Sari la conținut

AndreyCross

Membru
  • Număr conținut

    26
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha YZ450F
  • Numar Moto
    -

AndreyCross's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, am nevoie de o evacuare finala yz450f 05. De preferat stock. Am cautat pe la dezmembrari dar nu am gasit. Unde as putea gasi una si cam la ce pret Noua / Second hand? Actuala arata ca in imaginea de mai jos.
  2. Multumesc pentru raspuns , din cate am inteles pentru 426 se gasesc piese dar se gasesc mai greut.. de asta fug de ele..
  3. Am dat o tura azi cu un wr 400 din 2001 si ce pot sa spun.. decompresor la maneta te-a lasat in panta si cu ghetele ude , compresie mare , aluneca pe kick start. acolo ramai.. si m-am lecuit...
  4. Din cate stiu , Wr-urile au pornire la buton cat despre an este tot cu dus si intors.. poate sa scrie in anunt 2005 si sa fie 2002-2003. Deaia intrebam poate cunoaste cineva vizual constructia.
  5. Salutare , as avea si eu niste intrebari pentru cunoscatori , vreau sa imi cumpar un cross din afara , am gasit pe cel de mai jos , scrie ca este yz450f din 2005 , am cum sa imi dau seama daca este 426 sau 450? (Cei care cunosc modelele) Acest model (Yz450f) are decompresor automat sau are maneta. M-ar interesa foarte mult deoarece nu o sa stau mereu sa ma chinui cu decompresorul manual , in pozele de mai jos nu observ nicio maneta . Pe scurt: Are acest model de mai jos maneta de decompresie sau are decompresie automata? Este 450 sau 426? Am rude din zona aceea si as putea sa il trimit sa vada cum merge , da banii si il trimite in tara. ) In anunt este trecut 450 dar daca nu sunt acolo sa vad cu ochii mei este mai greu , pot lua teapa , sa ma trezesc cu 426? A spus ca are si acte la el dar nu stiu ce acte.. o sa pun sa se uite pe acte daca scrie 450 sau 426.. Dar cu decompresorul chiar nu stiu.. As putea sa ii fac vreo modificare pe la axa sa ii bag decompresie automata?
  6. Inteleg unde bati , noi facem romanii josnici , probabil daca detii un cross de orice fel stiai despre ce este vorba.. Sunt motoare care nu necesita inmatriculare si altele ca la cele de strada. Sunt motoare din 2004 care aceste acte din fabrica se pierd de la o vanzare la alta , 60% din cross-urile din Romania nu au acte , am spus clar ca il cumpar si daca merge act vanzare-cumparare , ce rost mai avea intrebarea asta ? Crezi ca imi era rusine sa spun ca imi fura unul din afara? Nu ma complic cu chestii de genul (Dar zic sa nu aruncam cu nori) Pace.
  7. Salutare ! Din anumite motive m-am decis sa imi cumpar un cross ( yzf450) din afara (Spania) deoarece aici erau foarte scumpe si "cocosate" . Intrebarea mea este : Ce acte imi cere la vama pentru acest cross? Am intrebat pe cei ce fac Spania-Romania firma tiruri si mi-au cerut Acte de cati Cm cubi este. Majoritatea crossurilor nu au acte , se pierd si tot se vand fara acte.. Se poate face act de vanzare cumparare de la cel care il cumpara? O sa il primeasca la vama? Daca nu il primeste cu act vanzare-cumparare daca scoate rotile , trece? Multumesc anticipat!
  8. Imi parea rau daca nu m-am exprimat corect , cum spuneam si mai sus , pot cu pistolul cu aer cald sa fac cumva sa dispara acea dunga de la indoitura plasticului? Nu este un al 2 lea strat alb peste (de la soare) este pur si simplu o indoitura a plasticului care a lasat "urme" http://s24.postimg.o.../Untitled67.png
  9. Aceasta metoda se aplica si la plasticul indoit ?(Asta ma intereseaza) http://s24.postimg.org/zazklblit/Untitled67.png Am inteles ca la "plasticul batut de soare" cu o lama + solutie se rezolva , nu stiam de feon.
  10. Buna ziua ! Am 16 ani si 1.75 inaltime , m-am decis sa imi iau un cross , care s-ar potrivi pentru mine? 250 sau 450? Merg de la 7 ani pe acest gen de moto ( am inceput cu 80cc am trecut 140cc si urmeaza 250 sau 450) As alege 450 deoarece vreau sa il am pana mai cresc . Tata are un buget de aprox 1700 eur. Am testat si 250 si 450 dar am mers usor , chiar nu stiu ce sa aleg... daca iau 450 imi e sa nu regret alegerea si sa nu ii fac fata. Am posibilitatea sa imi iau si din afara Spania / Anglia am observat ca sunt mai ingrijite , preturi mici etc. . Este mai ok sa imi iau din Ro sau din afara? Daca puteti sa ma ajutati cu cateva link-uri cu Yamaha/Ktm 250/450 YZF/SXF intretinute . Am cautat pe bikeshop dar majoritatea pe la 1500-1600 am observat ca au fost cat de cat avariate "peticite" si alte probleme.. Cer ajutorul aici ca imi este tare frica sa il cumpar si cand ajunge sa ma trezesc cu probleme piston segmenti sau mai stiu eu ce..
  11. Intr-un fel vreau sa ascund cazatura sau neglijenta detinatorului precedent. Pot gasi pe undeva sa cumpar acel feon? Se gaseste pe la vre'un service? Cam cat ar costa? Multumesc pentru raspunsuri.
  12. Salutare , sunt nou din cate se vede (nu stiu daca am postat in sectiunea corecta) dar nu am gasit niciun fel de topic cu "ajutor , tutoriale etc" Este o problema probabil des intalnita , la care nu am gasit raspuns. Dupa cum bine stiti motoarele Cross/Enduro sunt deseori supuse unui tratament mai dur (Cazaturi) Odata indoit, un plastic ia o culoare albicioasa. http://s2.postimg.org/6r426kou1/Untitled689.png http://s24.postimg.org/zazklblit/Untitled67.png Sunt sigur ca nu este doar de la cazaturi , probabil si de la soare ca vazusem si pe aripioare Stanga-dreapta Pete albe Intrebarea mea este urmatoarea : Pot disprea cu vreo metoda / solutie acele pete albe? Am observat la vanzari ca tot apar motociclete cu astfel de pete pe aripioara spate ( Probabil un wheelie nereusit) sau ceva.. Sunt tipul de om care , atunci cand dau un ban , vreau sa fiu multumit de ce imi iau. Majoritatea probabil cumpara un kit de "Graphics-uri" pentru a ascunde acele pete sau a nu se forma. Multumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...