Jump to content

Allexcsys

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Allexcsys

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Ducati Monster White, Pure & Perfect!
  • Numar Moto
    455H073

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Ducati Monster 620

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Este foarte binevenit ajutorul tau de vineri daca mai ramane valabil sa vii in Brasov. Sper ca-ti place pizza. Intre timp, ia fiti atenti aici... tineti minte cand spuneam ca pompa originala s-a dus dreacu' si nu mai merge si e blocata cand o alimentez pe direct si (cuvant urat)? Teapa. Merge. Merge super bine. O alimentez de la bateria de moto si pleaca imediat. Aia din rezervor in schimb e tot moarta. I-am pus niste papucei si doua fire ca sa o pot testa mai usor si am trecut la fapte; Am pus pompa veche, cea pe care am crezut-o arsa, pe firele + si - care intra in rezervor. De acolo am pus contactul si pompa pleaca la contact, temporizarea functioneaza, a plecat instant si s-a oprit exact la comanda. Aia din interiorul rezervorului in schimb nimic, moarta. Concluzia mea e ca pana cum releele, sigurantele si traseul electronic pana la rezervor functioneaza. Inauntru in rezervor in schimb... fuck stie, pardon, fuck knows. Banuiala mea este ca intrarea firelor in rezervor, armatura aia ceramica sau ce o fi, e defecta. Imi bazez presupunearea si pe un video vazut pe jegtube cu un nene din US care a patit ceva similar si-si baga si scotea grupa mare ca proaste sunt legaturile de la Ducati care transferul curentul in rezervor. Tind sa ii dau dreptate dar am vazut tutorialul cum si-a remediat el problema si am ajuns la concluzia ca mi-ar fi mai usor sa-mi scot singur un rinichi. Cu o unghiera. Daca nu e aia, atunci e un scurt undeva la o sonda sau la thermistor (??!! - ajutor aici ca habar nu am ce face cacatul asta mic) sau la fel de nasol si nu stiu cum sa verific, ceva obtureaza traseul carburantului pana la injectoare. Dar daca era asa nu pornea cand a pornit si nu se tura cand am turat-o. Oare mai intelege cineva ceva ? Mersi;
  2. Motorul masinii a fost in tot acest timp oprit. Nici nu mi-a trecut prin cap sa il pornesc dat fiind faptul ca bateria de la cazan nici macar nu a simtit faptul ca am alimentat motocicleta de la ea. Sigurantele okay. Tensiune &amp alles gut.
  3. Salut, da. Am desfacut pompa de pe rezervor si am incercat sa o pornesc direct din baterie cu crocodili, respectand polaritatea si tot, motorul e mort. Amu caut înlocuitor. Pe ro nu gasesc nimic, pe ebay uk gasesc la 20 de lire. Stie cineva, sunt intercompatibile sau au un alt nume? ... douazeci si patru de ore mai tarziu... Tineti minte mai sus cand ziceam ca frizez disperarea? Nah, am trecut demult de faza aia. Acum sunt cu adevarat disperat. Am trecut prin toate starile azi.. Norocul a facut ca am gasit pompa in Brasov la 150 de lei (jos palaria pt baietii de la PowerSports) si nenorocul a fost ca s-a busit si a doua pompa. Sper sa se schimbe pe garantie, montajul l-am facut acolo cu ei, nici nu a fost greu - pompa intra intr-un lacas si face click. Duuh. Dar nu pot sa imi explic cum s-a busit si a doua pompa. Cum am facut; pompa gasita s-a potrivit perfect, nimic de spus, am montat-o inapoi in asamblu, ala l-am pus in rezervor, pus contact, pompa functiona (o auzeam) - pornita mobra, lasata vro 20 de minute - okay. Dupa ce am oprit-o de cateva ori ea a tot pornit la cheie, dupa aia in schimb liniste. Pun contactul si nu mai aud pompa. De pornit mai pornea cu ce a mai ramas pe trasee dar pompa nu se mai amorsa nici s-o bati. Au trecut vreo 20 de minute de liniste pana cand i-am pus contactul si am auzit-o. Atunci am pornit-o, am lasat-o pornita si ma pregateam sa o scot la o tura sa vad daca pompa face fata si daca ramane pornita sau ce ma-sa trebuie sa faca ea ca sa duca carburant la injectoare si .. surpriza, n-a mers. Cand sa accelerez, n-am avut de unde si nici pompa nu s-a mai auzit la punerea contactului. Aia a fost tot. Masurat traseul electric, curent primeste. Incercat sa alimentez pompa direct de la baterie - nu se alimenteaza. Releele isi fac rutina, le aud cand cupleaza si decupleaza. Sunt putin coapte fizic dar le aud functionand. Sunt doua bucati, le-am schimbat intre ele, acelasi rezultat trist. Toate sigurantele sunt intregi, nicio