Sari la conținut

ionutciofu

Membru
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

ionutciofu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Hmm...nu am vrut sa intru in polemici...dar e imposibil. Asambland 4 piese, am facut un carburator care teoretic nu are kit de schimb pentru piesele necesare, daca ai facut aluzie la asta.Daca stiam ca nu va fi usor cu filtrele?!! Da stiam dar pana la urma asta e farmecul..am zis ca o sa incerc (nu eu ca incepator le reglez, am fost cu motoreta la oameni care se pricep si nu la nea' gigi in spatele blocului)...momentant mai sus mi-am exprimat opinia personala despre ele, nu m-am jelit aici si nici nu astept sa fiu batut pe umar. Da, solutia ce o voi adopta deocamdata, ca sa mai prind finalul sezonului, va fi revenirea la vechiul sistem, din simplu fapt ca trebuie sa comand jigloare pe care sa se "joace" baietii de la service. @TNG stiu ca ai zis ...m-am documentat cateva nopti, am scris si pe forumuri din afara tarii..dar ori modifici o motocicleta, ori nu o modifici si atunci nu aveam motiv sa stramb din nas, la cum arata, sau ca vreau sa fac nu stiu ce proiect din ea...! Eu am zis ca vreau sa fac cafe racer...cafe racer am sa fac, dar in viata mea nu mai deschid subiecte de genu pe forum....eventual, am sa trimit un mesaj la oamenii, care chiar pot ajuta si am vazut ca sunt si din astia aici pe forum. Multumesc la cei care totusi si-au dat interesul sa zica ceva on topic, multumesc motociclism.ro, dar subiectul se poate inchide linistit!
  2. Salutare din nou!Dupa cum bine ati spus si voi, nu sunt multumit de filtrele individuale deloc.Inca nu am prelucrat jigloare(vreau sa cumpar altele pe care sa lucrez), deci motocicleta nu porneste la rece numai daca ii dau cu spray pe filtre.Dupa ce porneste incepe o munca de incercare de a o mentine accelerata, se ineaca, si clar fum cat incape. Dupa ce se incalzeste nu sta in relanti decat daca il reglez peste 2000rot/min, dar binenteles are fluctuatii. Concluzia: cafe racer, cafe racer, sau daca macar te tenteaza sa ramai cu aprox 200 RON blocati in ele cumpara filtrele, dar daca trebuie sa umbli cu spray-ul dupa tine, no chance ca eu unul sa raman la filtrele astea. O sa incerc sa schimb cat se poate pe ea in spiritul cafe racer, dar acest aspect nu merge.. ..chiar daca arata foarte bine, ce e drept..
  3. Salutare! Eu am discutat cu baietii de la service din zona mea si ziceau ca au mai intalnit si nu au avut probleme!!.. Pentru mine este prea tarziu sa ma razgandesc ca am dat comanda deja..dar daca nu o sa mearga si o sa patesc ce se spune clar trec inapoi pe vechea metoda.. De abia astept sa vad ce se intampla..
  4. Salutare TNG si multumesc! Am auzit ca filtrele de aer individuale dau ceva batai de cap la carburator?!!..dar nu stiu in ce masura sau ce fel de neplaceri creeaza mai exact!! Daca ma poate lamuri cineva, dau o bere . Am gasit explicatiile tot aici pe forum..ironic eu chiar de alea de la Louis am comandat, despre care nu se aud vorbe de bine!! Dar pana la urma e ok sau nu cu filtre individuale?...nu are farmec cafe racer cu airbox-ul ala .... multumesc
  5. Salutare din nou baieti(la cei care sunt interesati). "Tigania" am terminat-o de facut astazi(am fost in concediu, nu de alta, ca piesele au venit de vre-o saptamana). Cum ziceam, aceasta tiganie mi-a adus cu cateva minute in urma, sunetul motocicletei in timpane, iar de expresia fetei mele(care nu am mai avut-o de cand primeam cadouri de la ei mei de Craciun), nu mai am cuvinte . Parera mea e ca daca ai ambitie si vrei sa scutesti ceva bani, atunci se poate orice(doar traim in RO). Singura chestie care nu a fost "perfecta", a fost ca in urma inghetarii "float valvei", materialul s-a contractat mai mult de cat m-am asteptat si a trebuit sa mai fac o tiganie(sa slefuiesc "fantele laterale" ale cuiului pontou, ca sa mai scad din diametrul. Tiganiile cumulate, mi-au facut ziua de luni mai fericita si proiectul merge mai departe. Astept filtrele de aer individuale, tre sa caut niste semighidoane si tot asa. Bani scutiti?!!=150-200 euro carburator ebay, transport, risc!! Deja am modificat diametrul pe desenul piesei, ca sa nu mai fie probleme pe viitor. Am facut ceva poze dar nu sunt clare, cand fac mai clare am sa le urc, ca sa fiu civilizat pana la capat, cum zicea cineva!! Cele bune si asfalt uscat baieti. Am reusit sa urc o poza, cat de cat(sorry de continutul "auxiliar al pozei..dar am facut-o in graba pe la servici.)
