Jump to content

andre3ey

Membru
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About andre3ey

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova
  • Motocicleta
    Kawasaki Balius II
  • Numar Moto
    YRK

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Piaggio Ciao
  1. In cele din urma am terminat de montat cateva secvente din excursia facuta prin tara. Speram sa va placa , asteptam pareri . Totodata daca mai exista doritori de iesit la plimbare in grup ,din zona Craiovei , ii asteptam cu drag ! Coloana sonora: Foo Fighters - The Pretender Multumim !
  2. Salutare , ma intereseaza un 120/70 R17 si un 150/70 R17 , daca sunt si pe la ce bani. Multumesc
  3. Salutare , ma intereseaza un 120/70 R17 si un 150/70 R17 , daca sunt si pe la ce bani. Multumesc
  4. @metricmotion Modelul este Pirelli MT 07 3.00 - 17 si ma intereseaza daca se afla intr-o limita acceptabila pentru a inlocuii 130/80 - R17, cat despre caracteristica N.H.S, aceasta nu prea reprezinta importanta pentru mine pentru ca nu o sa fie folosita (motocicleta) pe drumurile publice. Multumesc mult !
  5. Salutare, poate cineva sa-mi explice si mie cum sta treaba cu reperele MT 07 3.00, am vazut intr-un tabel ca ar fi echivalent cu 100/80 - 17. Initial cauciucul care trebuie inlocuit are reperul 130/80 R17 si sunt curios daca ar merge pus cel mentionat mai sus. Poate cineva sa-mi explice ce inseamna fiecare numar asemeni celor de la masina ? Stiu ca R17 diametrul in inch a jantei insa ma pierd cand vad 130/80 ... Oricum, este viabila sau nu schimbarea unui 130/80 R17 cu un cauciuc MT 07 3.00 N.H.S ? Multumesc mult !
  6. Salut, rezervorul pentru ulei il fac eu acasa, un cub cu latura de 6cm pe care o sa-l prind sub sa, iar in ceea ce priveste cardrul toate ciao pe care le-am vazut eu au acea decupare in sasiu. Multumesc de sfaturi. in ceea ce priveste stutul acela l-am reconditionat, adica am dat o gaura in el si am mutat sistemul de prindere al furtunului pe verticala. O sa pun si poze daca e vreun interesat pe aici ...
  7. Nu am poze, maine cel mai devreme, furtunasul are rupt in el "stutul" acela unde intra el , dar intrebarea mare ar fi: Unde se afla restul ??? adica chestia aia de unde sa rupt ce sa rupt ... ) ca sa ma explic asa ... ___________________ Multumesc ! Am revenit cu poze ... Am aflat ce si cum deci am cam rezolvat, poate mai sunt de folos cuiva pozele. ____________ PS: am mai adaugat o poza cu simeringul de la pompa de ulei si este in starea in care se vede, care este tehnica de inlocuire a acestuia, iar in legatura cu "stutul" de unde s-ar putea cumpara ? Salut din nou, am r
  8. Salut, am cumparat de curand un motor de la colegul @defcon (am luat mai multe nu numai motorul) dar din transport cred motorului i sa rupt "stutul" (daca e corect) in furtun si nu am idee unde intra furtunul. Precizez ca este motor piaggio si electronic cu pompa de amestec, si are pe gulerul de admisie unde inta carburatorul un capac, bolt de bronz cred.M-ar ajuta foarte mult o poza. _________ Multumesc !
  9. Toate au catarea aceea de care vorbiti voi, indiferent de model fie el cu variator sau fara . ________________________ @defcon: astept sa ajunga pachetul acasa am fost instiintat printr-un SMS ca a ajuns si ca urmeaza sa vina catre mine ... probabil in cursul zilei de azi o sa vina la usa cu el ... ________________________ Iar pana aceea de care vorbiti voi la oala respectiva e cam tocita dar tine suficient, insa nu-mi invarte motorul ... mama lui de motor, eu dau la pedale dar el nimic, ambreiajul functioneaza adica el cupleaza ferodourile si se incinge de-l ia mama dracu (oala sta
  10. Salut ! Am revenit cu vesti noi ... Am facut o pana noua mai groasa cu 0.2mm si nu mai are pic de joc volanta, iar cum a zis cineva de aici cand o pun intra pe ax si trebuie presa s-o scoti (se fixeaza usor si iese greu), dar problema este ca nu vrea sa porneasca, dau la pedale ambreiajul cupleaza (cred*) dar nu se invarte ambielajul ... ceva tine si tine rau de tot, si nici compresie nu are (trage aer fals pe undeva ...) Ce ar putea fi ? Eu personal m-am gandit ca din cauza rulmentilor sa tina, iar pe la semeringuri sa scape compresie ... _____________________________________
  11. O sa pun poze cu starea de fapt a volantei dar nu mai devreme de weekend ... asa am intinerariul Salut.
  12. treaba cu variatorul era doar pentru a-mi imbogati eu cunostintele, cat despte "mobra" omului eu vreau s-o fac dar ... cand tu vi si-mi zici n-are nimic ... cum sa te ajut eu, eu pot doar sa-i cumpar volanta as i-o fac sa porneasca iar pe urma daca vrea s-o faca cat de cat ... ii spun ce si cum are de cumparat daca nu-i place la mecanic cu ea ... Si asa mi-am tinut locu' ocupat 3 saptamani cu ea degeaba ... Vreau doar sa achizitonez o volanta, si pe viitor sare cu banu si si-o face el ...
  13. Pai si daca as opta sa-i schimb aprinderea cu totul ? la ce pret m-ar ajunge ? (platou cu platina + volanta + bobina) Nu am de gand decat sa il fac sa mearga nu ma intereseaza cat merge mi-a ajuns omu' si-a cam batut joc adica mi-a zis ca nu are nimic major doar ca nu porneste repede ... si cand am desfacut m-am crucit de-a dreptul, nu vreau sa fiu nesimtit vreau sa il fac in limita bunului simt de 3 saptamani ma tot invart pe langa el cu penele astea ... dar degeaba. Lasa-mi id in privat in vara vreau sa ma apuc de ceva drumos cu piaggio-ul meu si m-ar interesa niste piese. Apropo d
×
×
  • Create New...