Sari la conținut

mishap

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    Honda Varadero xl1000

mishap's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. atunci vineri dimineata sa fie ! locul si ora plecarii sa-mi transmiti te rog dupa ce ati stabilit , ti-am lasat pm cu contact , multumesc !
  2. salutare ! as dori sa ajung si eu la meeting , maine incerc sa fac tot posibilul sa nu lucrez in weekendul asta, Daca voi reusi am sa plec din bucuresti , asa ca m-am gandit sa va intreb inainte de toate, fratilor care dintre voi si la ce ora plecati din bucuresti ?? eu am un varadero 1000 xl , si experienta ma indeamna sa cred ca nu e bine la drum lung singur . o sa fiu cu ochii pe forum Permiteti-mi sa salut echipa pentru aceasta deosebita initiativa ! numai bine !
  3. salutare , cam aceeasi porblema o am si eu la vacuta mea din "99, o am de 1 an si ceva si nu mi sa mai intamplat...mergeam chiar si vara in oras mult si destul de des si abia daca imi pornea ventilatorul , tin sa spun ca atunci imi pornea cand acul trecea putin de jumatate . acum din toamna insa , sa intamplat ceva , acul trece relativ rapid spre rosu si doar acolo imi porneste uneori ventilatorul...ma bucur macar ca imi porneste , oricum e ceva dubios caci termocupla e testata merge , aer nu este in instalatie... daca ai gasit ceva rezolvare da-mi de stire , mersi fain
  4. e buna treaba asta cu apa , am s-o incerc ! multam pt link
  5. multumesc de sfat , la service am verificat daca mergea ventilatorul - a fost ok ( oricum vorba ta el chiar si vara pornea f rar ) , apoi a pornit motorul cu capacul de la radiator deschis era destul antigel dadea pe-afara dupa care l-a oprit si a copletat inapoi. ventialtorul cand intra cand nu intra chiar si cand arata rosu acul.. vreau sa te intreb ceva legat de indicator apa si ventialtor : mie imi intra ventilatorul cand acul ajungea la jumate ( asta cand mergea bine inainte ) la tine cum e ? , apoi in mod normal p vreme dinasta acul sta doar p la prima linie , maxim cand o turez mult se apropie de a doua , nici gand de mijloc...la tine cum arata ? ,te rog sa-mi spui ca sa compar...caci nu mai cunosc pe nimeni cu varadero azi dupa cateva ture prin oras m-am oprit , acul era pe la linia a doua ( a treia fiind mijlocul) si am zis hai sa vad cum se incalzeste motorul la relanti...si surpriza ! dupa ce a trecut de mijloc ventilatorul n-a pornit , iar acul brusc intr-o secunda a sarit pana inainte de rosu ,dupa care a stat unpic si s-a dus de a trecut de rosu ) . ventilatorul n-a pornit nicicand..nici nu stiu daca avea de ce din mom ce motorul era cald bine dar nu frigea de sa faci oua ochi p el banuiala mea e ca tot sonda e de vina , tremostatul e ok din moment ce circuitul se deschide pe cel mare , iar termocupla e ok fiindca ventilatorul inainte nu pornea decat cand era super cald afara si mergeam la viteza mica mult timp mersi ca mi-ai scris , sper sa-mi spui si de cele de care te-am intrebat
  6. mersi de sfat , am sa fac treaba cu ventilatorul pe direct.., banuiesc ca termostatul ar trebui sa fie ok din moment ce radiatoarele sunt mereu calde , exceptand primele minute dupa prima pornire a zilei. insa am mai patit ceva azi : dupa cateva ture in oras -totul ok acul statea abia la un sfert din traseu- m-am oprit si am zis ca-l mai las la relanti ca sa vad daca porneste ventilatorul p la jumatatea indicatiei ( cum ar trebui de altfel) , acul a trecut de mijloc ventilatorul n-a pornit.... , si de aici a aparut o dubiosenie : acul a crescut intr-o secunda o linie si apoi a stat unpic dupa care sa dus direct pe rosu ! iar din cate stiu eu acul urca progresiv , nu dintr-odata.. de asta tind sa cred ca indicatia e falsa...motorul nu frigea ca si cum ar fi pe rosu, in cazul asta ar fi sonda de vina sau cum spuneai o fi mizerie pe langa ea.. am sa-i fac o curatare a instalatiei de racire si voi pune si ventilatorul pe direct mersi fain
