Sari la conținut

teo3

Membru
  • Număr conținut

    65
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    teodoru_dan

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    ceva cu 47, nu mai stiu
  • Club
    BANDIT rules

teo3's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, Caut furca de Bandit 600 din 2000, eventual numai tevile/jambele? Una dintre tevi este un pic stramba si imi atinge etrierul dreapta in disc. Contact pe PM sau la 0722258109. Multumesc, Teo.
  2. Salut! Multumesc pentru pareri, sunt extrem de bine-venite si sincer faptul ca s-a inchis fabrica de mai bine de 4 ani ma cam pune in dificultate, ce-i drept. Stiam lucrul asta, dar parca daca ma gandesc acum mai bine este posibil sa fie probleme cu piesele si daca mai pui la socoteala si faptul ca este un scuter destul de rar prin romania este posibil sa apara probleme in exploatarea pe termen mai lung si la fel pentru o eventuala revinzare, este adevarat. Am mai studiat de cateva zile incoace problema si inca nu sunt foarte hotarat, mai caut, mai citesc, mai vad, si pana la urma parca vad ca raman cu banditul in continuare. ))
  3. Hop si eu paciulea. Ma cam bate si pe mine un gand de un spidermx, imi cam place. As schimba banditul de 600 pe asa ceva. Nu sariti, nu dati cu pietre. ) Am mers cu un burgman vre-un an dupa ce mersesem cu un bandit de 600 vreo 4-5 ani in continuu, de primavara devreme pana toamna tarziu, deci pentru carcotasi stiu care-i treaba si cu schimbatorul ala buclucas despre care se tot vorbeste. In plus la burgman mi-a placut frana aia duala, fata-spate concomintent, odata ce ai incercat nu te mai dezlipesti de ea, sincer, cine nu a incercat nu stie ce a pierdut, dar asta este alta poveste. Plus ca cu burgmanul in oras este VIS, fata de bandit, care totusi este foarte manevrabil, dar nu se compara cu burgmanul. Acum referitor la spidermax, nu stiu cati au observat, din cei care au emis pe aici pareri contra lui, ca se difera colosal de orice maxi-scuter. 1. Rotile pe 16", banditul ca si alte "motoare", cum le zic unii nu stiu din ce cauza, eu le zic motociclele, ca doar asta sunt, are rotile pe 17, deci nu-i mare diferenta. Motor este un subansamblu al motocicletei, stiti, ala de ajuta la propulsie, nicidecum toata ţoacla. 2. Motorul, si aici ma refer chiar la motor, este amplasat fix in pozitia in care se gaseste si la motociclete, intre roti, undeva la mijloc, deci nu pe bascula ca la majoritatea. 3. 2 (doua discuri pe fata), ce-i drept astea se mai gasesc si pe la altele, dar este un mare plus. Probabil ca mai sunt si altele, dar de vreme ce nu am mers pe ea, pardon el , nu am cum sa-mi dau seama de ciclistica si de cum trage, dar din citite am auzit si citit are o ciclistica de invidiat, aici ne poate ajuta posesorul topicului. In schimb, eu am o intrebare pentru posesor, franele cum sunt, independente fata-spate sau cu maneta din stanga franeaza ambele roti? Un minus pe care-l observ din fotografii, dar posibil sa nu ma afecteze, este ca nu are pozitie pentru picioare mai intinse, ci doar pozitia standard. Burgmanul are din amandoua si mi s-a parut confortabila pozitia cu picioarele mai in data, cel putin pe suzuki, nu stiu pe malaguti daca pozitia este diferita si mai aproape de motocicleta deci sa fie una buna si confortabila. Acestea fiind zise, eu zic sa nu ne pripim in pareri si opinii uneori gratuite doar ca arati pe scuter ca pe WC, mai ales ca multi nici nu s-au urcat cu adevarat pe asa ceva ca sa experimenteze senzatia, si mai ales sa faca ceva km, ca in 2-3km este clar ca este ciudat, dar dupa ce incepi sa-i intelegi pozitia si modul de lucru parea se schimba, cu siguranta, o spun din proprie experienta. Plus ca si de la o motocicleta la alta sunt stiluri total diferite de pilotat, asa ca ce sa mai zicem de scutere. Atasez o fotografie exemplificativa, poate nu stiti despre ce este vorba si nu ati avut curiozitatea sa cautati pe internet. Deci se poate si cu genunchii pe jos. Multumesc, Teo.
