuit intre unele dintre lamelele rotorului (cele pe care calca periile). Am ajuns la concluzia ca este un raspuns castigator deoarece problema disparea atunci cand miscam electromotorul cu ajutorul motorului. Partea interesanta este ca electromotorul meu s-a oprit din functionare dupa ce a ajuns fix la aceeasi uzura ca si cel al userului yo3iva Platoul lui: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=616467245057534&set=a.429797663724494.87373.100000827910904&type=3&theater Platoul meu: http://i40.tinypic.com/6gino6.jpg Carburator - La mine reglajul corect este de doua ture. Si mie mi s-a parut ca surubul pilot afecteaza toata plaja de turatii, deoarece: - cand e reglat corect, motocicleta vibreaza mai putin - cand e reglat corect, motocicleta accelereaza un pic mai repede Ghidon - eu acum am un WRP PRO-ALU CR/CRF ce este mai comod atunci cand stai in picioare Furca - Am folosit 10w de la Bel-Ray care a facut furca mult mai ferma decat era inainte. Imi placea mai mult inainte dar lucrurile astea sunt subiective. Bataie la rece - Daca atunci cand pornesti motorul ceva "zumzaie" si sunetul devine din ce in ce mai fad pana dispare de tot, se aude un fel de supapa ce este situata pe circuitul de ulei. La mine nu se mai aude momentan (toamna-iarna) cu ulei 10w40. Sau, daca atunci cand pornesti motorul ceva face "clac clac clac" ceva vreme dupa care sunetul dispare brusc, este destul de probabil sa fie decompresorul automat ce necesita servisare. Daca nu il servisezi, o sa faca acel sunet mereu. Am un prieten ce merge cu sunetul ala de vreo 3 ani fara probleme, cu toate ca nu iti recomand sa testezi si tu acest lucru.
  15. Salut, Astea sunt diferentele de reglaje pe care le cunosc eu: Reglaj pilot screw: 3 ture pana in 1995 inclusiv 2 ture dupa 1996 inclusiv Cand am nevoie, umblu la pilot screw cu un bit dintr-o trusa de scule. http://www.sculedemana.ro/media/catalog/product/cache/4/small_image/135x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/0/30912_2800M-PL.jpg Reglaj joc tacheti: 0.1 admisie, 0.12 evacuare pana in 1995 inclusiv 0.1 admisie, 0.1 evacuare dupa 1996 inclusiv Aici trebuie acordata grija desfacerii capacelor de deasupra tachetilor deoarece au tendinta sa se rupa. Ai servisat si electromotorul ?
×
×
  • Creează nouă...