  7. mersi de sfaturi baieti , acum seara am fost iar la o tura , si oras si afara , si turatii mici ( semafoare) si mari , de data asta culmea a mers totul ok , acul nu a trecut de mijloc ,iar ventilatorul a pornit cand a trebuit . _ contactele de la ventilator chiar azi le-am curatat ( erau unpic oxidate ) _ radiatoarele sunt curate , lichid este destul , daca era undeva aer pe instalatie ma gandesc ca radiatoarele nu erau incalzite omogen _ tind sa cred ca in cele din urma sonda e de vina , sau ce-o fi in jurul ei de n-o lasa sa dea informatia corecta am sa vad si maine cum se comporta, sper sa dau de solutie curand . insa daca continua la fel cred ca pot merge fara sa tin cont de indicatie...ca doar tot e frig
  8. salutare, sunt posesor varadero 1000 desi pana acum n-am avut niciun fel de problema cu vacuta , iata ca si veni timpul sa-mi dea batai de cap. problema ese legata de racire si se prezinta in felul urmator : - indicatorul de temp a apei incepe sa creasca la cateva min dupa chiar si prima pornire a zilei ( avand in vedere ca dim sunt abia cateva grade ) , si se tot duce pana la rosu...fie ca merg in afara orasului , fie in oras , fie pe loc - dupa oprire acul scade f incet , adica chiar trebuie sa astept juma de ora - ventilatorul cupleaza doar cand ajunge pe rosu, dar nu de fiecare data , si merge timp de aprox 15 sec ( nu mai mult) , acul scade unpic dar tot langa rosu ramane - termostatul ma gandesc ca merge bine din moment ce radiatoarele sunt calde ( deci merge circuitul mare) Pana sa patesc asta , in general acul ajungea la mijloc doar vara in oras ,iar ventilatorul cupla exact la mijloc , in rest la drum lung acul statea doar la prima linie.( nu stiu la voi cum e dar poate ar fi de folos sa-mi spuneti ) Acuma din cate stiu ( caci am fost si la service) buba poate sa fie la urmatoarele : termocupla sau sonda de la motor care trimite semnal la indicator de temp. E cam nedumerita treaba , daca poate sa ma ajute cineva as fi tare multumitor. Numai bine
  9. salutare frati varaderisti , desi pana acum n-am avut niciun fel de problema cu vacuta , iata ca si veni timpul sa-mi dea batai de cap. problema ese legata de racire si se prezinta in felul urmator : - indicatorul de temp a apei incepe sa creasca la cateva min dupa chiar si prima pornire a zilei ( avand in vedere ca dim sunt abia cateva grade ) , si se tot duce pana la rosu...fie ca merg in afara orasului , fie in oras , fie pe loc - dupa oprire acul scade f incet , adica chiar trebuie sa astept juma de ora - ventilatorul cupleaza doar cand ajunge pe rosu, dar nu de fiecare data , si merge timp de aprox 15 sec ( nu mai mult) , acul scade unpic dar tot langa rosu ramane - termostatul ma gandesc ca merge bine din moment ce radiatoarele sunt calde ( deci merge circuitul mare) Pana sa patesc asta , in general acul ajungea la mijloc doar vara in oras ,iar ventilatorul cupla exact la mijloc , in rest la drum lung acul statea doar la prima linie.( nu stiu la voi cum e dar poate ar fi de folos sa-mi spuneti ) Acuma din cate stiu ( caci am fost si la service) buba poate sa fie la urmatoarele : termocupla sau sonda de la motor care trimite semnal la indicator de temp. E cam nedumerita treaba , daca poate sa ma ajute cineva as fi tare multumitor. Numai bine
