Jump to content

NelutzuDancu

Membru
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About NelutzuDancu

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Yahoo
    nelutzu_jony@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov-Medias
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Honda CBR1100XX
  • Numar Moto
    SB-08-BBY
  • Club
    Nici unul

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Hoinar, Honda CBR600F,Honda CBR1100XX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salut baieti, multumesc pentru aprecieri. Legat de aspectul cu servofrana, la mine a fost criteriul principal la momentul achizitiei. @baubau_arad nu doresc sa vand Sidecase-urile separat din doua motive: # Momentan imi sunt foarte utile la calatori ceva mai lungi (nu mai merg cu ghiozdanul dupa mine). # Nu am idee cum ai putea sa le folosesti, deoarece ele se blocheaza / deblocheaza cu cheia motocicletei.
  2. # Astazi a fost inlocuita la motocicleta componenta <Clutch Basket> (oala Ambreiaj) - OEM noul model. Odata cu aceasta operatiune a fost inlocuit si filtru si uleiul motor (MOTOREX - 5W40). Motivl inlocuirii: In frana de motor mai agresiva, cu vechea oala, uneori se simteau anumite vibratii (anomalia a devenit evidenta la coborarea Transfagarasanului). Motocicleta ruleaza fara nici un fel de anomalie. Din pacate, pentru mine e putin incomoda la calatori mai mari de 2-3 ore, chiar si pe modul confort, chestia de care nu mi-am dat seama inaintea achizitiei, la plimbari scurte de 15-20 minute. Doresc cu nerabdare sa cumpar Africa Twinul, tocmai ce am facut un Ride test cu ea la Bucuresti. Mai negociem putin si la pret, desi eu am investit cel putin 800E in moto in acest sezon
  3. # BMW K1200s - An 2007 - 39500 Km # Serie sasiu: WB10581A57ZR86989 # Dotari: * Suspensie electronica ESA (Sport-Normal-Confort) * Computer de bord (autonomie, consum mediu, viteza medie, indicator nivel ulei, indicator al treptei de viteza) * Cric central si lateral * Side-case-uri BMW * Alarma BMW cu doua telecomenzi # Motocicleta provine din Italia, a intrat in tara in 2017 la 34.700Km, eu sunt al doilea proprietar in tara. # Inainte de import, la revizie (34700 Km) s-au efectuat urmatoarele actiuni, cu piese OEM la reprezentanta BMW-Niardo: * Ulei motor * Filtru ulei * Filtre de aer * Ulei cardan * Placute frana fata - spate * Lichid frana * Lichid racire motor * Bujii * Reglj joc supape # In luna mai 2019 (la 38000Km) au fost inlocuite urmatoarele componente: * Ulei motor - Motul 7100 (5W-40) * Filtru ulei * Lichid de frana (fata - spate) * Garnitura capac ambreiaj - BMW * Intinzator lant distributie - BMW (a fost montat noul model de intinzator cu acumulator hidraulic) * Acumulator EXIDE * Anvelope Michelin Pilot Power 2CT # Motocicleta are cateva zgarieturi superficiale pe carenele laterale (din punctul meu de vedere nu necesita revopsire). # Carenele sunt originale si nu sunt rupte, crapate sau revopsite. # Motocicleta este inmatriculata in Brasov pe numele meu, detin toate actele, o folosesc in general in weekend. Motivul vanzarii: doresc sa cumpar Honda Africa Twin Adventure Sport! * Persoana de contact: Ioan Dancu * Telefon contact: 0732310942 * Pret: 5200 Euro
  4. Va salut domnilor, de aproximativ 2 luni imi caut motoreta si in cele din urma am gasit. Timp de 3 ani am fost posesorul unei Honda CBR 600F '88, un motor excelent, cu care nu am avut nici un fel de problema tehnica; fortat de imprejurari am vandut-o si alti 3 ani am stat pe tusa (am mai dat cate o tura cu motoarele prietenilor). Luna trecuta eram oarecum nehotarat intre ce model sa aleg (CBR 954 si CBR 1100XX) in cele din urma am ales XX-ul. Asa ca de aproape o saptamana sunt posesorul unei Honde CBR 1100 XX din '97. Am sa atasez cateva imagini cu ea. Va salut, numai bine tuturor.
×
×
  • Create New...