Sari la conținut

gheobrat

Membru
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    oct 2008
  • Motocicleta
    Aprilia Pegaso 650 '98
  • Numar Moto
    VN-03-LIZ
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

gheobrat's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sal. De unde as putea gasi un cric central pt Aprilia Pegaso 650 ML din 98? Are cineva vreo idee? O am de un an si mi ar fi f util mai ales pt unsul lantului. Cit ceea ce priveste suportul pt gentile laterale, ce credeti? E mai ieftin si mai rezistent daca mi l face cineva? Eu is de loc din Focsani. M as putea deplasa in zona Bacau, Bucuresti, Ploiesti sau Brasov pt asa ceva daca ar fi nevoie. Aveti vreo idee?
  2. Salut. Sunt incepator in ale motociclismului, carnetul il am din 2008 si primul meu motor l am achizitionat in iul 2010. Am nevoie de ajutor si de sfatul vostru, asa ca va rog sa ma ajutati cu o chestiune tehnica. Am o Aprilia Pegaso 650 din 98, am mers cu ea 1000 km anul trecut, apoi anul acesta am avut dificultati f mari in a o porni. Ea in bord are 18000 km -teoretic- si, deoarece nu exista mester moto in Focsani (nu vreau sa jignesc pe nimeni dar asta e pararea mea), adica exista dar se ocupa mai mult de scutere, nu reusesc sa i dau de cap motorului meu. Practic are urmatoarele "simptome" si i am facut urmatoarele lucruri in speranta ca voi rezolva problema: motorul porneste extrem de greu, starterul "caraie" dar da la automat, bujia i am schimbat o, am incercat sa o imping dar nu a pornit, i am suflat jigloarele la cele 2 carburatoare si le am curatat, am schimbat combustibilul. Pana la urma porneste cu socul tras si, cu "sprituri" constante motorul sta pornit doar pentru cateva secunde dupa care se opreste. In acest timp tevile de evacuare care ies din blocul motor se inrosesc f tare inca din primele secunde de functionare(nu stiu daca e normal sau nu). Am avut probleme cu ea si anul trecut(oricum modelul e recunoscut ca porneste greu si nu stiam acest lucru inainte sa o iau-pt ca imi doream un Transalp, dar n am avut atunci suficiente finante). Ideea e ca pana acum motorul suna bine cand mergea si am circulat cu ea. Acum o luna am mers ultima data (cand mesterul cu care colaborez s a chinuit 2 ore sa o porneasca). Am inteles ca pot fi mai multe cauze: poate fi chiuloasa, supapele, distributia-sau nu, tensiune >14V in sistem, etc. Ea are motor Rotax (austriac) cu un cilindru, o bujie, 2 carburatoare si 5 supape. BMW ul F650 are acelasi motor, singurele diferente fiind ca BMW ul are 4 supape si 2 bujii. Oricum, vreau sa imi dati un sfat! O zi buna si asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...