-
Număr conținut
102 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.motodelta.ro
-
Yahoo
daniancu06
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2009
-
Motocicleta
IJ 56 - 1960
-
Numar Moto
IF 56 YZH
daniancu06's Achievements
Newbie (1/14)
-
daniancu06 și-a schimbat imaginea de profil
-
Am apucat sa comand la Gaspar. Sa vad cum e ce mi-a trimis. Te anunt daca mai am nevoie. Merci
-
Salutare. Are cineva arcul de la pedala de pornire pt Ij56?
-
Reconditionare/restaurare IJ 350 din 1960
topic a răspuns lui daniancu06 în daniancu06ul Totul despre IJ
Multam mult. De Dacie sa fie atunci !! -
Reconditionare/restaurare IJ 350 din 1960
topic a răspuns lui daniancu06 în daniancu06ul Totul despre IJ
E o bobina pt moto, am luat-o de pe oldtimergarage.eu. Nu scrie nimic pe ea. O sa iau una de Dacie. Sper ca nu s-a bulit si modulul Gotronic, cu toate ca nu arata prea bine -
Reconditionare/restaurare IJ 350 din 1960
topic a răspuns lui daniancu06 în daniancu06ul Totul despre IJ
Revin cu probleme ) Nu am vrut sa deschid topic nou... Datele problemei: anul trecut la sf lui octombrie am pornit si mers cu Ivan putin, (putin pt ca aveam nevoie de reglaje la carb si nu am avut timp si rabdare) si am fost multumit ca merge. Intre timp a nascut nevasta in primavara si nu am avut timp sa mai fac nimic (cine are/a avut bebe stie;) ) Prin august am zis sa-i dau o pedala. Am pus baterie noua, in rest nu am facut nimic. Doar ca nu am mai reusit sa-l pornesc. Dupa zeci de pedale am renuntat. Am pus si claxon cu minusu la masa si mi s-a ars siguranta cand apasam butonul. Am schimbat siguranta si tot nu aveam curent. Era de la contact, se topise - contact de 10 lei de scuter Am bujii noi Sinterom de Dacie. Contact am gasit aici pe forum relativ sa se potriveasca. Sapt trecuta zic sa dau iar pedale. Tot nu vrea. Scanteie da. Cred ca s-a sedimentat uleiul in rezervor si nu mai e amestecul corect...(app e 100 ml /L ? ) daca scot carburatorul si bag direct in admisie porneste. Am lasat-o asa. Azi cand am venit la garaj, am descoperit ca se topise bobina. Eu stiu ca asta se intampla daca uiti contactul pus. Ceea ce nu a fost cazul. Cred ca nu am pus contactul cum trebuie (am verificat totusi cu voltmetrul sa fiu sigur ca leg unde trebuie) deci suspectez eroare umana. Ce vreau eu sa stiu: merge bobina de 12V de dacie gen? din targ vitan dar sa fie noua? cati ohmi trebuie sa aiba sau cum o verific sa fie ok? Si fisa la fel; merg cu voltmetru dupa mine? 2 - aprinderea gotronic e bulita sau vad dupa ce schimb bobina? 3 - ce ar putea avea de nu mai vrea sa porneasca? In conditiile in care a pornit de multe ori si a mers? Amestecul gresit? Gunoaie in rezervor? Cand dau pedala nici nu mai revine la pozitia de sus... Am atasat niste poze -
Eu sunt din Bucuresti. Incerc sa gasesc o solutie locala. Poate chiar Gaspar. Imi trebuie destul de repede. Tinem legatura
-
Ai idee unde se poate face aceasta operatiune? Si cat ar costa? Si daca ai mai facut, tine cat de cat?
