Sari la conținut

filip_rus

Membru
  • Număr conținut

    86
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    ursulet_bjp

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Yamaha YZF 750R
  • Numar Moto
    B 01 EIU
  • Club
    FREE RIDERS

Vizitatori Recenți Profil

404 citiri profil

filip_rus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Daaaa..frumos foc R7 ala...ceva deosebit. Batrana mea acum imi face belele..cum pun si eu mana pe un motoras de exup...aveti idee? Tot caut si nu gasesc....
  2. Daa..nu merg asa ca imi dau seama ca e belea, am facut doar o proba sa vad exact despre ce e vorba......o sa incerc pasii pe care i-ai scris mai sus si sa speram ca o sa reusesc....sa scot mizeria aia de surub si pe urma e mai usor de descris ce se afla in interior. Multumesc mult de ajutor. » Post actualizat in 11 Jul 2014 19:00 Revin dupa cateva operatii. Am facut cum am fost sfatuit de fratele Bica. Am reusit sa desfac acolo la clapeta, am curatat absolut tot...merge lin ca o patina pe gheata..problema insa este din pacate la motoras. Pornesc motorul, accelerez...totul bine, ma uit jos la melc...lucreaza frumos...cand opresc motorul si dau sa pornesc iar observ ca motorasul nu mai revine la pozitia 0 decat daca il ajut cu un deget. In timpul asta se aude un barait sacadat in el din secunda in secunda...si pur si simplu patineaza. Am tinut cu mana de axul motorasului si ...surpriza...patineaza ca dracu daca accelerez...deci pinionul mare din motoras nu se mai pupa cum trebuie cu tot angrenajul...de aici si baraitul si lipsa de putere...In caz ca ma insel eu...mi-ar trebui un motoras nou. O sa incerc totusi sa il curat bine de tot ...sa il iau la puricat poate o rotita mai aluneca...nush ce sa zic...orice parere m-ar ajuta... » Post actualizat in 30 Jul 2014 12:00 Ca sa inchidem subiectul, vina a fost a motorasului pana la urma. Apropo de umblat la sistemul de exup..nu este greu de loc...a fost prima data cand am desfacut de la motoras pana la clapeta din evacuare si cu grija am curatat tot si am pus tot la loc fara sa am belele. Am cumparat SH ( pentru ca doar asa am gasit mai repede) un alt motoras cu care mobra mea merge acum ca unsa, totul este in parametrii. Multumesc de ajutor. Bafta si asfalt uscat.
  3. Multam' de raspunsuri. Ideea e ca motorasul se chinuie saracul..si dupa cateva fortari da clapeta peste cap, deci undeva in evacuare este problema. Cablurile sunt recent schimbate, tot sistemul merge uns pana la clapeta jos..are un joc destul de mare in lateralul galeriei...si cand incarc sa il rotesc cu mana se simte o usoara frecare...destul de apasata...si pe urma merge lejer..dar o portiune mica de unde se deschide ea are un obsobstacol. Am incercat si cu un reglaj din cabluri..a mers 10 km si porma aceeasi buba. Mai nasol este ca nu reusesc sa desfac un surub d'ala nemernic cu cap de imbus..sa pot scoate miezul sa vad unde e frecarea....
  4. Salut, am si eu o problema / intrebare. Am un YZF de 750cc si exupu a inceput sa isi faca de cap. Oare il pot dezactiva (care ar fi consecintele?) sau repara ? mentionez ca dupa ce se incalzeste se blocheaza si motoreta merge maxim 4000 de ture (oribil, balbaiata) Am incercat sa bibilesc nitel sistemul dar fara consecinte. Ma poate ajuta cineva...poate chiar un service de prin Bucuresti..?