  6. salutare "catas_him". Din pacate nu exista forum in RO, in care sa nu intervina cateva persoane care nu au ce face si efectiv lasa ceva scris, cu filmulete pe youtube si alte "tiganii". Mai bine imi vedeam de treaba, decat sa dau frau la polemici si arogante. Pacat pentru noi, astia care vrem sa ne informam: eu, tu si altii interesati cu adevarat. In loc sa se vina cu idei si variante, se vine cu intrebari despre cum sunt formulate frazele si ce explicatii banale am gasit eu, etc etc. Piesele sunt la executie, pe sfarsit de saptamana sau saptamana viitoare eventual le primesc. O sa mai fac o piesa (gen dorn) de diametrul cuiului, care intra usor inautrul "scaunelor", dar nu ajunge la "capatul gaurii scaunului" si care are un "umar" ce se opreste pe suprafata de deasupra "scaunului".Astfel voi centra mult mai usor. Mai trebuie sa fac ceva adaptari pe o presa manuala ce am gasit-o la firma unde lucrez, dupa care urmeaza procedeul propriu-zis. Vreau sa fac asamblarea dintr-o singura miscare. Nu schimb carburatorul in veci!!! Nu merge!!! variante de "back-up plan" am in cap. P.S. Eventual iti las un mesaj, cu poze, sa vezi cum a iesit, dar aici am incheiat cu topicul. Sper sa se uite un moderator ca nu am chef sa mai raspund la arogante si chestii de genu. Multumesc pentru intelgere.
  7. salutare "B.B" Da needle-uri sunt cu varf de cauciuc, nu cred ca am precizat. Da sunt float valve seat-uri cu filet, cu oring si cu o siguranta(desfaci un surub, scoti piesa, schimbi si gata). Deci solutia aia de care intrebam..era pur si simplu de a ajuta etansarea, nu sa lipeasca piesele intre ele.Asamblarea va fi cu strangere oricum iar arbore(cazul meu float valve seat racit),iar alezajul (cazul meu blocul carburatorului incalzit in zona respectiva), dar vroaim sa ajut putin cu solutia respectiva, atata tot! Acuma ma gandesc ca nu isi mai are rostul, daca sunt executate bine si fac procedura cum trebuie nu mai trebuie nimica. Am proiectat un pic de "umar" la seat-uri, ca sa stiu cat sa presez ca sa fie corect. Desenul l-am facut, trebuie sa caut un strungar bun, si o bucata de bara de alama. Cand sunt gata fac poze.
  8. Salutare "ThunderByte". Daca mai cauti manual pentru zephyr, care de fapt e Zr550b si 750. Te ajut cu placere in format pdf. Stiu ca nu trebuia sa intru cu o suprafata in unghi acolo, tocmai asta era smecheria, cu cat punctul de contact este mai mic(adik suprafata pe care se aseaza needle-ul nu are un chamfer) cu atata necesita o forta de apasare mai mica pentru inchidere. M-am uitat sa cumpar carburator de la gpz,gpx etc..dar am gasit pe ebay la 150-250 de euro(unde scrie clar:private seller, cateva zgarieturi, si ca nu garanteaza functionalitatea). De fapt nu zgarieturile ma intereseaza ca nu e bibelou ci functionalitatea. Concluzia este ca nu vreau sa fac colectie de carburatoare si sa las si banii in ele. Carburatorul este acuma pentru teste. Daca rezolv sa o scot la capat pot sa zic metaforic ca am carburator pentru inca o vreme buna, daca nu, am sa cer ceva garantie daca o sa cumpar unul SH. La needle-uri, nu stiu ce depozitare incorecta sa fi fost, ca au venit cu acea pelicula fina de ulei sau ce o fi, sigilate.