  4. LOL, corect, oricum pe mine m-a depaseste "stropitul" asta al strazilor, ca de spalat nici nu poate fii vorba, unde mai pui ca de multe ori este facut cu apa din Dambovita , in fine... pentru ursu: nu mai stiu cum era motorul, cald sau rece, pentru ca am incercat intr-o seara cand am plecat de la servici, cred ca era abia pornita, dap, cand mi-am adus aminte in timp ce ma imbracam de ce ziceai tu si mi-am zis hai sa vad ce se intampla. deci, era la rece, dar o sa incerc si la cald, dar banuiesca ca se va intampal acelasi lucru. acum de bec: becul nu stiu exact de care este, trebuie sa ma uit, ideea este ca ar trebui sa se potriveasca soclul in care sa se infiga becul. pe unde stai sau cum ne-am putea vedea sa incerc sa vad daca se infige soclul in farul meu, ca de refacut fire si altele pe acolo nu-i bai, nevoia este de bucata de plastic in care sa pun becul si firele si care sa stea fixata pe carcasa farului. cele bune, teo.
  5. Revin si eu cu o intrebare, rugaminete, sfat, etc. Stie cineva de unde pot sa iau si eu un soclu de bec (mufa) de la farul de faza scurta (cel din partea dreapta cum te uiti din fata) pentu un bandit S, deci cu carena? Sau sunt indetice cele doua, cel de faza lunga cu cel de scurta? Ideea este ca nu ma intereseaza nou, evident, poate are cineva ramas si nu mai are ce face cu el Asa, asta ar fi o aproblema, a doua, de unde iau si eu ceva sampon, spuma activa, ceva de spalat mai de calitate (as nu lase pete, etc, stiti voi), sau poate imi spuneti si mie niste pareri, recomandari vis-a-vis de spalarea motoretei. Stiu ca as putea sa ma duc la spalatorie, ca de majoritatea datilor asa am facut, dar as vrea cand mai prind ceva timp si vreme frumoasa poate o spal eu, asa cum mi-as dori eu, nu cum o spala baietii la spalatorie. PS: era cineva pe aici care intreba daca se opreste motorul cand ii astupi evacuarea, parca ursu. Ei bine, la mine se opreste dupa cateva secunde si cand iau mana rabufneste un pic, evident gazele acumulate si neenvacuate, deci se opreste. Acum, discutia nu e foarte relevanta, apropos daca se opreste sau nu, si daca asta este o cauza a lipsei compresiei sau nu, in sensul ca ce te faci daca nu este etansa (sau in fine, cat mnai etans) evacuarea? Testul pica din start pentru ca motorul nu se va opri si, conform celor zise, ar avea probleme cu compresia.
  6. manualul de utilizare a motocicletei este in engleza si este original venit de la producator, adica tocmai din japonia, deci nu cred ca s-a bagat nimeni pe aici sa faca modificari referitoare la rodaj, pur si simplu asa recomanda producatorul.
  7. aici gresesti, pune mana pe un manual de motoreta, eu am pus, si o sa vezi ce zice acolo despre rodarea motorului, chiar la inceput. idea este ca s-a zis pana acum ce era de zis de ceilalti, concluziile le trage fiecare. ps: lol, normal ca nu e rodaj ca la dacie, haha, asta ar fi culmea, dar un "rodaj" exista. ah, si ca mi-am adus aminte, la fel este si la masini, am luat acum vreo 2 ani un yaris pentru sotie, cei de la service mi-au zis, primii 1000km, pana la prima revizie, sa se mearga cu masina cat mai constant si fara accelerari si franari foarte bruste (1-2 drumuri pana la mare, pt cei din bucuresti, de ex), si de preferat pana in 3000 rpm (motorul fiind diesel). bineinteles ca daca ai nevoie intr-o depasire sa turezi mai mult nu-i un capat de tara. plus ca am impresia ca in acei 1000 de km uleiul este unul special, cu molibden cred, ca sa ajute un pic la rodarea pieselor, urmand ca la revizia de 1000km sa se puna un ulei normal.