-
Pai doar axul imi trebuie. Nu as vrea sa sudez pedala. Te sun si vedem cum facem. Multam mult
-
Eu de asta am nevoie: poate sa fie si nou
-
Ai gasit? Am si eu nevoie de acest ax. Are dintii ff tociti si am probleme la pornire. Am schimbat pedala cu una noua cu dintii in stare perfecta si tot se slabeste dupa 2-3 pedale si iese de pe ax. Oare la Gaspar se gaseste? Cam am experiente neplacute cu el (adica nu prea le nimereste din prima)
-
Reconditionare/restaurare IJ 350 din 1960
topic a răspuns lui daniancu06 în daniancu06ul Totul despre IJ
Au fost ok ca raport calitate-pret. Gasisem pe facebook un tip care face cromari, dar nu stiu calitatea si nu mai stiu nici cum il cheama. Tobele sunt noi, nu le-am cormat, si nici nu cred ca se cromeaza pt ca la temp mari cromul sare, la fel si la coate. Eu am negociat un pic la pret, acum un an m-a costat toata lucrarea undeva la 9-10 mil. Au fost cromate urmatoarele: rama far, ghidonul cu toate prinderile, manete, scarite, jug, amortizoare fata si spate, schimbator viteza, buson rezervor, pedala frana spate, maneta soc, capac alternator. 0722.243.947 e tel si adresa relativa e Str Voineasa nr 20 https://www.google.ro/maps/@44.4098682,26.131739,3a,75y,191.42h,82.96t/data=!3m4!1e1!3m2!1sYIpKdVxFWYSjTKozOtqBJA!2e0?hl=ro -
De la Vasile Gaspar 0744472055. Iti trimite pe autocar. Am intrebat eu ieri, e 80 de lei plus 5-10 pt sofer.
-
Reconditionare/restaurare IJ 350 din 1960
topic a răspuns lui daniancu06 în daniancu06ul Totul despre IJ
072 224 3947. E undeva prin Vitan. Am vazut ca e pe fb un alt tip care face cromari si parea ok si el ... -
Am demontat carbul si l-am curatat bine (am k 28). Dar se pare ca timpul si-a spus cuvantul. S-a macinat filetul piesei incercuite cu rosu, cu toate ca nu l-am strans f tare si nu l-am desfacut decat de 2-3 ori Se merita sa refac piesa la strung ( daca o fi 2-3-40 lei) ? sau sa iau alt carb nou, model K65-K68 cum am tot vazut pe aici pe forum? Ma gandeam ca pt autenticitate l-as fi pastrat pe cel vechi, dar nu stiu daca e ala original. PS: s-a stricat filetul de jos, nu cel cu care se prinde de corpul carburatorului
-
Probleme inmatriculare moto comunista
topic a răspuns lui daniancu06 în daniancu06ul Coltul "comunistelor"
Aventurile mele nu s-au terminat asa repede. Am ajuns la ghiseu la politie (Drpciv Pipera) si acolo am constatat ca cei de la RAR nu mi-au facut si Autenticitatea la moto (cu toate ca o platisem !!! noroc ca am pastrat factura) Ma intorc la RAR iar (pe platforma) si le arat tipilor ca nu mi-au dat si autenticitatea. Ei s-au scuzat ca cica ar fi dedus ei din capul lor ca daca e moto mai veche de 30 de ani automat e vehicul istoric si nu mai trebuie. Ceea ce e corect, doar ca eu nu am specificat niciodata asta, ci era clar ca vreau civ, itp si autenticitate, din moment ce si platisem pt aceste servicii. Greseala mea ca am plecat atunci fara sa verific! Dar nu e asa simplu! Nu! Cand credeam ca am scapat, le vine o idee creata: ca sa demonstrez ca a mai fost inmatriculata vreodata in Ro...aveam o adresa de la politie prin care i se suspenda nr ca erau de tip vechi (de aici am dedus si eu dupa capul meu ca rezulta logic ca a mai fost inmatriculata, din moment ce se specificau nr vechi). Dar se pare ca nu era suficient, ci trebuia o adeverinta in care se specifica negru pe alb ca moto nr serie etc a mai fost inmatriculata in RO intre anii si anii. Ma abtin sa nu-l omor pe ala de la rar, fac putine spume si plec iar la DRPCIV. La informatii, abia al 3-lea angajat auzise ceva vag despre tipul asta de adresa. Doar ca trebuia o taxa de 2 lei la Primaria de sector !!!! Respir, numar pana la 10 si revin a 2-a zi cu taxa si copii dupa toate actele, si cu o cerere de mana. A durat vreo 2-3 sapt pana a iesit. Inapoi la RAR pt a 3-a oara (tot pe platforma, ca nu aveam nr) si am reusit in sfarsit sa iau tot, dar doar dupa ce am platit iar taxa de autenticitate ca trecusera 30 de zile si se anulase prima taxa (ii donez niste carne tipului bine-voitor) si ma intorc la politie, unde, slava tuturor zeilor noi si vechi, am reusit sa-l inmatriculez pe Ivan. Poate ajuta pe cineva vreodata povestea mea. Ideea de baza e sa nu te lasi batut, sa te inarmezi cu multa rabdare si tutun (si bani) si se poate readuce pe drum orice fier cat de vechi e!