  9. Salutare "ThunderByte". Sa o lasam asa cum zici tu, dar eu iti spun ca diametrul pe care trebuia sa se aseze needle-ul nu mai era diametrul.Eu o sa merg inainte cu aceasta tiganie;)Seara placuta!
  10. Salutare "B.B"! Am cautat iti dai seama, orice asemanare de la alt carburator dar asta e ciudat rau. Oricum ideea era sa le schimb cu unele noi, cum nu se poate le fac noi. Sansele ca sa nu curga dupa un timp, daca iau de pe unul tot din '90-'99, sa zicem, sunt destul de mici. Alta intrebare: daca aveti idee de o solutie ceva: gen loctite sa pun inainte de a asambla complet?dar foarte importat este sa reziste la benzina(stim prea bine benzina nu e ca apa ).Dar sa fie ceva testat de voi in contact cu benzina, nu ce scrie pe ambalaje, ca nu am incredere. Acuma sper sa pot "restaura" aceea imbinare cu strangere dintre seat si blocul carburatorului. Am mai discutat cu unul cu altul si am ajuns la o concluzie ca ar fi bine sa incalzesc un pic blocul in zona respectiva, dupa care sa pun seat-ul nou, iar la racire se va "imbina" mai bine. "Error1132" ms mult de incurajare. Este un proiect de cafe racer din acest zephyr 550, pe care sper sa il duc la final dupa gustul si asemanarea mea
  11. salut "gn77b". Am primit si raspuns de la cei din DE, de pe site-ul de mai sus, Nu au idee despre el, raspuns: "daca nu e surub sau filet inseamna ca e permanent in blocul carburatorului". In fine, strungul e solutia;)..cat de curand trebuie sa fac un drawing cu piesa si sa plec la executie.
  12. salutare din nou. Am reusit sa dau jos acele seat-uri. Daca mai sunt doritori am sa urc niste poze. Cheie facuta pe loc in atelier: o bucata de profil U cu o lungime de 50mm, o gaura la mijloc de 6.Un surub M6 si o piulita. Am creat un fel de presa:surubul l-am infiletat in seat, dupa ce am facut filet cu tarodul, iar cu piulita am strans si a tras afara. Cum am zis daca cineva este interesat am sa fac o poza cu procedeul De acuma singura intrebare este daca le gasesc ca si piese de schimb, iar daca nu, trebuie sa le fac la strung undeva. Au iesit destul de usor, am putut sa curat suprafata din interior. -seat-urile: -blocul carburatorului cu gaurile unde vin seat-urile:
  13. "Error1132", daca nu ma insel eu de la surubul respectiv reglezi amestecul(Pilot idle Mixture Screw). Dar poate ne clarifica cineva avizat de pe aici.Nici eu nu sunt un mare meserias in carburatoare, ce nu stiu ma tot duc la un service si ma ajuta baietii, dar ca sa imi rezolve problema au nevoie de carburator, pe care trebuie sa il repar cumva! Intradevar seat-urile sunt consumabile pentru unele modele. De asta tot intreb sa vad daca si la mine sunt, deja am sunat si trimis email la site-ul dat de "bach", au zis ca analizeaza si imi raspund cat de repede.Daca ar fi consumabile sunt salavat dar sincer nu stiu cum sau cu ce cheie sa le scot ca sa nu distrug suprafetele de contact.
  14. Nu am gasit sa fac edit la primul post ca sa pun niste poze noi, dar o sa le pun aici.Sper sa nu fie probleme!Acuma se vede mai bine cum arata suprafata interioara a seat-ului!. Ca sa vedeti mai bine, trebuie sa dati un zoom la poze.
×
×
  • Creează nouă...