Sari la conținut

srad1

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

srad1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. Nu stiu viteza care au avuto cei doi,dar cand s-au facut masuratorile am fost de fata,iar bordul moto era blocat la 6k ture ... si am inteles ca politistul mergea pe contrasens,pt ca probabil nu a vrut sa intoarca la intersectie pt ca acolo sunt mereu politisti si ia fost teama ca o sa il traga pe dreapta...se pare ca a luat decizia sa taie linia dublu continua.. Si din ce am mai auzit,nu stiu cat de adevarat este,se pare ca politistul ar fi prieten cu familia lui ionut si cu cea a fetei..probabil sunt doar zvonuri...Cum am mai zis...moto a fost aruncata pe camp,destul de departe de la locul impactului,iar fata(daca stiti zona) a fost aruncata cam pana la primu stejar de la bilancia...adica au fost cativa zeci de m buni...Saua pasagerului a fost gasita cam la 10m de moto,rezervorul a zburat si el,planetara si alte piese de la masina au zburat si ele cam 5 m...adica a fost un impact destul de urat. Adevarul il stie politistul si ionut,dar daca ei nu isi aduc aminte...degeaba ne dam noi cu parerea... Acum speram sa isi revina,chiar daca va ramane traumatizat:) . Si filmarile nu cred ca se vor face publice pt ca patronul firmei de abia a fost de acord sa le dea politiei si sa nu mai zic ca anumiti paznici au vazut totul,dar au mintit ca au fost la depozit si nu au vazut nimic:) . Trist ca unii nu au curaj sa ajute ca sa se faca lumina.
  2. Salut. Locuiesc in zona in care s-a produs accidentul si am fost acolo la cateva minute dupa incident. Pasagera a murit pe loc,fiind aruncata de la locul impactului aprox 50m,iar el a fost transportat la spital. Impactul a fost aproape frontal,motocicleta a zburat la aprox. 30 m. E vorba de un suzuki gsx-r 600 k1-k2(rizla). Se pare ca soferul masinii a consumat alcool.
  3. Am inteles, ms pentru sfat si explicatie.
  4. Am inteles, deci in principal nu e o problema foarte grava... Dar totusi as vrea sa o fac sa mearga asa cum trebuie. Aceste suruburi pilot ce regleaza de fapt? Fiecare carburator are un asfel de surub? trebuiesc reglate toate la fel?
  5. Nici daca accelerez nu porneste... daca o las cateva minute, atunci porneste, usor accelerata... E foarte ciudat... Socul se inchide.... varianta asta trebuie exclusa... De sincronizat nu stiu sa le sincronizez... Cam la ce pret e o sincronizare? Ai aparatura necesara?
  6. Salutare, cred ca e o problema generala la SRAD, am verificat scanteia... e ok si la cald, nu exista diferenta intre scanteia la cald si cea la rece... Cat despre bujii nu imi par ude... sau cel putin asta vad eu... Bateria am cumparat-o acum doua saptamani, ca sa elimin si varianta asta. Exact asta patesc si eu, daca incerc sa o pornesc imediat ce am oprit-o ma chinui degeaba, daca o las cateva minute porneste... Nu inteleg fenomenul, si incerc sa ma lamuresc.
  7. Am inteles TNG, astazi o sa verific daca bujiile au scanteie si daca sunt ude cand incerc sa o pornesc la cald. In ceea ce priveste socul nu cred ca am vreo problema pt ca am lasat si un pic de joc la cablu, deci nu ramane tras ( acum nu e exclus sa ramana tras din carburatoare...) Cred ca ai dreptate, din amestec cred ca e problema, pentru ca in timp ce dau la automat miroase a benzina din esapament.... Crezi ca ar fi necesara o sincronizare? Ideea e ca in mers nu are nici un fel de problema.... Ms frumos tuturor pentru sfaturi.
  8. Salutare, pai din cate am citit eu, jocul supapelor nu poate fi modificat la acest tip de motocicleta, iar in ceea ce priveste compresia am masurat-o acum doua saptamani si e de 16 bar pe piston...
  9. Salutare tuturor, am un suzuki gsx-r 600 din 1997, modelul SRAD... De ceva timp a inceput sa porneasca foarte greu la cald... cateodata nu mai porneste deloc... Nu sunt probleme legate de incarcare sau electromotor, pentru ca invarte la fel si cand e cald si cand e rece, doar ca atunci cand e cald si nu porneste miroase puternic a benzina. Ce parere aveti? Sa fie din carburatoare? Astept sfaturile voastre... Multumesc.
  10. Am specificat destul de clar: este din 1997.
  11. Salutare tuturor,am cumparat recent un suzuki gsxr 600 srad din 1997, mergand cu el 200km nu a avut nici o problema. Acum, porneste foarte usor cand e rece, iar cand se incalzeste,daca i-l opresc nu mai porneste de loc, mai exact se invarte foarte greu,aproape deloc. Am verificat electromotorul care nu are nici o problema, bateria este noua, am verificat daca incarca si e totul ok. Ce parere aveti? Ce am de facut? Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...