  8. lol, corect, normal ca daca stai pe loc la relati nu o turezi ca aiba presiune. e clar ca la turatie mica si nevoia de ungere e mult mai mica, ideea este ca unu la mana, in oras din stop in stop motoreta se uzeaza in totalitate (nu numai ca si motor) mai mult, a doua la mana in mers nu ar trebui sa se mearga subturat in ideea in care se consuma mai putin, a treia la mana o turatie mai mare (si aici ase citi pana in zona rosie, nu va bati joc de ele, chiar daca merg, eu am dat o data sa vad daca merge, si a mers peste, dar este pe carburatoare, alea pe injectie sunt in general limitate elecronic) nu-i face rau, ba mai mult ajuta la o ungere cat mai buna bashca nu se ancraseaza piesele motorului si bujiile. asa, si a patra la mana, cand iesiti cu ele din oras dupa ce a mers mai mult prin oras chiar ii face bine un pic de forja peste limita la care mergeti de obicei, dar si aici cu amendamentul sa nu se depaseasca zona rosie. in acest fel motorul se mai curaza un pic si la fel si bujiile. (am vazut diferenta intre niste bukii omorate prin oras si unele folosite afara din oras) si mai e ceva, care dintre voi a citit manualul a vazut ca in primii 1000 Km, daca nu ma insel, acel asa zis rodaj, zice ca se merge cu o anumita turatie pentru fiecare treapta, ca motorul sa se aseze, dar dupa trecerea acestor km, nu mai exista nici o restrictie de turatie, accelerarea putanduse face pana in limita zonei rosii. evident ca toate celelalte reguli sa fie respectate, adica: ulei schimbat la timp si cu indicativ adecvat, la fel filtre (ulei, aer, benzina), bujii corecte, benzina de calitate, etc. eu de ex, merg in functie de necesitate, am nevoie de 7000 merg 7000, am nevoie de 10-11000 merg asa, totul depinde de situatie, dar ca idee eu schimb in jur de 7-8000. ps: am vazut ceva motoare desfacute, de masina ce-i drept, si este mare diferenta intre cele folosite preponderent la drum lung si cele folosite in oras. cele de drum lung sunt in general foarte curate, celelalte in schimb sunt ancrasate, diverse bucatele de pilitura care s-au combinat cu coxul creat in interior, bujii incarcate, funingine si capetele pistoanelor incarcate cu calamina, ce sa zic, imaginea nu e prea interesanta.
  9. La ture mici scade presiunea uleiului, banuiesc ca stii ca uleiul are presiune diferita la turatii diferite, deci cu cat turatia creste presiunea creste si ungerea este mai buna. Un exemplu pe care il am este de la o masina pe care am avut-o acum ceva ani, un kadet gsi care avea pe bord nu numai bec de presiune ci si scala de presiune (era cu bord electronic si avea 4 sau 5 patratele galbene si una rosie cang ajungea maxim). ei bine, cand era la relati nu era presiune maxima, doar cand crestea turatie crestea si presiunea. De altfel foarte utila aceea masuratoate si nu doar un bec simplu care sincer fie vorba intre noi se aprinde cand motorul nu mai are presiune mai deloc, deci e dus rau, sau nu mai ai ulei decat foarte putin. Plus ca o astfel de scala te ajuta sa iti dai seama cand incepe sa se uzeze motorul, ca ii scade presiunea, aici foarte importanit sunt cuzinetii care sunt direct raspunzatori de presiunea uleiului in motor, daca se uzeaza presiunea scade, dar si pompa de ulei care poate sa oboseasca si sa conduca la scaderea presiunii). cam astea ar fi in mare, mai sunt si altele, de aici trageti voi singuri concluziile. Sincer nu inteleg de ce nu se foloseste, nici la masinile vechi nu prea exista, masurarea presiunii cu o scala, probabil ca ocupa loc pe bord, habar nu am. O idee ar fi, nu stiu sigur daca exista, in loc de buson un dispozitiv care sa masoare presiunea si in acelasi timp temperatura, eventual cadranul sa fie impartit in 2 jumatati, fiecare pentru cele 2 masuratori. Stiu ca pt temperatura exista, dar pentru presiune nu stiu sa existe. Plus ca la motoreta ar mai fii o problema, pe care nu o cunosc in mod deosebit, si aceea ca motorul si cutia se ung din acelasi ulei si imparta celasi carter, deci e posibil sa fie un pic diferit modul de ungere si in consecinta si presiunea diferita decat la masina unde cele doua piese sunt separate. Dar, ce stiu eu este ca in cutie presiunea de ulei este mai mare ca in motor.