  5. Din cate stiu eu, si sa ma corecteze cineva daca gresesc, sunt 2 modele...R si SP. Cel SP e single post...de unde si titulatura. Diferente intre ele...cred ca le gasesti pe wikipedia.
  6. Stai calm..nici pe departe...incercam sa te fac sa intelegi ce am urmarit. Suntem oameni mari ....discutam ..impartasim pareri...uite de la tine am aflat multe, conteaza.Inca o data...suntem ok...de aia am pus topicul, pentru schimburi de experienta. Bafta!
  7. Am vorbit cu Mircea...tot ce trebuia schimbat s-a schimbat, (membranele la carburatoare sunt schimbate de mine cam acum 2 ani, sunt perfecte, la fel si corpul intreg de carburatoare cu tot ce au pe langa, dar nu am scris chiar tot ce am schimbat, am pus doar esentialul.). De auzit motorul se aude superb, nu are oscilatii..se aude ca unul tanar si plin de viata., are reactie perffecta la cea mai fina tragere de acceleratie. Avand in vedere ca anul trecut asa cum era el obosit , ma tragea pe circuit foarte bine, acum ma astept la cu totul alte senzatii si binenteles la alti timpi . Acuma tu esti putin rau...eu am zis "aproape" de la 0, ce imi zici tu aici e acelasi lucru cu a cumpara o motoreta din showroom. Eu nu asta am urmarit, cum ziceam, bugetul a fost limitat si ce urmaresc eu este sa am o motoreta care sa ma mai dau 2-3 ani. Daca aveam bani sa schimb fiecare piulita si sarma , imi luam alta si terminam cu balamucul. Dar ideea a fost sa ma descurc momentan cu ce am cat mai bine. Si eu zic ca a iesit o treaba buna. Tu imi poti insirui mie 4143423412 de piese, nu are rost. Motoreta a iesit exact asa cum speram si imi doream. Cat o sa tina, numai Scaraoschi stie, cum mi-o fi norocul. S-auzim de la excelent in sus.
  8. Uite o sa il intreb pe Mircea despre ce zici tu...sa vedem care e parerea lui. Mai ce sa zic...sunt constient ca puteau fi facute muuult mai multe..dar trebuie sa fiu realist...nu ma dau banii afara din casa...asa ca a trebuit sa ma incadrez intrun buget...asta e situatia. Eu zic ca pentru inca 2..3 sezoane ma pot baza pe ea asa cum este .
  9. Si tu acuma...ce imi arati tu aici e de pe alta planeta. Eu doar ti-am zis ce mi-a zis mecanicul respectiv, nu am nascocit eu. Probabil ca o fi fost si varianta de strada...sau nu. Oricum titulatura asta chiar nu e asa importanta...am mobra care se vede si sunt mandru foc de ea..poate multe fata de altele mult mai noi. Putea sa se numeasca si R0..nu asta e important. Bafta.
  10. Nici eu nu stiam, dar am fost prin Bucuresti la un service (la My Moto cred ) si un mecanic de acolo mi-a zis...si la fel zicea ca au fost destul de rare si nu prea le stie lumea . Cred ca de aia am si decis sa ii perlungesc viata .. Bafta si tie!
  11. @ DaSchmutz Pe undeva ai dreptate. sa fiu sincer cand am vopsit-o prima data acum 3 ani, am vrut sa iasa o replica cat de cat la Yamaha lui Rossi , cu sponsorul Gouloises, si am vb cu vopsitorul sa caute sa iasa cat mai aproape de aia...dar nu a iesit EXACT cum am vrut, si cand am vazut-o...era cam tarziu sa o revopsesc, pus ca costa iar banuti. asa ca am decis sa o las asa...pana la urmatoarea vopsire. Nu este chiar rau daca o vezi live...... Iar la partea cu morotul, am mers pe mana mecanicului si am schimbat doar ce mi-a zis el...asa ca probabil la cuzineti nu era cazul.
