Sari la conținut

gubyal

Membru
  • Număr conținut

    1
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Suzuki GSF 600 Bandit

gubyal's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Sunt posesorul unui Suzuki Bandit GSF 600 din 2001. Problema pe care o am la motor este legata de functionarea la relanti. Motorul este cumparat la mana a doua. Acum aproximativ 2 saptamani au aparut niste probleme, respectiv la plecarea de pe loc si la turatii mici motorul nu mergea in toti cei patru cilindri, tremura. Odata crescuta turatia acest comportament disparea. Mai mult, la relanti daca il lasam sa mearga motorul murea. Am inceput prin a schimba bujiile (am considerat ca fiind luat la mana a doua ar fi ok sa le schimb direct, sa nu mai stau sa le desfac, sa le curat ca oricum nu stiam cand au fost schimbate ultima oara). Mi-am luat 4 bujii NGK iridium. La schimbarea bujiilor am observat ca la cilindrii 3 si 4 acestea erau destul de udate cu benzina. Dupa ce am schimbat bujiile, intr-o prima faza facea la fel. Am trecut mai departe sa verific fisele, rezultatul fiind ca toate patru dadeau scanteie (am verificat cu aceeasi bujie). Dupa aceasta verificare l-am mai pornit o data si a inceput sa mearga ok la relanti (in toti cei patru cilindri, si nu mai dadea semne sa se opreasca), insa am observat ca pe unul dintre furtunele de aer de la carburator (sunt doua astfel de furtune, unu intre carburatoarele 1 si 2 si celalalt intre 3 si 4 - aceste furtune pleaca de la carburatoare si trec pe langa cutia in care se gaseste filtrul de aer, ajungand inspre zona pe unde trage aerul prin filtru) curgea benzina atunci cand motorul era pornit (este vorba de furtunul dintre carburatoarele 3 si 4). Din cate am citit in manualul de service, acele furtune sunt pentru aerisire (air vent hose). Am continuat cu desfacerea si curatarea carburatoarelor (le-am dat jos, le-am suflat cu spray, le-am desfacut si verifiacat membranele si plutitoarele. Dupa aceasta operatiune motorul a inceput sa functioneze ok, si a mers cam 100km fara probleme. Ieri insa problema a reaparut: din nou la relanti motorul moare. Ce ar trebui sa ii mai fac in aceasta situatie? Dupa parerea mea problema este de la carburatoare, insa nu stiu ce ar putea fi. La prima desfacere am zis ca probabil o fi trecut ceva mizerie prin filtrul de benzina (care este schimbat de curand) si s-a blocat plutitorul din carburator, nu mai inchidea, motiv pentru care scotea benzina pe acel furtun atunci cand mergea. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...