Jump to content

pppandrei

Membru
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About pppandrei

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://thedrunkenship.info

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    BMW R1200 GS Adventure, YAMAHA XJR 1300,
  1. Daca tu ai fost ultimul eu cica am fost primul. La mine au gasit distanta minune, parca 0,2 mm, la una din furci asa ca au testat pe "mine" masinaria de pus bucse care abia sosise. Inteleg ca mai era varianta sa schimbe furcile daca erau foarte afectate. N-am avut norocul sa ma aleg cu unele noi » Post actualizat in 30 Oct 2017 20:04 Ba cica e si asta o varianta si mie mi-au spus ca se pun bucse sau se inlocuiesc furcile daca e cazul
  2. Merci, cred ca mai discutam mai de mult pe tema asta si erai pro QS Eu recunosc cand am mers cu cele cu QS am reusit foarte rar, mai ales ca era in oras, sa trec peste reflexul de a atinge ambreiajul asa ca atunci cand incercam sa schimb evident era decuplat... Banuiesc ca face treaba buna la drum lung, serpentine si altele asemenea... Ce sa zic de cost.... E undeva in jurul costului ca optional cand il pui la achizitie. Altfel sigur costa cat nu face , in sensul ca e un moft, poti schimba si fara. Dar na... Legat de urmatoarea moto inca nu e la orizont. Modelul 2017 nu mi se pare ca justifica schimbarea. Are clar cateva chestii care-mi plac si de care m-as bucura sa le am dar mai astept.
  3. Cu totul. Inteleg ca se putea si mai bine dar m-a dat in jos numarul de km. Sau ma rog in sus. Daca esti cuminte si stai acasa esti rasplatit. Ca tot a venit vorba. Ma bate gandul sa-mi adaug QuickShifter-ul... Am mers de cateva ori cu mobre care aveau dar din pacate neconcludent. Adica oras, aglomerat, fara bagaj, fara pasager. Pareri ? Cine are...
  4. Salut, Ca sa fac un fel de follow-up. Am primit pretul de la ABv. Undeva la 40 % din valoarea de lista. Nu pot sa ma plang.
  5. Recunosc ca nu prea ma pricep la detalii tehnice / service. Nici de RAMS nu stiam asa ca merci si pentru acest pont. Sunt de tinut minte. Ma refeream la faptul ca prefer sa discut cu cineva in carne si oase decat pe mail. sunt oldfashion si cred ca asa e mai eficient . dupa cum ziceam totul are legatura si cu un cost, daca pretul e mai mic pot sa fac si o epopee pe mail nu-i nicio problmea . Recunosc ca partea cu servisarea suna nemaipomenit. E o grija in minus mai ales la un drum lung si prin zone mai putin ...umblate...
  6. merci, ii voi urmari. sunt multe variante alternative, touratech, pe langa cei enumerati de tine dar sunt ori cam la acelasi pret cu cel original sau chiar mai scumpe.... ma refer la pretul de lista care e in jur de 2000 €, nu cel care sper sa vina de pe "mothership" iar la acelasi pret sincer parca as merge pe original.... faptul ca nu au reprezenta pe aici nu ma inspira...in caz de probleme ai o bataie de cap in plus...sigur pentru o diferenta de bani incepe sa merite si bataia de cap. asta a contat si la achizitie mobrei ca macar am un dealer aici si cam pe oriunde in lume. nu cine stie ce mic butic care azi e maine nu prea mai e...
  7. Aha, bine de stiut. O sa ma uit. Merci Momentan astept provincia De. dupa cum ziceam. Promisiunile sunt pentru un pret apropiat si parca as merge pe original... nu stiu de ce... » Post actualizat in 22 Sep 2017 11:26 Am verificat e 699 € dar trebuie sa trimit si amortizorul meu asta inseamna +99 €... si mobra pe bara... Pare misto ca poti sa reduci inaltime amortizoarelor la astia. Dar la 197 la mine nu prea e cazu "To get a linkage to the Dynamic ESA-System you have to send in your original shock absorber. The costs are 99. If you want a lowering, you have to pick the front shock absorber as well as the rear shock absorber."
