-
Număr conținut
81 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Millau [FR]
-
Carnet moto din
08-03-2011
-
Motocicleta
Kawasaki ER-6f
pasatux's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salut din nou , pentru iesiri , eu sunt disponibil pentru regiunile Midi-Pyrennées , Languedoc-Rousillon in cea mai mare parte in weekenduri , dar daca este cu adevarat nevoie ma pot elibera si in timpul saptamanii . Sunt din Millau/ Aveyron , iar daca e va astept la o bere la mine . Ah si meteo , nu tin cont de meteo sau anotimp (desi gheata si poleiul ma cam intimideaza). Ah , si experienta pe 2 roti consider ca am acumulat ceva (am facut romania-franta in vara asta , cu cort si prietena) , iar kilometrii nu ma sperie. Iar ca tot se vorbea pe aici , cum ca ar fi lume din Paris , la primavara mi-am propus sa dau o fuga cu ocazia salonului agricol.
-
Revin , asadar am fost ieri la o concesiune kawasaki si am avut ocazia sa privesc sa ating si sa ma urc pe un VN900 versiunea clasic . Impresie generala: - Privita de departe mi sa parut destul de old school , crom pe ici pe colo jenti in spite , aspect general armonios si placut, tind sa cred ca versiunea dark e mai "tanara" ca aspect vorbind (nu o avea expusa) - Consola centrala cu cifre retro mi-a placut _ Vizibilitate foarte buna din pozitia aia (da asta e valabil pentru toate motoarele in genu asta ) -sea ce pare confortabila (incercat doar in static ) prietena mea a confirmat de pe postul de pasager, pozitia picioarelor destul de buna Inconveniente: Daca la prima vedere parea totul in crom , odata ce m-am apropiat la 15-20 cm , totul sa transformat in plastic ieftin . Consola centrala , aripi , far , stopuri si semnalizari , protectie fulie , absolut totul e din mase plastice cu exceptia retrovizoarelor. e FLAGRANT ! ! ma intreb de ce cantareste 280 kg Eh si pentru asta cred ca am sa o tai de pe lista . Am fost de asemeni la un concesionar honda . Aici am vazut un shadow black de 750 mi sa parut superb , plastice , tot din plastic dar cu mult mai putine si mai de calitate , mi-a placut pozitia pe el , are o pozitie mai de "low-rider" si-mi place, parea confortabil. Incovenient . Pozitie pasager destul de stransa , inconfortabila , si faptul ca e sub-motorizat pentru cerintele noastre . Tot aici am vazut un VT1300CX , desi e mai mult chopper , m-am simtit ca un rebel pe dansa, insa autonomia ridcula si confortul spartiat (pentru pasager) ma facut sa oftez lung . Am cautat de asemeni o concesiune yamaha dar acolo nu aveau nici un cruiser deoarece nu prea se vand (din spuse) , a trebuit sa ne multumim cu cataloage . Pacat pentru ca xvs-ul de 950/1300 imi parea destul de bine. La harley n-am ajuns inca dar promit ca o voi face. Imi pare rau ca nu le-am putut incerca la drum , dar voi cauta pana voi gasi un dealer dispus la asa ceva . @windfucker : te voi contacta @burb : am vazut si eu ca are o tona de plastice , cat despre consum se lauda cu 4 litrii la suta , 5-6 in oras , insa nu ma mira .
-
@Moto rocker : Asa e , incovenientu e ca daca iei nou si nu faci intretinerea asa cum zic ei (cu furtune la 4 ani , bujii la 10 mii , ulei la 6 mii , si nu stiu dracu ce o mai fi prin manual , sincronizare de injectoare parca la 12 mii ) ,te scoate din garantie . Asta e rahatu . Ei daca pun garantia de 5 ani , timp de 5 ani tre sa faci tot ce scrie in manual. Unele lucruri , trebuie schimbate , nu zic , da prin anumite puncte exagereaza . Ah , si mana de lucur la atelier pe aici e pe la 30 euro /ora (asa ca fapt divers) . Ah si pentru mobra care face figuri pe drum , daca e sa nu mearga , sun asigurarea si ma aduce acasa si pe mine si pe mobra de oriunde as fi (testat de vro 2-3 ori cu gpz-ul care-l aveam) . Deci nu prea ma insapaimanta sa raman in pana in mijlocul europei. Da deh , totul e bun de stiut .
