Jump to content

andrei999

Membru
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

About andrei999

  • Rank
    Incepator
  1. KTM 350 EXC-F, an 2013, revizie completa (motor si suspensii) cu schimb de piston si absolut tot ce a fost nevoie facuta la RAMS Bucuresti. Dupa revizie am mai folosit-o 7 ore in regim hobby. Mai am la ea multe plastice pe care le dau odata cu motocicleta. Merge foarte bine. A fost folosita pentru rally raid inainte de revizie. Are multe protectii de la Acerbis sau Power Parts. Motocicleta se afla in Iasi, este inmatriculata si cu toate actele ok. O vand pentru ca mi-am luat un 450 nou. Pot da motocicleta si echipata de rally cu scarite, rezervor de 14 litri, multe piese de schimb si roadbook. Moose-uri aproape noi fata spate. Pret 4300 Euro. Tel: 0722346999 » Post actualizat in 01 May 2018 05:16 Pret nou, 3750 euro. Super oferta! » Post actualizat in 05 May 2018 05:29 Vandut
  2. Salut! Tot Rider Academy organizeaza si cursuri pentru etapele urmatoare. Este un curs de abordare a virajelor pe strada si unul pe circuit. Poti sa arunci o privire pe site http://rider-academy.ro/ si sa iei legatura cu ei. De anul asta se anunta si cursuri de off-road. Peace!
  3. andrei999

    BURSA LOCALA

    Motocicleta ideala pentru ture. A fost folosita 99% in ture lungi prin afara tarii. 53000km , schimb ulei si filtre facut acum 2000 km. Pret: 8300 Euro pt tot pachetul e mai jos. Motocicleta are o multime de imbunatatiri, unele dintre ele destul de scumpe: - filtru are K&N - Protectie aripa fata "cioc BMW original" - Prelungire aripa fata anti noroi BMW original - Protectie radiator de ulei - Protectie faruri impotriva pietrelor Turatech - Parbriz GS Adventure - Protectie vant "lateral GS Adventure" - Suprafata de aluminiu pusa peste bord Turatech - Suport GPS si GPS Garmin Zumo 660 - - Bara traversa intaritoare ghidon Touratech - Protectie Touratech rezervor lichid de frana - Protectie Touratech rezervor lichid de ambreiaj - Protectie cursa maxima bracaj la jugul inferior Touratech - Amortizor fata reglabil Wilbers damping adjustability!!! - Bare de protectie superioare tip GS Adventure (pusa pe lateralele rezervorului) Wunderlich - Element Touratech de protectie a logoului BMW impotriva furtului - Bare de protectie cilindri BMW - Bare extra protectie cilindri Wunderlich - Capace aluminiu protectie cilindri Wunderlich - Protectii sonda lambda pentru fiecare esapament Touratech - Protectie aluminiuTouratech injectie - Amortizor spate Wilbers - high and low speed compression damping, + reglajul inaltimii si duritatii - robinetul din poze (cel mai accesorizat amortizor Wilbers) E plin netul de reviewuri asa ca nu intru in detalii. Spun doar ca este incredibil cate de mult poate schimba GS-ul care vine cu suspensii stock nedemne de numele lui. - Protectie aluminiu Touratech rezervor lichid de frana spate - Protectie cardan - Protectie de metal Touratech sub esapamentul central montat pe cricul ridicator. - Suport Touratech care mareste suprafata cricului lateral (pentru pamant, asfalt incins, etc) - Protectie Touratech sub sa, care apara amortizorul si lateralele cadrului de mizelria pe care o arunca roata spate - 3 (top si side) cutii Vario case BMW, Cele laterale au si gentile impermeabile BMW. Cutiile se incuie/descuie cu aceeasi cheie de contact! - Tank bag BMW original (nu apare in poze) - gume Anakee 2 noi - nu cele din poze. Am un set nou. - proiectoare ceata - protectia flansa roata spate - pinioane pt putere mai mare - trece de 200km/h Motocicleta este pregatita sa mearga oriunde in siguranta si confort. O vand pt. upgrade la model 2015 asa ca nu sunt interesat de schimburi. Nu stiu cum sa pun poze aici asa ca le pot trimite la cerere.
  4. Mai este valabil anuntul? Am vazut ca e din 2013.
  5. Intamplator am ajnus in posesia ortezelor Asterisk pt ca le-am luat odata cu motorul de enduro. Dupa nenumarate buseli care mai de care mai artistice iti pot spune ca sunt extraordinar de bune. Singurul inconvenient sa spunem e marimea si confortul dar te inveti rapid. Asa cum spuneam le port la enduro si incap f ok sub pantalonii de enduro. Am modelul cu sireturi, le abuzez cat se poate si rezista destoinic. Au si un sistem de imbinare cu gheata de enduro, care nu m-am prins inca exact cum se cupleaza. E posibil sa nu am eu gheata care trebuie. Ale mele au venit cu un fel de "jambiere", un material care se pune pe picior sub ele si sunt destul de confortabile. Din nou, le folosesc la enduro, si de fiecare data cand ma intorc de la o tura sunt intr-un anume hal asa ca nu pot sa spun nimic de cum transpira piciorul sub ele pt ca oricum ma intorc transpirat tot. Le recomand si pt factorul incredere. Odata ce ai cazut cu orteze si vezi ca nu se intampla nimic iti trece frica
  6. Cum e protectia aia pentru furca fata? Ai vreo fotografie? Multumesc!
  7. Nu ma asteptam sa se creeze polimica . Sunt perfect de acord cu cmd si cu Lorenzo ( chiar daca sunt fan Rossi )) ). Am peste 50 000 km experienta pe motor, nu ma dau tare pe strada, si cred ca cei care o fac probabil au ei un motiv dar mi se pare stupid si ii invit sa se dea tare pe circuit. E ca si cum te iei la bataie cu fetite de 10 ani. Daca esti tare, si vrei sa dovedesti ceva du-te si te da cu cei tari. Abia astept sa transform motocicleta si sa incep sa invat datul pe circuit. Va multumesc pentru sfaturi tuturor celor care mi le-ati dat si sper sa ne vedem si sa imi aratati si practic, cand voi fi gata.
  8. Nu ma dezamagesti. Exact asta vreau sa invat Nimeni nu s-a nascut invatat )) » Post actualizat in 20 Aug 2014 11:56 Eu incerc sa il vand. Asta e planul B, daca nu se vinde pana la iarna, sa am ce ciopli in garaj cand afara e frig si nu ies cu DRZ-ul cu tzinte
  9. Multzam frumos! Ma apuc de citit! » Post actualizat in 19 Aug 2014 12:07 E din 2004. Uite si anuntul de vanzare )) http://olx.ro/oferta/cbr-600-rr-2801-euro-ID2aYGF.html#35232c4ffc
  10. Salutare, Am un RR pe care nu il prea mai folosesc pt ca intre timp mi-am luat un GS 1200 si un enduro asa ca nu mai am timp de el. L-am pus la vanzare de vreo luna si nu prea se arata lumea interesata decat la preturi de chilipir asa ca m-am decis sa il converstesc pt circuit si macar sa invat sa ma dau cu el bine de tot pe unde a fost el facut sa se dea Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi, linkuri etc despre ce anume trebuie schimbat si eventual de pe unde se pot cumpara astea ca sa il fac pentru circuit? Deasemeni ma intereseaza daca stiti ceva cursuri de mers sportiv prin Romania. Va multumesc!
  11. andrei999