  8. Motocicleta a fost cumparata de la ABV si servisata doar acolo. O singura exceptie, revizia de 10.000 km pe care am facut-o la Villach dar tot la service BMW Motorrad… Cum amortizorul e simpul. Ca sa fiu mai precis legat de garantie.. garantia expira pe 11.06 pe 02.06 am fost in service – revizie, verificat ESA/amortizor pe 14.06 am plecat din Buc. spre Genoa sa iau un ferry pana in Tanger problema mea am aparut pe 15-16.06. Pe 19 deja in Tanger curgea evident... pe 21.06 eram in service la Casablanca… pe 22.06 plecam din Casablanca cu "noul" amortizor Iar povestea pe lung e asa : La plecarea spre Maroc stiind ca ies din garantie, ca am mers mult cu el incarcat la limita (eu am vreo 110 kg + prietena + bagaje full, cort bla bla = spre limita) dar si ca vom pleca la un drum relativ lung ( cca 15.000 de km, Ro – Maroc –Ro ) am cerut la revizie sa-l verifice… La motocicleta anterioara tot la 60 k a crapat un amortizor pe spate si am avut o temere... L-au verificat vizual, era ok. Asa imi parea si mie Au verificat ESA verificat pe calculator, iar in parametrii… Am plecat. Dupa cateva sute de km de la plecarea din Buc. am remarcat ca la viteze mari (peste 150) pe autostrada cam se flendurea de spate. Era o senzatie de instabilitate pe care am pus-o initial pe seama incarcarii nu tocmai chibzuite a cutiilor laterale… Sau a sacilor care nu se omorau cu aerodinamica. Mai mersesem asa, dupa cum ziceam, dar am zis ca poate nu mi-a iesit mie acum reteta… Asta pe autostrada, a doua zi cand am intrat pe un drum secundar prin Slovenia am fost surprins sa dau cu cizma de asfalt unde nu prea ar fi fost de ce…si parea si cam jos... La o verificare la prima benzinarie am descoperit ca ESA e moarta in papusoi. Arata ca e setat pe 2 persoane dar era lasata ca pentru 1 pers fara bagaje Daca incercam sa modific nu se intampla nimic… La fel eu o tineam pe Hard iar senzatia era de un fel de Soft… Din pacate din cauza bagajelor nu am putut sa ma uit prea bine la amortizor… Ca de obicei, problema am constatat-o vineri seara. Sambata am vorbit, la telefon, cu cei de la Abv care mi-au dat o mica speranta ca poate e o problema de soft… Din pacate dupa inca cateva sute de km si 2 zile pe ferry, ajuns in Maroc, am descoperit ca imi sarise ulei din amortizor… Inca cateva sute de km mai tarziu dupa drumul Tanger – Casablanca (unde era reprezentanta BMW) totul era plin de ulei iar o viteza mai mai mare de 120 era ceva de neconceput la cum se simtea…. Din fericire am gasit acolo o varinata rezonabila de la dezmembrari ca altfel reuseam sa ma duc pana la Casablanca doar sa schimb amortizorul si sa ma intorc pe cel mai scurt drum la Bucuresti…. O problema era in Maroc pe langa pretul si asa... au si o taxa de lux care-l facea sa coste cu vreo 30 % mai mult acolo decat in Europa, Romania inclusiv… Scurt pe 2, schimbat cu unu de GS normal second, facut deja cca 12.000 km. 700 euro si o zi pierduta fata de 3000 € si ceva si 10 zile lucratoare de asteptare... Minim Din toata poveste eu cel mai tare injur faptul ca nu se poate servisa amortizorul (cel de pe fata e la fel)… Adica pleci si cand crapa descurca-te cum poti, de fapt simplu ….Multi bani si un timp de livrare pe masura. In Maroc se plangeau ca nefiind o piata importanta sunt pusi tot timpul la coada cand e vorba de livrarea pieselor... Nu ma asteptam sa ma tina vesnic mai ales avand in vedere ca am mers cu el incarcat dar macar sa te poti pregati cumva pt un drum mai lung… plm. The dark side of consumerism… Inteleg ca pretul pentru noul amortizor in conditiile de mai sus e facut in De nu la noi in Ro…. Un fel de asteptam provincia…. Nu ma grabesc cine stie ca oricum va costa ceva iar asta de acum isi face treaba pentru naveta prin Buc si cateva drumuri prin RO... ps. Garantia extinsa se face daca ai pana in 30.000 de km, inteleg ca se mai poate depasi nr de km dar nu cu prea mult….Eu eram bine peste 50.000 km… as fi facut fara ezitare…
  9. Hai sa ma bag si eu in seama pe tema furcii fata la 72.000 km, R1200 Gs Adv (2015) si a garantiei / post garantiei La bucuresti (ABV) am fost pentru o alta problema (cea de mai jos). Au masurat distanta existenta au constatat ca e necesara interventia si m-am ales cu bucsile montate odata cu revizia pe care oricum trebuia sa o fac... fara nicio discutie sau alte batai de cap....n-am ce sa comentez...inteleg ca am fost de altfel printre primii care a beneficiat de noile bucse la ABV Legat de garantie/post garantie astept un raspuns pentru amortizorul spate care a crapat la 5 zile dupa iesirea din garantie .... raspunsul ar fi un pret ceva mai prietenos fata de cel standard de 2000 €, avand in vedere ca eram pe buza garantiei .... Acum merg cu un amortizor de GS standard de la dezmembrari montat in Maroc unde era singura varianta decenta ca pret si timp de asteptare... pare ok si asta de GS (am deja vreo 12.000 km cu el) doar ca e ceva mai jos decat cel original si nici nu stiu cat tine avand in vedere ca e second... Nu ma grabesc foarte tare pentru ca nu mai fac mari drumuri in curand, sunt curios cum (cu cat) o sa se solutioneze.
