Sari la conținut

_bogdan_

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    Honda CBR F Sport

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

_bogdan_'s Achievements

  1. Imi pare rau, am uitat. Localitatea: Bucuresti Marimea gecii: S
  2. Salut, Am cumparat-o acum vreo 8 ani si tot de atunci sta in dulap. Am purtat-o de doua ori. S-a distrat o pisica cu ea la un moment dat si are niste zgarieturi pe umeri. Si nu stiu ce este Shox, in afara de geaca asta nu am mai vazut brandul. PM daca e cineva interesat.
  3. Salut, Sunt motociclistul accidentat din discutia de mai sus. Va multumesc pentru urari in primul rand. Au functionat pentru ca am iesit din spital, pe picioare, saptamana trecuta dupa 8 zile de internare. Urmeaza refacerea acasa vreo 2 luni probabil. Ce s-a intamplat... Am plecat singur din Bucuresti pe la 6 dimineata la o plimbare pe Cheia. Pe la 7:30, in satul Lipanesti, intr-o linie dreapta, o duba ce venea din sens opus a dat semnal stanga la cateva zeci de metri in fata mea. Am taiat gazul asteptandu-ma sa mi se dea prioritate. Eee, teapa... Dupa doua semnalizari (cat a franat duba pentru a lua curba banuiesc) soferul a tras de volan stanga. Nu cred sa fi fost mai mult de 10 m distanta intre noi. Am sarit pe frane total suprins de vita de la volan, injurand si intrebandu-ma cum pl mea frate ca-s chiar in fata ta, daca ridic viziera pot sa te scuip. Ultimul lucru pe care mi-l amintesc foarte clar inainte de impact este ca in timp ce franam, m-am uitat la sofer incercand sa inteleg cum, de ce. Nu i-am vazut fata, doar profilul, pentru ca el isi vedea linistit de curba lui la stanga. De aici pana la spital, cand mi-am recapatat cunostinta, am deschis ochii de doua ori pentru vreo 2 sec. O data cam la 1 min dupa impact, eram intins pe jos, soferul deasupra mea vorbind la telefon si spunand cuiva ca a facut-o de oaie. A doua oara in ambulanta in timp ce imi taiau bluza de sub geaca. Impactul a fost frontal-dreapta. Duba era intoarsa cam la 80 grade in momentul impactului iar eu am deviat putin stanga in urma franarii. M-am ales cu un traumatism cranio-cerebral minor (mi s-a innegrit ochiul drept de la lovitura in casca), o fisura de bazin (minora si asta pentru ca pot merge fara dureri), niste zgarieturi pe gat si umar drept ce s-au rezolvat cu cateva fire, o contuzie medulara intre vertebrele C6-T1 (maduva putin umflata ce a afectat capacitatea senzoriala a bratelor, in principiu in primele zile erau amortite de la cot in jos). Dupa o saptamana, cand mi s-a mai dus durerea generala din mana dreapta, am descoperit si o fractura de metacarpian la degetul mare. In momentuul de fata incerc sa-mi recuperez mobilitatea bratului si umarului drept, tonusul spatelui (banuiesc ca s-au mai atrofiat din muschi pentru ca am stat in mare intins iar la mai mult de 1 ora stat in picioare incepe sa oboseasca spatele) si am degetul in ghips. Deci sunt ok oarecum. Si foarte constient ca am scapat usor. Motorul in schimb... Avariat si irecuperabil tot ce inseamna fata (carene, far, bord, ghidon) + rezervor + capac ulei + roata fata descentrata la prinderea in furca. N-as stii sa dau detalii pentru ca sunt oarecum afon la partea mecanica. Am atasat niste poze in schimb. Urmeaza sa deschid dosarul de dauna saptamana viitoare. Soferul are RCA la Euroins. Am avut noroc. Adica am avut ghinion in prima faza pentru ca am dat peste ala pe sosea, dar am scapat usor. Am fost echipat decent (casca, geaca, manusi, protectie coloana, genunchiere, ghete) si mergeam regulamentar in localitate, deci aveam probabil ~50 km/h. Ce as fi putut face mai bine... franarea. Din ce tin minte m-am cam aruncat pe frane. Stiu ca nu am dozat cum trebuie frana pe spate si am blocat-o. Am avut o urma pe sosea de 2 m si putin (am aflat la politie). Si am tot zis ca ma duc intr-o parcare sa scot untul din frane dar... am tot amanat. Sa-mi fie invatatura de minte. N-as putea spune cat am reusit sa incetinesc prin fanare si nici politia nu a calculat viteza de producere a impactului. Am inteles ca o expertiza mai detaliata se face in cazul in care se deschide dosar penal. Iar soferul a declarat ca nu m-a vazut. Atat mie dupa accident (a venit cu familia la spital) cat si politiei. Inca mi-e greu sa inteleg cum pentru ca stiu ca eram singur pe sosea si aveam farul aprins. Nu e xenon, dar e foarte vizibil. Am prieteni motociclisti mai experimentati care merg cu faza lunga si depasesc cu claxon. Mi se parea un pic exagerat. M-am razgandit. Nu pot decat sa va doresc sa nu dati peste astfel de soferi care nu proceseaza imaginea unui motociclist. Numai bine si asfalt uscat, Bogdan
×
×
  • Creează nouă...