Jump to content

Cyba

Membru
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

About Cyba

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    ideeawebstudio@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Motocicleta
    Tricicleta

Recent Profile Visitors

221 profile views
  1. Cyba

    BURSA LOCALA

    Salut tuturor, Datorita incompetentei conducerii scolii de soferi, de a pune la dispozitie mijloacele logistice necesare efectuarii pregatirii in poligon si sustinerii probei practice, caut o casca full face, marime mica S (XS). Nu conteaza marca, aspectul, poate fi si china style. Important e sa fie pretabila pt practica in poligon / examen. Intrucat fondurile alocate au depasit bugetul, ofer in schimbul castii, o casca enduro-cross, marime 54 - 56, in stare buna. Asfalt uscat tuturor!
  2. Rog un admin sa INCHIDA TOPICUL. S-a deviat prea mult de la subiect . Multumesc celor ce mi-au raspuns la intrebarea initiala.
  3. @noobzor : Nu am zis ca ma plang de Hornet Ci doar mi-am exprimat putin ingrijorarea. Totusi, fie ce o fi, imi iau inima in dinti cu tot cu artere, si ma urc pe oricare din cele 2 mentionate. Si voi continua cu cea care o simt mai potrivita.
  4. La inceput, a fost un 4T de care m-am plictisit repede . apoi am luat la calarit un 2T (Gagiva Elefant 2). Iar sezonu asta, sterg praful si resurscitez un ktm mx 250, 2T
  5. Moto personala, o am deja, un cruiser / chopper de 250 cc Pentru moment, e exact atat cat imi trebuie si cat sunt sigur ca pot stapani
  6. Salut tuturor! Va deranjez cu o intrebare, probabil putin stupida. In curand (sapt. viitoare), voi incepe pregatirea practica pt categ A. "Problema" ca sa zic asa, ar fi: as avea de ales in a face practica, pe una din cele 2 moto: Honda Hornet 600 cc sau Yamaha XT 600. Sincer, ma sperie putin, termenul de "600" ) Cu riscul de a parea pussy, rog cunoscatorii, sa ma ajute cu un eventual sfat, legat de alegerea motocicletei potrivite pt a face scoala. Experienta pe 2 roti: relativa (apx 1.5 ani, calarit un moto de 125 cc, in regim soft enduro). Iar acest calarit a insemnat: minim 4-5 ore zilnic. Multumesc anticipat pt raspunsuri! Asfalt uscat tuturor!
  7. Acum am dat peste STIREA ASTA. Momentan nu sunt alte amanunte. Cine are detalii, postati aici va rog.
  8. Eh, mestere, asaí ca e cum am tot urlat eu pe aici, referitor la "norme"? Stiam eu ca nu mananc ciuperci degeaba )
  9. Toata buba e legata de modul de interpretare al reprezentantilor ARR / DRPCIV din diverse localitati. Sunt cazuri unde, cei din DRPCIV si-au dat osteneala sa studieze LEGEA 203/2012, OUG 195/2002, si ordinul MAI 168/2010, si astfel au tras concluzia ca SE POATE . Ceilalti, care baga inca pe gat faza cu "domle' nu sunt norme", sunt de regula, niste papagali pupincuristi, ajunsi in functii de conducere, si de multe ori, mult prea comozi, pentru a se deranja studiind legile si innoindu-si cunostintele in materie. Acu, depinde de norocul fiecaruia, peste cine dam. Personal, am deja "armele" pregatite, pentru clipa cand va trebui sa ma confrunt cu ARR / DRPCIV. Si, desi pare cam greu, am ajuns la concluzia ca nu e dracul chiar asa de negru. Am luat'o babeste, si pana la urma m-am "luminat"
  10. Si ca sa fie si mai clar pentru toti: ----> OUG 195/2002 <------ continand modificarile aduse prin LEGEA 203/2012, intrata in vigoare la 19. ianuarie 2013 , asa cum a fost PUBLICATA IN MONITORUL OFICIAL. inca o data, repet: NU SE MODIFICA normele si prevederile ORDINULUI MAI 168/2010, prevederi privind EXAMINAREA TEORETICA si PRACTICA pentru autovehiculele din categoria A (A1, A2, AM)! PS: Sariti cu nurofenu', deja ma doare capul ! Nici OUG 195/2002, nici LEGEA 203/2012, nu CONTIN DISPOZITII CONTRARE, vizavi de examinarea teoretica si practica pentru categ. A. ! Daca citesti cu atentie, vei constata faptul ca, tocmai in actele normative mentionate, se specifica ca EXAMINAREA pentru categoriile mentionate, se efectueaza conform prevederilor ORDINULUI MAI 168/2010, respectand noile modificari normative, referitoare la limita de varsta, asa cum sunt precizate in legea 203/2012, si normele referitoare la examinarea practica, pentru categoria AM! Citez: * Proba teoretică a examenului de obţinere a categoriilor AM şi A2 este cea prevăzută pentru obţinerea categoriei A în Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr.268/2010 * Proba practică a examenului de obţinere a categoriei A2 este cea prevăzută în ordin pentru obţinerea categoriei A. Deasemeni, vin cu o propunere catre voi: Voi solicita ajutorul unui jurist, pentru conceperea unei "scrisori deschise", destinata ARR si DRPCIV, cat si catre reprezentantilor scolilor de soferi, scrisoare in care voi prezenta toate aspectele mentionate si pe acest forum, vizavi de blocajul cauzat de "noile norme". Scrisoarea va fi publicata in cadrul unui nou post, spre a fi disponibila oricarui doritor de a o trimite catre ARR / DRPCIV . Poate ca vor deschide ochii adormitii aia, si vor realiza ca blocajul e doar in capul lor sec.