-
@dequiallo: Arata foarte bine , e pe gustul meu . Ador masinariile astea , da deh , am pasagera si ma ingrijorez si pentru confort , ca altfel pentru iesit duminica pe timp frumos e perfecta. @MotoRocker: Da asa e , d'aia mi-a zis ranjind ca : " E normal" sa se duca pneurile si lantu , si daca le schimba sunt nevoit sa le platesc. Si banuiesc ca 3 sferturi din piese pot trece la "consumabile" . Nu se mai fac cum se faceau odata , acuma tre sa consumi , placute , uleiuri , revizii la care uneori schimba treburi inutile doar de dragu de-a face consumatie. Si poate ai dreptate , cea mai buna intretinere ti-o faci singur cu mana ta. Schimbat uleiuri , filtre, placute asta stiu si eu sa fac nu-i mare branza . Da am o o voce la ureche care-mi spune sa las pe mana garajului ca "asa e mai sanatos". Iar la er6 e plina de carene ( ca e "f"-ul ) si nu am indraznit niciodata sa i le dau jos. Poate la asta care n-ar carene si 'oi fi indragostit de-a binelea , poate treburile se vor schimba . Mai ales ca nu par asa pretentioase ca sportivele. Oricum , sunt multumit ca am primit atatea raspunsuri (nu ma asteptam) , arata ca avem o comunitate destul de activa (cel putin pe forum , ca in romania am intalnit 4-5 motociclisti. ( 2 prin bihor si restul pe transfagarasan).
-
Interessant ce spui , am acelasi clasament, totusi un plus pentru 883 e finitia si detaliile de gust. In rest nu stiu dar voi incerca , si ne vom da verdictul si eu si prietena . Intr-adevar japonezele par mai masive si totodata mai confortabile ( cu atat mai valabil pentru yam de 1300) . Multumesc pentru info , fraza asta chiar ma linisteste . VN-urile mai mari nu prea indraznesc deoarece ma gandesc la penuri si benzina (si aici intervine si autonomia) @Smeagol: Da as vrea nou sau cel putin dupa 2010 si daca midnight-ul ma convinge dupa drive test mai pot pune vreo mie doua daca e nevoie . (sa nu mai zic ca am gasit un midnigght de 1300 la 9999 euroi (in promo la un dealer proaspat infiintat) @Dstar , pentru pietre nu stiu care e probabilitatea sa- spargi un radiator avand in vedere cat de mare e aripa fata , gandesc ca chiar tre sa n-ai noroc @dequiallo : poti pune mai multe detalii? model , an , cm3 ? orice sugestie e binevenita . Va multumesc inca odata
-
De asta imi e teama , dar voi face totusi o proba desi pare neadaptat
-
Pai pentru intretinere , nu ca nu mi-ar place s-o fac singur da cum sunt io perfectionist , vreau sa stiu ca e facuta de cine trebuie cum trebuie. De aia vorbeam de concesiune. M-am mai uitat aseara prin catalogul h.d si acum sunt pe ganduri din nou (pt un sportster iron 883) Oricum , nu cumpar nimic pana nu incerc cate una din fiecare. Avantaj sportser e ca e pe carburatoare , pe de-o-parte imi place ( face motorul mai caracterial) , pe de alta parte imi e teama ca o sa-i trebuiasca intretinere suplimentara . Alta parte ce-mi place ca e toata in metal ( e mai viril ) , nu de alta da am auzit ca VN ar avea plastice destule ce imita metalul/cromul Ce nu-mi place : Rezervor destul de limitat ( poate exista aftermarket mai mare?) Cat de bine va sade pasagera ? imi pare ca are ampatamentul destul de redus fata de concurente. Cu er6-ul e poveste mai lunga. Cumparat nou in primavara tocmai pt a avea un motor fara griji. La 4 mii de km cauciucu de pe spate mancat de parca facusem burn cu el . ( avand in vedere ca nu depasesc 5 mii ture) n-am tras de el Dupa anumite forumuri cica e "normal " cu primul set de pneuri . Dupa ce l-am schimbat ( aceeasi marca acelasi model ), acum pneul are 8 mii facuti si abia e uzat 3 sferturi. Deci ce sa inteleg? Apoi in vara am venit in romania cu prietena bagaje , bref motoru incarcat ochi. Vreme buna pana cand , la retur prin slovenia se voaleaza pinionu de la iesire din cutie ,400 km mai tarziu lantu era praf de parca trecuse un bulodozer peste el .