  10. salutare , am revenit cu detalii legate de drum si poze , scuzele de rigoare pt intarziere ,dar imediat dupa ce ne-am intors am plecat in concediu in afara tarii... este a doua oara cand incerc sa scriu acest mesaj..dupa ce am scris cu muuulte detalii prima data mi-a dat o eroare la postare si s-a sters tot, asa ca acum ,destul de enervat , o sa incerc sa fiu cat mai concis . Drum f bun buc- rm valcea- baile olanesti (statiune frumoasa) - horezu - baia de fier ( pestera muierii loc f bun de campare langa parau ) - novaci ( trebuie sa alimentati ,bezinaria o gasiti stanga din intersectia catre ranca-care se alfa la dreapta- ) novaci - ranca drum excelent multe peisaje frumoase , pe alocuri atentie la praf pe drum , mai ales in curbe ! ranca - obarsia lotrului = cireasa de pe tort , imediat dupa ranca cu urcati spre varf veti intalni o portiune de drum in lucru cateva sute de metri , se poate trece usurel si cu vitezana , doar sa nu ploua. obarsia - susag in coboraremare majoritate , drum f bun , p alocuri veti intalni fasii transversale cu drumul , late cam 3-5 m de pam si piatra , atentie la viteza caci pot aparea si dupa curbe , apoi vor mai fi pe la jum tronsonului incolo multe portiuni de drum in lucru uneori cativa km ,pam si piatra , nu recomand pt cei care au vitezana sa merga in continuoare caci sunt dese si daca mai e si ploaie va fi nasol ! aproape de susag - dreapta spre jina = drum full offroad urcati un deal mare pana la jina jina - poiana sibiului - saliste = drum relativ bun , asfalt , pe alocuri gropi , zona frumoasa , sate tipice sasesti saliste = pana aici de la novaci 170 km aprox , peco la intersectia cu drumul european ce duca spre sibiu saliste - sibiu(ocolire prin stanga p autostrada ) - transfagarasan balea = drum f bun ,am campat la mai jos de lac langa cascada , loc f bun tranfagarasan ok p alocuri praf si pietris p drum , insa spre curtea de arges mai bine de 20 km drumul e rau , plin de gropi de nici nu stii p unde sa ocolesti pana ajungi la curtea de arges am facut traseul asta in 3 zile , am campat langa horezu din motive tehnice aparute noaptea p drum ( cablu ambreiaj rupt ) insa voie buna am avut si gratarul l-am incins iar berile le-am topit, desi initial am vrut langa pestera muierii, e un loc super langa parau p stanga ,apoi a doua noapte p transfagarasan ( mentionat mai sus ) sin lipsa de lemne pt foc am coborat inapoi spre padure ,dupa ce ne-am lasat bagajele sus , si ne-am intors dupa jum de ora cu un brad intreg uscat tras cu ajutorul a 2 frangii si una bucata varadero cam asta au fost de zis , traseu f frumos , se poate face si in 2 zile , nu mergeti neechipati si fara scule ca sa n-o patiti, ca slabe sanse de ajutor prin munti . sa auzim de bine langa horezu pestera muierii ranca sus de tot de aici la vale transfagarasan campare langa cascada
  11. ne-am intors , a fost un super traseu ,cu mici peripetii pe drum , revin cu detalii si poze in curand
  12. salutare , am tot cautat prin forum dar nu am gasit nici o informatie legata de cablu de ambreiaj pt honda varadero xl 1000 tocmai m-am intors de la un drum lung si cu ceva peripetii pe trasalpina , unde am avut norocul de a mi se rupe cablu de ambreiaj . am improvizat ce am putut si in cele din urma mi-am vazut de drum spre casa . am gasit o oferta dar e in jur de 200 ron cablu original, destul de scump pt un cablu . intrebarea mea este : s-ar putea gasi p undeva ceva mai ieftin? sau s-ar potrivi un cablu de la alt model de motocicleta? multumesc ,sper sa aflu cat mai repede ca sa ma pornesc din nou la drum !
  13. ok , bafta , ne mai auzim poate la o iesire
  14. ti-am trimis pm , daca raspunzi in timp mergem impreuna mersi fain de informatii
  15. mersi fain ! doar acum ne-am gasit timp liber . revin cu detalii dupa ce ne intoarcem
×
×
  • Creează nouă...