Sari la conținut

adi2001

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    csr custom 125/T4

adi2001's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Acum am intrat in casa....... Motorul a pornit la prima cheie Am gasit la un magazin de piese auto o bujie NGK DR8EA, nu este NGK DR8ES-L,dar a mers. Reglajul carburatorului a fost bun, am mai dat o tura aer pentru ca intrerupea.
  2. Da este acelas model ,chiar vroiam sa te intreb ce turatie trebuie sa aiba la relanti. Cand am cumparato avea cam 700, insa am observat ca merge mai bine la 1500. Carburatorul l-am curatat in Otopeni,firma nu este chiar specializata in moto, ei se ocupa mai mult de generatoare si alte utilaje cu motoare Honda si nu numai. Eram pregatit cu o sticla de vin bun pentru ca ii cunosteam.
  3. Am sa pun bateria la incarcat, ma gandesc sa golesc si rezervorul, sa schimb benzina. As vrea sa cumpar si o bujie NGK DR 8ES-L,sa vad pe unde gasesc. Si daca nu o duc la mecanic.
  4. Ce bine daca ar fi Yuky sau Honda dar este CSR CUSTOM 125/4T. Este un Motor care l-am cumparat fara sa fi mers vreodata cu motocicleta. Ca acum i,mi pare rau este altceva. Spui ca o bujie trebuie sa dea scantee. Da scantee foarte putin ,pot sa dau la automat pana se termina bateria, ca nu mai vezi o scantee, decat cele de la inceput.
  5. Problema cred ca este de la bujie. Acum cateva minute am scos bujia si am dat la automat, da cateva scantei si atat.
  6. Salut, De cateva zile motorul CSR 125 4T din 2006 nu mai vrea sa porneasca si pace. Ceva probleme au fost cu ceva zile inainte, pornea greu la cald ,se oprea la relanti. Acuma nu mai vrea sa porneasca ,nici macar o tentativa cat de mica. Am dus carburatorul la o firma , care l-a curatat si reglat la rece adica , a strans surubul de aer la maxim si a dat inapoi 2 ture ( au spus ca ar trebui sa porneasca). Insa nimic, bujia, la 2-3 incercari de a porni, este uda. Bujia pe care o are este LG D8TC , iar cea din cartea de intretinere este NGK DR 8ES-L
  7. Multumesc de raspuns, Este primul contact cu motoarele de motocicleta,si am crezut ca busonul cu joja si cele din poza sunt unul pentru ulei motor iar celelalte pntru cutie.
  8. Salut, Am achizitionat un CSR de 125 in 4 timpi din 2006 . Tip motor in talon CT1. Nu stiu cum a fost intretinut, de aceea vreau sa schimb uleiul si ce mai trebuie. In carte spune numai ce ulei este pentru motor" SAE 10w40, Insa nimic despre uleiul de la cutia de viteze (nici cea mai mica informatie) Mentionez ca nu am mai avut motocicleta/scuter pana acum. Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu cea mai mica informatie?
×
×
  • Creează nouă...