Sari la conținut

ocimpean

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Florida
  • Carnet moto din
    1990
  • Motocicleta
    VStrom 1000

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra, CZ, Honda 350XR, Yamaha Virago 535, Yamaha XT 600

ocimpean's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Domnilor, am vrut sa va tin la curent cu situatia, in ce priveste BMW-ul, proprietarul a spus ca o repara si de atunci nu am mai primit nici un semn. Au mai aparut doua optiuni aici in zona, si anume un VStrom 1000, din 2002, 33xxx mile, $4200, stare impecabila, si un Suzuki Bandit 1200 din 05 cu 13xxx mile la bord pt $2900, cu tot cu taxe de la un dealer. Amindoua sint mari si fac fatza la drum incarcate cu doua persoane, una e asa zisa dual sport alta e strada, unul e injectie, celalat carburatoare (bandit). Sint curios daca Bandit-ul face fatza la drumul meu cu gropi si nisip de la ferma pina la sosea...
  2. Am un laptop Mac care nu vrea sa vada fila video la care te referi.
  3. Am verificat roata din spate, si are joc. ABS-ul are o problema, clipesc intermitent becurile. Proprietarul a zis ca nu stia de jocul de la roata din spate si a zis ca poate asta cauzeaza ABS-ul sa faca cum face. Maine a promis ca merge la mecanic apoi vorbim. Mai era un lucru, ecranul din partea dreapta a ghidonului face ceva diagnostic, am observat ca il reia de la zero si il repeta, ca si cum cade testul. -cutia de viteze nu am testat-o fiindca nu am mers cu el inca, daca repara rulmentul de la roata din spate si ABS-ul, are rost sa il incerc, daca nu mai bine mai astept.
  4. In idea ca e racit cu apa, mi-a fost oferit si un BMW XCountry, 650cc, aproape now, 400 de mile cu $4750. Ca un GS 650 daca am inteles eu bine, dar cu un rezervor de numai 2.5 galoane. Oricum azi ar trebui sa ma intilnesc cu proprietarul GS-ului 1100 si sa negociem pretul, si sa mai verific FD-ul si cutia, apoi mai vedem.
  5. Multumesc pt informatie. Cardanul nu pot sa il verific in felul acesta, dar o sa verific cutia de viteze cum mi-ai indicat. Proprietarul a intretinut bine motocicleta, spun asta deoarece au citeva BMW-uri in familie si toate functioneaza si arata foarte bine, in plus ei sint mecanici de meserie si au garaj auto, fac toata intretinerea (ulei, filtre etc.), daca sint probleme mai complicate presupun ca voi apela la stealership. Am drumuri bune si drumuri proaste. Spre exemplu de la ferma mea pina la drumul asfaltat am 0.5 mile de drum de tzara, cu citeva gropi care zguduie camionul bine de tot, si ceva nisip unde imi fuge spatele daca accelerez, asta nu e ceva care sa faca probleme pt un dualsport, dar nu m-as baga pe acolo cu un cruiser sau cu o motocicleta carenata.
  6. Va multumesc pt sfaturi. Am eliminat din calcul KTM-ul si KLR-ul. Intradevar aici in USA distantele sint mari, dar nu sint deacord cu afirmatia ca drumurile sint mai bune. I-am facut o oferta la posesorul de BMW, $3500, sa vad daca accepta. Cam multe mile dar asta e ce gasesc prin zona. Ce verificari anume ar mai trebui sa fac la BMW ca nu am mai avut asa ceva inainte, de sunat suna normal si nu face ca un Diesel.
  7. Considerind ca sint oameni pe forum care posed si BMW, KTM, sau KLR va rog sa ma sfatuiti in urmatoarea problema. Am in zona unde locuies in Florida, trei motociclete de ocazie intre care vreau sa aleg. Prima e un BMW 1100GS din 1998 cu 115 mii de mile la bord, cu suspensii Ohlin, Touratech hardparts, seat custom (Meyer something...), protectie pt far, suport metalic pentru bagaje hard, dar acestea nu int incluse si bagaj Givi care se ataseaza in partea din spate. Motocicleta pare intretinuta si in conditii foarte bune, cu milele facute pe strada, gen touring. Cauciucuri bune. Pretz cerut $4000. Azi am fost si am vazut un KTM LC4 640 Enduro din 1999 cu 9 mii de mile la bord, urme de rugina pe spitze si in alte citeva locuri, carburatorul are ceva probleme fiindca se prelinge benzina din el daca sta si nu e inchis, un smnalizator fatza e rupt. Frinele sint cam uzate si rotoarele cam subtiri. Nu pare sa fi fost bine intretinuta dar nu stiu mai mult. Seat custom, carbon, rezervor mare, aftermarket, 6-8 galoane, nu stiu exact. Cauciucuri bune si lantz bun. Pretz cerut $2500. KLR din 2006 cu 39 mii de mile, standard fara alte imbunatatiri, carburatorul trebuie curatzat si parbrizul inlocuit,, cauciucuri bune si lantz nou. $1800 Planuiesc sa le utilizez 20% drumuri de padure 80% sosea si autostrada. Probail drumurile vor fi facute cu un pasager pe scaunul din spate. presupun ca o sa conduc 3-400 de mile pe saptamina. Trebuie sa fiu ingrijorat de numarul mare de mile la BMW, chiar daca pare foarte bine intretinut, sau sa ma uit la KTM care are un numar mai mic de mile dar arata mai putin intretinut? Cum e KLR-ul comparativ cu celelte doua? Mentionez ca in primul rind ma intereseaza sa am cit mai putine probleme mecanice pe drum, dupa aceea conteaza pt mine confortul, viteza e mai putin importanta dar vreau sa fiu capabi de viteze de autostrada daca e cazul. Indiferent de cel care va fi ales in final, o sa pun doua cutii de munitie cu 25 de dolari pentru bagaje. Greutatea sau inaltimea motoarelor nu prezinta o problema pentru mine. Ce ma sfatuiti, care merita banii si ce ati cumpara in locul meu? Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...