  10. La mine era foarte clar in iarna cand in primii km nu facea figuri niciodata si cand ajungeam la birou ( dupa vreo 8 km) incepea. Ce a fost derutant, la mine, a fost ca dupa ce am reclamat problema la 30.000 km si l-au resoftat am mers 10.000 km preponderet in afara orasului asa ca nu se manifesta (eram cu problema 1 la momentul ala) si am crezut ca e ok. Alta chestie idioata e ca la service nu aparea nicio eroare ... pana nu era sa se imprastie cineva cu el si sa-l puna direct pe tester nu-i dadeau de cap. asa am ajuns cu evacuarea schimbata... Bafta !
  11. Salut, Eu sunt intr-o lupta de 30.000 km cu opritul in mers. Pana la urma pare ca au fost cumulate doua probleme. Sau a fost o succesiune, neclar... Cronologic problemele au fost : 1. Deschidere doar partiala a unei clapete la evacuare. Am schimbat evacuarea. imi murea cu motorul cald, cand incercam sa accelerez in 1a sau a 2a cand patinam ambreiajul. cand eram intre masini, cand incercam sa accelerez dupa ce ma asigurasem ( fara sa opresc de tot). 2. Calibrarea acceleratiei care inteleg ca transmitea info eronate. Ca este inchisa cand inca era deschisa sau ca este deschisa -4 % cand ar fi trebuit sa fie inchisa adica 0 %. Aici resoftat si recalibrat. Ieri am facut asta si de atunci am avut primii 60-70 km de mers in oras (Bucuresti) fara sa moara. Ca manisfestare aici era putin diferit, se intampla sa oara in orice viteza atunci cand acceleratia era inchisa sau aproape inchisa ... Deja sunt expert sa pornesc din mers ce este clar e ca dupa resoftare totul pare mai roz si mai bine. trage mai bine schimba mai bine si nu crapa in mers. o fi placebo... o fi tehnica nu stiu sa zic dar pana acum e bine Duminica iese din garantie Succes ! si sper sa fie mai simplu la tine
  12. Sper ca nu e prea tarziu raspunsul. Am eu manusile. Sunt excelente cand e frig si pana pe la 25 de grade. Dupa ai senzatia ca esti invelit cu o plapuma (partea waterproof ramane deasupra cand mergi in varianta de vara / GRIP) si tin cald. Au tinut excelent la ploaie, cateva ore. E adevarat ca am handguard care si ala ajuta mult. Eu le-am luat cand am fost la Nordkapp si si-au facut treaba excelent dar daca as pleca in iunie-august in Grecia as lua alte manusi
  13. Eu am avut mezteler si acum am anakee 3. As merge din nou pe meztler, mi-au placut mai mult, din pacate am fost fortat sa schimb cauciucurile pe fuga si a trebuit sa iau ce era pe stoc... Mie greu sa argumentez preferinta in afara de un zgomot pe care-l face Anakee 3 ... Altfel toate gumele m-au dus 20.000 km decent.. Ma rog A3 au 10.000 dar nu vad de ce n-ar mai merge inca 10.000
  14. Recunosc ca in 50 k de km nu l-am oprit decat din kill switch ... O sa vad acum daca pot sa ma reobisnuiesc.
×
×
  • Create New...