problema acolo. Ce pana mea de prost ce sunt am facut? Am cateva banuieli: - benzina in rezervor este, ma gandesc ca am pornit-o cu rezervorul dat peste cap, sprijinit unde ar fi trebuit sa fie saua. E posibil sa nu fi avut tiraj suficient si sa se fi chinuit sa traga.. sau sa nu fi fost racita de carburant, nu stiu sigur daca stiu despre ce vorbesc aici... A trebuit sa o pornesc asa pt ca vad ca se duce si bateria astfel ajungand la alta banuiala: - i-am dat curent de la masina. Un diesel de 2kile cu o baterie de 85A. Ar avea vreo relevanta faptul ca mi-am pornit motocicleta ajutandu-ma de bateria de la masina cu faptul ca astfel mi s-au dus doua pompe? - oare sa fie ceva pe traseul carburantului spre injector si sa blocheze fluxul, fortand pompa? - spirite malefice; - incalzire globala; Poate cineva sa ma ajute? Stie cineva pe cineva care stie pe cineva in raza orasului Brasov care se arunce un ochi la ea? Ca ma depaseste si mai nasol e ca ma intristeaza teribil. Mersi fain de tot. - un disperat.
  4. Salutari din nou, ba baieti, e cineva din Brasov cu niste Ducati Monster? Eu am un Monster 620 din 2004. Faina, cand functioneaza. Motocicleta mea pe langa faptul ca nu mai semnalizeaza stanga amu nici nu mai porneste si nu aud pompa cu trage la fel cum o auzeam inainte. Pun contactul si liniste deplina. Doar click-uri de la releele. Releele sunt okay. Traseul e okay. Masurate toate. O fi de la pompa? Găsesc asa ceva? Nu am mai iesit cu ea de doi ani de zile ma omoara faptul ca o vad asa. Va rog ajutati daca puteti, frizez disperarea. Multumesc
  5. Salut din nou fratilor, este cineva aici care a avut probleme cu semnalizarea la motocicleta? La mine de doi ani nu mai semnalizeaza stanga. Am desfacut traseul, am curatat, am verificat si e totul in regula. La masuratori a reiesit ca nu trece din bord semnalul. Am desfacut bordul dar surpriza, e cam capsulat pe acolo si mi-e frica sa merg mai departe. Amu, ma streseaza super tare sa nu am semnalizare si ultimul lucru pe care il vreau e sa ii dau unuia motiv sa ma intinda pe asfalt pt ca nu mi-am semnalizat intentia de a schimba directia or whatever ... Bicla in cauza e un Monsterache de 620 din 2004 @Brasov. Toata stima si va multumesc;
  6. Aleg si eu calea mai simpla cum face apa... are cineva o schema electrica sau o idee unde o fi releul de semnalizare la Monster? Mersi fain din nou.
  7. Salutare frati de ghidon si buna dimineata; Va scriu de pe șaua unui Monsterache alb ca spuma laptelui si bland ca un covor pe XANAX. Am o problema si ma ustura de n-am aer, Monstrul meu nu mai semnalizeaza stanga. Am facut masuratori pe traseu, am cercetat, verificat, cautat, nimic! In bord nu semnalizeaza, nu apare nimic. Am banuit ca ar fi din blocul de lumini asa ca l-am dat jos, l-am curatat, l-am masurat, totuț iesea bine. Blocul de lumini functioneaza, semnalul nu imi iese din bord. Se pare ca releul de semnalizare e ciorba intr-un fel sau altul pt ca semnalizeaza perfect dreapta si cu feedback in bord dar stanga canci, nicio reactie. Absolut nimic. Acum, va dati seama ca intr-o tara civilizata si cu apa calda cum e .ro soferii au respect deplin pentru motociclisti si nu njura, claxoneaza, se urca pe tine cand incerci sa iei un viraj la stanga si nu poti semnaliza decat cu piciorul. La fel cum fula-i pluier. In mod natural si stupid m-am apucat sa desfac bordul. Asa am ajuns la concluzia ca releul de semnalizare este undeva pe placa electronică că e plin de tranzistori si condensatori pe acolo. Problema mea este ca bordul nu se desface complet. Mai exact, nu stiu sa scot acele de la vitezometru si de la turometru. Problema si mai mare este ca nu mai stiu il pun la loc. Doare. Simt ca inghit cioburi zicand/ scriind asta dar nu stiu sa-l asamblez. Ma freaca o garnitura mare. In tentativele mele de a incerca sa desfac bordul am si indoit un picior pe acolo. Cel de la vitezometru parca. Vb de piciorul din plastic transparent (poza3) care tine mecanismul vitezometrului pe placa. Stie cineva cum se desface nenorocitul asta de bord? Cum se scot acele de la ceasuri? Ce sa ii fac ca sa imi semnalizeze si mie stanga ca ma simt de parca as rula dezbracat fara semnalizari sau oglinzi retrovizoare. Poze avem aici: Multzam fain in avans pentru toate sfaturile. O vara misto si asfalt uscat.
×
×
  • Create New...