    BURSA LOCALA

    Probabil se refera la gentile pentru motocicleta sau la faptul ca am zis ca a fost folosita in afara. Sa stii ca eu am fost cu motorul asta pana in Anglia si inapoi intr-o excursie de peste 7000 km, am fost la Brno la MotoGP si a fost foarte ok de fiecare data. Cred ca e mai obositoare in oras unde franezi mult si des... Nu e facuta pentru asa ceva dar merge si se descurca mai mult decat onorabil. Oricum nu trebuie sa mergi mai mult de 2-3 ore pt ca faci max 250 km cu un plin
  12. Am incercat asta cu robinetul , se intareste dar nu se ridica. Am sub arc niste reglaje si cred ca de acolo pot ridica. Oricum nu reusesc sa gasesc un manual pt suspensie ca sa pot studia problema
  13. Are cineva un manual sau poate vreun link de unde sa pot invata cum se regleaza amortizoarele Wilbers? Am un GS 1200 din 2005 si toti "colegii de drum" imi spun ca e prea joasa. E echipata cu Wilbers si pe fata si pe spate. Amortizorul din spate are un robinet mai mare si inca vreo 3-4 locuri de unde pare ca se regleaza doar ca nu mi-as baga nasul acolo pana nu stiu ce si cum. Va multumesc!
  14. andrei999

    BURSA LOCALA

    Revin cu un anunt complet: De vanzare CBR 600 RR, 2004, 26 700 km, impecabila, cauciucuri noi. Sunt singurul proprietar in Romania. Motocicleta nu a cazut, nu are nici o problema. Adusa din Italia la 18 000 km si folosita 90% in excursii in afara tarii. Am la ea si genti textile pentru rezervor si coburi foarte putin folosite. Doua chei originale. Pentru poze: http://olx.ro/oferta/cbr-600-rr-3000-euro-ID2aYGF.html#b21a52c330
×
×
  • Create New...