  10. Ne vedem, ne vedem, problema este timpul, ca este putin rau, si alerg dintr-o parte in alta, nici sa o spal nu mai ajung. si mai am de facut una alta la ea si nu reusesc, apropos, un itp mai lejer asa, unde as putea sa fac si eu? in sensul sa nu o caute chiar peste tot, ca deh, are deja 10 ani, nu mai fecioara, pe ici pe colo ar mai fi de reparat, schimbat, etc, stiti voi. Asa, si cam al ce bani, ar fi?
  11. poti sa completezi dar sa fie acelasi lucru, nu neaparat aceeasi marca, dar daca este sintetic, semi-sintetic, mineral, sa fie la fel si foarte important este idicativul. de ex: 12W40 sau 15W50, 20W50 (cu asta merg eu), asta trebuie sa fie neaparat acelasi, daca nu mai stii exact ce ai pus ar fi bine, asa cum ai zis si tu, sa-l schimbi cu totul (plus filtru )
  12. Fratilor, si mai ales Marmotzell, nu stiu cati de aici stiu cum functioneaza exact un motor si mai ales ce are nevoie ca el sa functioneze optim, cert este ca nu numai de benzina are nevoie. Deci, mergeti cu ele subturate si o sa le schimbati mai curand decat daca mergeti cu ele la limita zonei rosii. Ideea este ca un motor trebuie sa se unga, ca sa se unga pompa trebuie sa bage ulei in circuit si asta se petrece la turatie, asa ca un motor folosit la turatii prea mici nu se unge cum trebuie, aceeasi discutie este si in cazul in are se practica wheelie, pt ca motorul nu este, si mai ales sorb-ul de la pompa de ulei, proiectat sa functioneze cu motorul in alta pozitie decat la orizontala, de aici rezultant o ungere deficitara, si mai departe trageti voi concluziile. Asa ca, turatie mica nu inseamna neaparat uzura mai mica, facand analogia ca cu cat e mai aproape de 0 turatia si uzura este mai mica. Calariti in siguranta si cu turatia optima si adaptata pentru treapta de viteza, viteza, caliatea drumului, curbe, etc, nu va ganditi numai la consum, pana la urma v-ati luat motorete sa va ganditi ca o sa consume muult mai putin decat o masina, sau le-ati luat ca sa incercati placerea pe care ti-o ofera o astfel de jucarie. eu unu nu mi-am pus niciodata problema ca a consumat 5,8 sau 5,9 poate 6, acum depinde si de cum se merge cu ea, cauciucuri, benzina, filtre, bujii, carburatoare reglate mai bine sau mai prost, naked sau semicarenata, plm, (uite ca ma faceti sa vorbesc prostii ) o gramada de luat in calcul. Bucurati-va de ea as cum este, cu un consum mai mare sau mai mic. Cele bune, teo. ps: De consumat nu e neaparat nevoie sa consume mai putin, cu toate ca in trapata 6 si 3000 rpm ai cuplu fix egal cu 0, deci cand o sa vrei sa accelerezi o sa o chinui de nu vreo sa stii, deci e posibil ca si consumul sa creasca un pic din aceasta cauza. Hehe, nu-i rea sigla, este reusita.