  12. @ kamikaze_wtfDa, Mircea este mecanicul ei, el este cel ce a realizat practic proiectul, eu trebuie sa recunosc ca nu cunosc atata mecanica si nu am ce imi trebuie sa fac asa ceva . yo4hgx Am inlocuit semeringuri, supape, segmenti, lant distributie, ambreiaj si cam atat, ca nu a fost nevoie de altceva. Multumesc mult de urari si de aprecieri. Cu totii sa avem un sezon perfect, fara evenimente neplacute.
  13. Ca sa fiu sincer abandonasem ideea, ma gandeam ca o sa cheltui enorm de mult, si vroiam initial sa o vand asa dezmembrata, si sa imi iau ceva mai nou. Dar cum ce as fi vrut eu era peste 3000 Euro, am analizat problema cu sotia (ea iubeste la nebunie motoreta asta) si am hotarata ca mai binem facem un efort sa o refacem pe batranica iar marele meu noroc a fost sa gasesc mecanicul in Valcea care a mai facut inca 2 (un YZF ca al meu si un FZR 600 care il are si acum si care este superb si impecabil ptru varsta lui). Ca sa trag o linie , tot ce am facut pana acum m-a costat in jur de 1000 E. Mai am de lucru la partea estetica (stikere, piele ptru sei, mansoane, manete ca sunt uzate), dar nu cred sa mai cheltui mai mult de 6--700 ron. Va dati seama ca si eu sunt curios cum merge si ce s-a mai schimbat la ea, nu am apucat sa merg cu ea ca abia ieri a fost terminata, plus ca trebuie sa o aduc de la Valcea, si vremea nu este de calarit . Pentru cei interesati am sa va dau un telefon al mecanicului pe PM daca aveti de gand sa faceti ceva asemanator, mie mi-a placut maxim cum a lucrat baiatul, are sculele necesare si stie mecanica, mai ales la batranele d'astea. IN rest, asteptam caldura. Va stau la dispozitie pentru orice info.
  14. Salut, am mai postat aici acum 3 ani cred cand mi-am prezentat motoreta, dar nu mai gasesc topicul, acum vreu sa postez pentru ca am reusit sa refac un YZF 750 de la 0 practic. Ca sa inceop logic, vorbim de un YZF 750 din '95 (i s-a mai zis si R7 la un moment dat). Eu l-am achizitionat ok, am facut 3 sezoane cu el, dar acum am reusti sa fac ceea ce imi doream de mult, si anume sa il reconditionez sa zic asa, aproape total. Ideea e ca l-am desfacut COMPLET, in 4 cutii si 3 pungi, si cam ce am gasit stricat am schimbat. Am gasit din intimplare un baiat in Valcea care a facut treaba asta cu al lui si , dupa ce am pus totul la cale, am pornit cu proiectul, si eu zic ca a iesit superb. Inainte sa ma apuc, deja aveam probleme mari cu pornitul la rece, consum de ulei si benzina enorm (13L/ 100Km si 1 L de ulei la 500 KM) sa nu mai vb de fum si relanti oscilant...fierbea apa..ce sa mai..multe belele. Asa ca dupa ce l-am desfacut, (o sa vedeti in poze cam cum arata), am facut urmatoarele. - in interiorul motorului , inafara de pistoane si axele cu came, am schimbat TOT.(segmenti, supape, semeringuri,etc..) - am facut luna inauntru, binenteles, curatat lacrima si curatat chiulasa, distributie...tot. - alte carburatoare, jiglere,ambreiaj,filtre, bobine, fise, bujii, tot ce inseamna lichide schimbate - placutele nu le-am schimbat ca sunt ok , mai merg cel putin un sezon, la fel si carenele nu le-am revopsit ca momentan nu este cazul, poate o sa mai adaug cate ceva pe ele sa mai ascund micile defecte. In rest, am poze si un filmulet cu ce a iesit ( e pe Facebook la Mircea Antonescu , mecanicul) si cand o aduc de la Valcea ( eu stau in Bucuresti) voi face un filmulet cu mai multe amanunte. Uite pun cateva poze sa va faceti o idee cum au decurs lucrurile. Sper sa avem un sezon superb.Bafta tuturor si asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...