  11. Redau informatiile furnizate de catre MAI, privind problema referitoare la "norme": Nr. inregistrare: Nr.2.321.002/3 din 17.01.2013 PRECIZĂRI Având în vedere punerea în aplicare, începând cu data de 19.01.2013, a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum a fost modificată prin Legea nr.203/2012, Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor face următoarele precizări: 1. Programarea la examen pentru obţinerea categoriei AM se face pe baza fişei de şcolarizare pentru categoria AM, A1 sau A. - Programarea la examen pentru obţinerea categoriei A2 se face pe baza fişei de şcolarizare pentru categoria A2 sau A. - Proba teoretică a examenului de obţinere a categoriilor AM şi A2 este cea prevăzută pentru obţinerea categoriei A în Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr.268/2010 privind procedura de examinare pentru obţinerea permisului de conducere, denumit în continuare ordin. 2. Proba practică pentru categoria AM constă numai în verificarea aptitudinilor în poligoane special amenajate având dimensiunile şi dotările conform schiţei prevăzute în anexa nr.5 din ordin, cu executarea probelor prevăzute în anexa nr.6 a aceluiaşi act normativ, sfârşitul probei consemnându-se la momentul ajungerii în punctul „Sosire”. - Pentru susţinerea probei practice la categoria AM, se aplică în mod corespunzător prevederile art.15 alin.(1), (2), (3), (4) lit.a) pct.2, (6) şi (7) din ordin. - La susţinerea probei practice pentru categoria AM, este obligatorie echiparea candidatului cu casca de protecţie. 3. Proba practică a examenului de obţinere a categoriei A2 este cea prevăzută în ordin pentru obţinerea categoriei A. (ORDINUL ESTE ---> AICI <----) 4. Candidaţii care până la data de 19.01.2013 au fost declaraţi „admis” la proba teoretică şi nu au finalizat examenul pentru obţinerea permisului de conducere, vor susţine proba practică în condiţiile stabilite de legea în vigoare la data promovării probei teoretice. - Candidaţii care au efectuat cursurile de pregătire teoretică şi practică pentru categoriile A, C şi D şi care ulterior datei de 19.01.2013 nu mai îndeplinesc condiţiile de vârstă pentru obţinerea permisului de conducere corespunzător acestor categorii, pot susţine examenul, cu respectarea noilor condiţii de vârstă, după cum urmează: a) candidaţii şcolarizaţi pentru categoria A - pentru categoriile AM şi A1, la 16 ani împliniţi şi pentru A2, la 18 ani împliniţi; candidaţii şcolarizaţi pentru categoria C - pentru categoria C1, la 18 ani împliniţi; c) candidaţii şcolarizaţi pentru categoria D - pentru categoria D1, la 21 ani împliniţi. MAI CLAR DECAT ATAT NU SE POATE! In OUG 195/2002, cat si in LEGEA 203/2012, NU EXISTA NICI UN ARTICOL sau ALINEAT, care sa abroge prevederile ordinului MAI 268/2010 ! Prin urmare, PANA LA DATA PUBLICARII IN MONITORUL OFICIAL, al "noilor norme" privind proba practica (TRASEU) pentru doritorii de plastic cat A (A1,A2,AM), NORME CARE SA MODIFICE SAU SA COMPLETEZE prevederile din ORDINUL MAI 268/2010, sunt IN VIGOARE si APLICABILE, prevederile din ordinul mentionat. Ce nu e clar? Iata si LEGEA pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice care se afla inca IN DEZBATERE PUBLICA, si care a fost afisata la data de 2.04.2013, pe siteul MAI(gov.ro): ----> AICI <----- Inca o data, sper ca V-ATI CONVINS de faptul ca NORMELE alea blestemate, care se afla deasemeni, in dezbatere publica (adica sunt aruncate printr-un folder intr-un computer obosit, al vreunui incompetent adormit din MAI), sunt de fapt un mare bullshit. Si, pentru ca, deh, romanu' e comod de fel, CEA MAI BUNA SCUZA, a autoritatilor, e ca : N-AU APARUT NORMELE. Ca deh, uneori e greu sa puna mana sa deschida OUG-uri, LEGI si ordine MAI, pentru a-si actualiza cunostintele in domeniu. Ce saí faci, e mai bun somnul intr-un fotoliu business de 5000 de euroi, nu ?
  12. Totul e cat se poate de clar, privind "noile norme". Pentru lamuriri, aruncati un ochi ---> AICI <---- Cu putina rabdare, si foarte multa atentie, ve-ti descoperi singuri NORMELE
  13. Totul e cat se poate de clar, privind "noile norme". Pentru lamuriri, aruncati un ochi ---> AICI <---- Cu putina rabdare, si foarte multa atentie, ve-ti descoperi singuri NORMELE
  14. Nu sunt avocat , dar daca cineva doreste un mic ajutor, pot oferi o mica documentatie (cu mentiuni directe catre actele normative), ce poate fi pusa sub nas celor din ARR si DRPCIV, in cazul in care refuza examinarile pe motiv ca "nu sunt norme" PS: Frigiderul meu vara e gol, si urla dupa bere
×
×
  • Create New...