  13. multam, am vazut saua ta mihai, dar as fi vrut una neagra complet, motoreta este neagra si nu cred ca o sa arate bine cu saua jumate albastra. oricum, saua nu este o prioritate, probabil ca voi ajunge la varianta nea gica tapiteru` care sper sa faca treba buna. de discul de spate as cam avea nevoie, si de cele de fata daca gasesc la un pret decent. cele bune, teo.
  14. salutare, Mai este cineva, in afara de serhio_bollox caruia i-am trimis pm, care dezmembreaza un bandit, de preferabil dupa 2000, al meu este din 2000. M-ar interesa discurile, dar in special cel de spate si daca este la un pret bun saua ca a mea a crapat de la soare, caldura, etc. Probabil ca ar mai fi ceva piese, maruntisuri de care nu-mi mai aduc acum aminte, mai fac un recensamant si mai revin cu ce ar mai fi nevoie. multam mult, teo. ps: preferabil ar fi zona bucuresti si imprejurimi, nu de alta dar sa car fiarele alea cu posta parca nu face.
  15. treaba e clara atunci, daca e adevarat ce se zice in articolele mai sus mentionate. uleiul folosit de mine (motul 300v full sintetic, asta daca e chiar full sinstetic ca se pare ca unele sunt catalogate drept full sintetic dar sunt minerale foarte rafinate) nu are cum sa dauneze, ba chiar e foarte bun pt bandit. iote ce zice aici: Cum alegem un ulei pentru motocicleta noastra? In cazul motocicletelor avem de'a face cu cateva probleme mai speciale. In primul rand, majoritatea motocicletelor au ambreaj in baie de ulei, acelasi ulei din motor. Daca acest ulei are un continut ridicat de molibden atunci exista pericolul ca ambreajul sa inceapa sa patineze. Asadar evitati etichetele cu "conservant de energie" "reduce consumul", etc. 0W20, 5W30 si 10W30 fac parte din aceasta categorie. Marea majoritate a motocicletelor folosesc acelasi ulei de motor si pentru transmisie. Transmisia este un adevarat ucigas pentru V.I.I. (aditivi pentru imbunatatirea vascozitatii) astfel, un ulei atat de recomandat ca 10W40 mineral cu un bogat continut de V.I.I. ar trebui evitat. De asemenea nu puteti folosi nici 10W30 datorita modificatorilor de frecare. Si'atunci? Ce folosim totusi? Uleiurile comerciale 15W40 nu sunt o alegere proasta deoarece au un continut relativ scazut de V.I.I. Orice ulei sintetic dar atentie! CU ADEVARAT sintetic va avea un continut scazut de V.I.I. astfel se pare ca merita diferenta de pret fata de cele minerale etichetate ca "sintetice". Datorita multor factori dar in primul rand datorita climei, multi dintre noi fac pauze mari de folosire a motocicletelor. Asta inseamna ca in timp, uleiul are timp sa se scurga complet in carter, lasand motorul fara protectie. Pornirea dupa o lunga perioada de stationare poate fi o adevarata provocare pentru motor. Calitatea unui ulei de a nu se scurge complet, de a lasa acea "pelicula film" pe componentele importante al motorului este ceea ce trebuie sa cautati daca sunteti un biker sporadic. Sunt cateva avantaje pe care as vrea sa le mentionez la uleiurile sintetice (veritabile). Uleiul sintetic are un factor de vascozitate ridicat fata de cele minerale. Sinteticele au o mai buna rezistenta la subtiere la temperaturi ridicate si ingrosare la temperaturi scazute. Cum sinteticele au foarte putin sau chiar deloc V.I.I. rezista mai mult la datorie fara modificari drastice ale vascozitatii. Sinteticele au o mai puternica pelicula decat cele minerale asfel dureaza mult mai mult pana acestea se vor scurge in totalitate in carter. Iar sinteticele din diesteri sunt molecule polare ce au proprietati solvante si dizolva reziduurile si produsele postcombustie. foarte bun articolul, si cred ca lamureste cam toate nelamuririle, deh, acum fiecare face cum crede ca e mai bine. cele bune, teo. chiar asa, o persoana de contact pentru gecile alea dainese facute pe plaiurile mioritice?
×
×
  • Creează nouă...