Jump to content

dirtbiker

Membru
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About dirtbiker

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    rpasca9@gmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Pegaso 650

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Cr250, Yamaha Virago 125, Suzuki Dr 650, Apriia Pegaso 650
  1. REZOLVAT : Dupa curatarea carburatoarelor am reglat surubul de amestec la 1 3/4 conform cartii de service si ulterior i-am mai dat jumatate de tură, astfel fiecare surub sta la deschis la 2 1/4 ture. Acum porneste fara probleme si consumul mixt a iesit 6.2L /100km, ceea ce e normal din ce am citit pe la alti posesori.
  2. Mersi de sfat. N-am postat de mult pe forum si mi s-a parut potrivita categoria asta, dar daca un moderator poate sa mute topicul nu ma supar Verificat furtunul de benzina azi, e in regula si benzina ajunge in carburatoare. Am descoperit filtrul asta(nu cunosc denumirea exacta) care pare sa fie inexistent..sa fi ajuns in carburatoare bucati din buretele asta? La atingere devine cleios . Verificat furtunul de benzina azi, e in regula si benzina ajunge in carburatoare. Am descoperit filtrul asta(nu cunosc denumirea exacta) care pare sa fie inexistent..sa fi ajuns in carburatoare bucati din buretele asta? La atingere devine cleios . Update 14 iunie : Ieri am decis sa scot si sa dezasamblez carburatoarele si am descoperit ca baucati din buretele acelui filtru ajunsesera in carburator. Curatat jiglerele si interior carburator cu spray de frana. Reasamblat carburatoare. Curatat filtrul acela mic + adaugat o bucata de burete la dimensiune. Reglat suruburile de amestec la 1 3/4 conform manualului de service. Pornit la prima cheie. Lasat motorul sa se incalzeasca. Reglat relanti la 1300 rpm. Iesit la plimbare (120 km 2-3 opriri). Motorul functioneaza impecabil. L-am lasat sa se raceasca, incerc sa il pornesc dupa cca. 3 ore de stat ..porneste 1 secunda..sta la 700-800 rpm si moare...dupa am dat la automat pana am descarcat din nou bateria. Imi scapa ceva? Nu stiu de unde sa o mai apuc si iar ma iau dracii
  3. Noroc băieți, De curand am achiziționat o Honda CB 600F din 1999 (PC34) si întâmpin următoarea problema: Cand motorul e rece nu porneste nici de-al dracu. Odată ce a pornit si s-a incălzit, motorul functioneaza si porneste perfect normal. Cronologie: 8 Mai - Achizitionat - funcționează normal, porneste din prima la rece cu socul tras 12 Mai - Adăugat kit de limitare 35kw - funcționează normal, pornește din prima la rece cu șocul tras 18 Mai - Omologat kit limitare - funcționează normal, pornește din prima la rece cu șocul tras 2 Iunie - Înmatriculat si ieșit la prima tura cca. 50km - afară caniculă, ventilatorul pornește des la opriri la semafoare. Scoate un sunet metalic ascuțit de fiecare data cand porneste ventilatorul, in rest funcționează normal și pornește din prima cu șocul tras 3 Iunie - Dau jos rezervorul pentru a mă uita la ventilator si imi dau seama că un cablu metalic atinge ușor ventilatorul. Îl prind cu un colier de cadru. Incerc să pun rezervorul la loc și îmi dau seama că nu pot băga furtunul de benzina in robinetul de la rezervor pentru că e prea scurt . Trag de furtun. Intra suficient cat sa nu scape benzina. Nu pornește nici s-o f*ți. Dau la automat cu oarecare grija cat sa nu suprasolicit electromotorul. Descarc bateria. 4 Iunie - Jump starter și cu chiu cu vai o pornesc. Las motorul câteva minute să se încălzească. Ies la o tură de ~120km și merge fără nici o problema. 5 Iunie - Vreau sa ies la plimbare. Nu pornește cu șocul tras. Descarc din nou bateria. Dau jos rezervorul gândindu-ma că o fi prins niste mizerie la robinet. Dă semne că ar vrea să pornească. O ia cateva secunde si moare. O pornesc într-un final, dupa ce s-a incălzit reglez relantiul la 1300rpm și ies din nou la plimbare. Încă 100 km in care funcționează perfect. 6 Iunie Eu: Plimbare ? Pornire normală? Hornet: Descarc din nou bateria. Dau jos rezervorul. Dau jos bujiile. Bujia de pe cilindrul 1 are alb pe ea Bujia de pe cilindrul 2 e cărămizie Bujia de pe cilindrul 3 n-am mai dat-o jos de nervi. Si din lipsa spațiului. Bujia de pe cilindrul 4 e cărămizie și udă . 7 iunie - acum : depresie, coșmaruri și junk food. Ajutor. P.S. tocmai am dat jos cutia filtrului de aer, si i-am dat niste curățător de frâne direct in carburatoare și o ia direct. Dar nu am de gand sa o pornesc de fiecare data așa.
  4. Sta in Zlatna,daca e cineva dispus sa ma ajute,o sa dau adresa completa pe privat.Asa cum nici mie nu mi-ar placea,prefer sa nu ii fac adresa publica.
  5. Buna tuturor, Anul trecut am cumparat o Aprilia Pegaso 650 din Alba Iulia , de la dl. Beca Ioan. Din pacate i-am pierdut numarul de telefon ,iar acuma am nevoie de el. Daca il cunoaste cineva si are nr. lui de telefon il rog sa imi trimita un PM. Merci Raul
  6. Arunca un ochi si la Derbi Gpr dupa 2010,arata chiar misto si este tot 4t,la fel ca yzf-ul
  7. moto_dan este..l-am intrebat deja si le-a vandut.mersi oricum
  8. Salut baieti,din pacate mi s-au dus axa cu came si culbutorii de la mobra iar acuma caut altele.Intrebarea mea este daca stiti de unde pot sa le cumpar la un pret rezonabil ca pana acuma axa am gasit-o numai cu 900 de lei si sincer n-as prea da atata pe ea.Daca cunoasteti pe cineva care dezmembreaza sau aveti idee de unde pot sa le iau va raman dator ! ps: Mobra e din 91'
  9. Sfatul meu este sa probezi casca inainte sa o cumperi pentru ca marimile difera in functie de producator,aveam o casca la motocross care era marimea L si imi era buna in schimb sunt casti marimea S sau M care imi vin la fel. Asa ca o paranteza...Airoh face casti destul de bune din ce stiu eu...nu e nici pe departe no-name..
  10. Salut...sincer m-am plictisit destul de repede de ea(dupa vreo 2-3000 de kilometri).... sa fim seriosi ..un motoras de 125 in 4t nu prea trage...mai ales cu pasager nu sare de 90-100....si da, abia astept sa trec din nou la motoare mai mari.
  11. Salut,uitati aici niste poze cu o Yamaha Virago de 125:
  12. Am gasit astazi un videoclip in care un tip intra direct intr-o masina cu toate ca o vazuse cu cel putin jumate de minut inainte....pareri?
  13. @ottoMan : Am trimis un mail celor de pe site,si am primit raspunsul: 170 lei este lantul. Unde ai vazut cu 55 de lei?..pentru ca momentan nici pe cel cu 170 nu mi-l permit....
  14. Nu am mentionat dar ieri desfacusem si chiuloasa si am verificat supapele,pistonul,biela si erau ok. @ottoMan : Imi dai te rog un link?
×
×
  • Create New...