( mai ramane 1500 pana acasa) . Am ajuns acasa foarte greu si cu spaima ca se blocheaza roata dracu si ne ducem de-a dura prin alpi. ( la ora asta kit-ul lant avea abia 10 mii km cu intretinere ca la carte cu spalare si grasime zilnica) Acasa ajuns am cerut socoteala la concesionar ( ca vroiam sa fac garantia sa mearga) , si cu un ranjet pe buze mi-a zis ca e "Normal" sa se futa kit-ul lant la 10 mii km. Sa inteleg ca baga materiale varza sa poata scade pretul la cumparare? Dupa forumuri cica placutele de frana trebuie supravegheate din aceleasi motive. Ah si cateva detalii , vopsea luata la nivelul ghetelor , mansoane de cauciuc deja uzate , da astea nu sunt asa importante deoarece nu pun in pericol nimic. Ah si inca ceva , Sportserul e mai ieftin cu 200 euroi decat vn ( in catalogul de aici)
-
@renegade&motorocker: M-am uitat pe catalogul harley , si nu am gasit nimic sa-mi fac cu ochiul (estetic vorbind) . Poate doar fat-boy-ul dar deh , la mana a doua sub 12 mii nu gasesti , iar ca sa-l iei nou si sa-l accesorizezi ajungi de dai pe accesorii jumate din pretul motorului . Si nu prea imi convine. 2) Un amic de-al meu a avut un sportster 800 din 98 si a avut probleme cu cutia de viteze de vro doua ori intr-un sezon , plus suruburile care troncaneau (concesiunea a zis ca e din pricina vibratiilor ) . Aici ma exprim din ce-am vazut cu ochii mei. Poate in 2012 e alta treaba 3) Intretinerea la garaj e 300 euroi pentru o revizie clasica (consumabile standard , fara pneuri). Ori mie imi place sa fie intretinut de concesiune asa cum stiu ei. La bmw e acelasi pret si aceeasi problema cu suruburile. Nu pun la indoiala calitatea harley , da nu-mi convine doar sa platesc legenda unei motorete . (E aceeasi treaba cu tricourile nike sau adidas fabricate din acelasi material ca tricourile ordinare , platesti emblema) In concluzie , harley davidsonu nu ma convinge. P.S : harley-urile din foto , royal star-ul nu e pe gustul meu ,ador simplicitatea. @ Smeagol: Am citit si eu testele si parerile pe alte forumuri , confirma ce-mi spui tu , plus rezervorul de 20 de litrii ce asigura o oarecare autonomie. In accesorii , pentru moment cred ca ma opresc la sissy-bar cu port-pachet pentru prietena iar apoi daca ma indragostesc de ea (de motor) cosmetizari , daca nu ....asta e , o schimb. Mi se pare ca coburile merg perfect si pe versiunea custom , mai ales pt o plimbare duminica @ Paladin : Pai tocmai de asta imi era teama , sa nu se termine curentu la jumatea unei depasiri. Avantaj pt VN e ca as putea sa fac schimbul la aceeasi concesiune de unde am luat er6 . As beneficia cred si de o reducere. Ce-mi e teama e ca VN sa fie facut din materiale mediocre ce se duc dupa 2 sezoane (asa cum sa intamplat cu er6 . ). Oricum , la sfarsitul lunii il vad din nou si voi vedea ce-mi propune , va tin la curent si daca e...poate aduc si niste fotografii. @ Renegade : Rocket-ul de la triumph e superb . Da e alta mancare de peste
-
@Renegade: La harley davidson sunt cateva modele care mi-ar place , fat-boy-ul e superb cel putin . Dar apoi ma gandesc ca nu stiu cat sunt de convenabile la drumuri lungi ( confort , autonomie , consum ) si mai ales costurile de atelier la revizii. Dar deh , nu prea sunt in bugetul meu , si la mana a doua sunt destul de scumpe sa nu mai vorbim de pretul accesoriilor. Daca ma insel , rog sa ma corectati. P.S Totusi , cred ca voi vedea si un concesiune harley , buna idee. Pana acum midnightu de 1300 castiga.
