Sari la conținut

CezarCV

Membru
  • Număr conținut

    75
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    cezarus2001@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Suzuki GS500'91
  • Numar Moto
    [personalizate]
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Minsk 125 (1992); Suzuki GS 500E (1991); Honda CBR125R (2005); YBR125 (2006); YBR250 (2007)

CezarCV's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Da-mi un semn ceva......... am gasit arculetul dar ............. am incercat sa-ti dau PM dar n-am reusit. astept un raspuns ceva sa pot merge mai departe ..... de fapt arculetul sa mearga la "dacro".
  2. Ok. dar hai sa-i dam timp bietului om, o fi plecat in concediu. Daca timp de 7 zile nu primesc semn, vorbim. Oricum il tin in geanta si-l pot pierde.............
  3. Am gasit robinetul vechi (membrana era fisurata - zona rosie din poza). Uite cateva poze pentru a te lamuri. Arcul este scos. Daca te mai intereseaza, da-mi de stire.
  4. Am sa caut vechiul robinet, dar dupa 7 iulie.
  5. Din pacate nu exista elemente separate pt acest robinet. El se cumpara ca element unitar. [nu exista kit de reparatie]. Poate gasesti la dezmembrari si cumperi un astfel de robinet numai pt arc. Personal mi-am schimbat acest robinet dar cred ca am aruncat vechiul robinet (uzual nu tin "gunoaiele"). Daca totusi dau peste el, vorbim.. Iti recomand sa-ti cumperi unul nou [cca 300 lei] sau unul vechi (pt arc) pt a nu introduce benzina in cilindrii, in cazul in care nu lucreaza cuiele pontou din carburator (poti introduce benzina in ulei). Rolul acestui robinet, in cazul in care este pozitionat pe "on" sau "rez", este sa impinga benzina in carburatoare cat timp motorul se invarte. In momentul in care motorul este oprit INCHIDE benzina. Robinetul mai are o pozitie in care benzina intra gravitational in carburatoare chiar daca motorul este oprit. Se foloseste in general pentru a porni motocicleta dupa perioade lungi, in care se presupune ca in carburatoare nu exista benzina.
  6. Sigur exista un arculet calibrat. Nu poate curge benzina pe on sau rezerva atat timp cat nu exista vacum.
  7. Ok. Multumesc. Trebuie sa rezolvam aceasta problema, cam universala, din pacate [nu numai la Gs-uri]. The Zip Am gasit suruburile OEM la un furnizor din Hunedoara. Surubul, fara piulita costa 9 lei [pozitia 12 din poza]. Transportul, daca platesti ramburs, 25 lei [Hunedoara-Bucuresti] sau 15 lei pt plata in avans. Timp de livrare cca 2 saptamani. Sper ca te ajuta acest fapt. Cand o sa schimb aceste suruburi, o sa am grija sa pun pe filet putina solutie de lipit [loctite] pentru a nu se desface , atat in mers cat si la schimbul regulat de ulei. Revin cu detalii: codul comercial al acestui surub este: 01421-0620A-000 Poate astfel gasiti mult mai ieftin de 9 lei . o adresa aici [usa] sau Uk [aici]
  8. Dragut film. Multumesc! Am reusit sa desfac tija-surub fara sa demontez nimic, dar in pozitie incomoda (era partea dreapta sus, parca] . Daca iti este mai usor sa scoti furca .... scoate-o dar eu prefer sa dau motorul jos pentru a nu gresi [in cazul in care chiar nu pot]. Intrebare: De unde se cumpara tijele-suruburi pentru filtru? Am cam acelasi tip de problema. Imi trebuiesc trei asemenea tije-suruburi. Am cumparat motocicleta cu 1 surub si unul l-am pus eu din lipsa de piesa OEM ceea ce inseamna ca voi distruge carcasa motorului la urmatorul schimb de ulei [anul acesta].
  9. M-ar interesa oglinzile. In special cea stanga. Ce forma au si evident la ce pret. Astept raspuns.
  10. Buna ziua. Caut un manual de utilizare [owner manual] pt honda cbr 125/2005, carburatie [in engleza]. Mentionez ca am gasit manualul pt modelul din 2007 care este pe injectie [ aici]. Va multumesc anticipat.
  11. Legat de ulei. Si a mea papa ceva ulei. Inca nu ma deranjeaza. Tot din '91 este. Din pacate am reusit [octombrie-noiembrie 2013] s-o fac sa mearga cum cred ca ar trebui, desi in august face 2 ani de cand am cumparat-o. Legat de presiune, daca diferenta dintre cilindrii este sub 2 atm, chiar daca masoara in jur de 8.2 atm, se pare ca este ok. Legat de valve ..... N-am reusit sa stapanesc procedura din manual, dar parca imi aduc aminte [din experienta] ca trebuie sa pui niste elemente calibrate pentru micsorat distantele. Din acest motiv te-am trimis la un mecanic care trebuie sa-ti fie recomandat ca a mai facut asa ceva. In plus trebuie sa schimbi si ceva garnituri de chiloasa [parca]. Procedura este scumpa dar merita.
  12. Legat de compresie. Imi cer scuze. Nu m-am uitat corect la unitatea de masura. Am citit 12 bari. Daca asa este ai o presiune corespunzatoare. Insa daca ai 120 PSI atunci ai probleme cu compresia. [Nota: presupunand ca ai masurat asa cum scrie in manual] 120 psi=8.273694 bari (convertor aici)[1 psi = 0.06895 bar]; [1 atm = 1 bar]. Am sa verific daca este corecta distanta citita de tine. Ca idee, daca distanta este prea mare, ai putina aspiratie de combustibil (valva admisie / vacum mic) si evacuarea se produce defectuos (valva evacuare). Am revenit. Uite si o veste buna legata de compresie. M-am uitat in manualul service de la haynes. Iti atasez copia. Am subliniat cu rosu ceea ce te intereseaza. Acum trebuie sa revizuiesti informatiile. Legat de distante, trebuiesc ajustate corespunzator. Distantele sunt mari. Iti recomand sa mergi la un mecanic pentru reglat distante si apoi citire compresie motor.
  13. 1. Incep cu compresia. Din memorie imi aduc aminte ca din fabrica este de 14 atm/cilindru (14 kg/cmp). Dupa 10 atm pana in 8 atm trebuie schimbat setul motor [eventual segmentat]. Deci, conform cu masuratorile tale stai bine. Nota: Am verificat in manual si am atasat tabelul. 2. pentru distanta supape cauta in manual service [ un exemplu aici] . Daca imi fac timp, verific si-ti spun care sunt acele distante.
  14. Postez pentru o buna informare. Am cautat in manualul pentru GS500E (vandut odata cu motocicleta). Aici am observat ca ai avut dreptate. Recomandarea producatorului [suzuki] include si folosirea uleiului folosit de tine si anume 20w50 [nu w60]. Atasez poza facuta manualului in limba spaniola. Se intelege simplu. Poate are cineva acest manual in limba engleza ......... Mult succes.
×
×
  • Creează nouă...