-
@kevin: Initial vroiam un roadster naked (pt a schimba stilul) , un xjr1300 pentru a fi mai precis . Avantajul e cuplu cat cuprinde +putere+confort (inconvenient lant ,consum ridicat autonomie redusa). Da prietena mea a cazut cu ochii pe o honda shadow si i sa pus pata . Eu am ganduri de chopper/cruiser de vro 3-4 ani, dinainte de-a trece permisul. Iar cand mi-a spus gandurile ei , mi s-au trezit demonii. Moto guzzi imi plac destul de mult si am auzit ca-s destul de confortabile iar motoarele sunt senzationale , da sezonul urmator va fi un cruiser. Apoi , peste vro doi ani , daca motoreta nu e adaptata cerintelor , 'om vedea, poate revin la roadstere. Cureaua nu e la fel de fiabila? Parerea mea , e mai silentioasa, mai confortabila , comportament mai fluid in aglomeratie. @Dstar: interesant ce spui tu , nu stiam. Am auzit si vazut finitie superioara fata alte japoneze (indiferent de categorie). Totusi , in ochii mei , tot honda ramane cea mai buna la finitie (printre japoneze bineinteles), dar ei nu propun decat shadow-ul care e prea mic si un 1300 da e aproape show-bike.
-
@Smeagol : Oricum , cu 130 la ora nu stiu daca voi rula mereu . Ce-mi place la VN e, evident cum arata ( mai ales dark-ul) , faptul ca are loc pt pasager , rezervor mare , curea , consum putin. ). Iar ce-mi spui tu acum , e bun de stiut, si notez . Mai am timp sa ma decid totusi . Fiabilitate habar nu am , e cruiser-ul del mai mic , deci (asa cum au facut si pt er6) , ma astept sa puna o curea de rahat care sa se rupa la jumatea vietii , pneuri ce se uzeaza de doua ori mai repede , vopsea mediocra ce sare dupa un an etc etc. Astea-s punctele negative pt a cumpara un nou in gama asta. Apoi pt midnightu de 1300 gadesc ca materialele vor fi mai de calitate deoarece mai scump. (parerea mea de consumator)
-
Dispun de aproape 10 mii euroi pt asta (la concesionar ,repriza de er6F plus adaos de diferenta din partea mea). Astfel imi evita sa caut s-o vand pe actuala pe toate site-urile . Echipamentul il am deja. De aia ziceam nou . Midnightu nou de 1300 sare putin peste suma. Dar daca chiar voi fi convins (si sper a fac undeva un drive-test ) , mai pun putin. Midnight-ul de 900 (e in buget ). Dar ce ma sperie , e ca are garda la sol destul de joasa (mai joasa decat celelate) , bine nu vreau sa ma trag cu genunchiu jos , dar nici sa ating peste tot la cel mai mic viraj (asa spun revistele de specialitate). Cat despre motor lu xvs , cica e mai lipsit de caracter fata de Kawasaki. Ah , si , cumparat din Franta , pentru circulat in Franta in foarte mare parte. @morpheus : Cred totusi , ca detinatorii de astfel de motoare sunt mai cu simt de raspundere fata de celelate categorii.
-
Salut tuturor ! Salut tuturor ! Pentru sezonul viitor m-am hotarat sa schimb motorul. Actual un er6-f as vrea sa trec pe un cruiser sau chopper ( deoarece am ajuns la concluzia ca plasticele nu-mi plac ). Am 24 ani ,1.83 si 85 kg si merg mereu cu prietena (1.75/63kg) , deci as vrea sa fie confortabil sa putem face 500 km/zi ( caci anul viitor vacanta). Pentru moment, m-am oprit la clasa "mica" (900-1300cc) a cruiserelor din pricina consumului si a autonomiei ( de benzina si cauciucuri).Vreau un model nou sau cel putin recent (>2010).Am in vedere un VN900 , un midnight star de 900 sau 1300 , intruder 800 , si eventual shadow 750. Pentru gusturile mele , toate arata bestial dar am un ochi pentru VN si pentru midnight de 1300. Si acum sa revin la intrebare , stiu ca puterea nu e neaparat importanta , dar totusi , pot depasi in siguranta un camion sau o masina ce merge cu 90/100 la ora? (avand in vedere ca eu cu prietena cu motorul si bagaje= juma de tona? Nu stiu daca e relevant , dar am un stil de condus foarte calm si fluid (cu actuala nu stiu de cate ori am depasit 5.000 rpm). In afara de look , astfel de motociclete, procura senzatii? (nu aruncati cu pietre ca nu am avut ocazia sa incerc) . Am vorbit deja cu concesiuni de pe la mine de pe aici , da treaba e ca ei iti spun mereu ce vrei sa auzi , si in plus , probabil ei nu au mers niciodata cu asa ceva. O parere de la cunscatori mi-ar prinde bine. Va multumesc
-
Alt topic ce-o ia in balarii
-
Din cate stiu eu , asigurarea lor se ocupa cu repatrierea celor 2 , inclusiv al bunurilor. Eu asa am patit