Sari la conținut

sebastiano

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    sebbyex86

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Motocicleta
    r1
  • Numar Moto
    b-xxx-xxx

sebastiano's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. sal baieti. observ ca majoritatea din voi mergeti profi pe pista asa ca imi voi permite sa cer o parere. am momentan un r1 2004 pe care sunt indecis daca sa il pastrez sau nu. ma inteleg minunat cu el, imi place foarte mult motoreta dar ma bate gandu de un 2009-2010. e diferenta asa mare intre ele ca si ciclistica? ce ar trebui sa iau in calcul pt modelul nou si daca se merita diferenta de bani. cu actuala inca nu m-am dat pe pista, inca sunt in primul an de tatonare si inca ma mai obisnuiesc cu ea. sunt tentat sa ma dau si pe pista sa vad daca ma descurc sau evit distractii de genu(deh, nu toti suntem facuti pt asa ceva). p.s. singuru lucru care nu imi place la actualul motor e caldura care o primesc moca prin oras si faptul ca jos in ture e ca un scuter, problema din ce am vazut rezolvabila cu resoftarea la jagi.aa si ceva bani de bagat in el ca fostu proprietar a folosita drept caruta!
  2. e cineva interesat de un power commander 3 de la un r1 '04-06??? eu nu ma folosesc de el si vreau sa-l vand...
  3. nu ma asteptam sincer la atatea posturi dar: CUM sa treci de la r6 la 954 si sa te pricopsesti cu 636???? esti sigur ca ai mers cu 1000?mie chiar mi-a placut 954 cum merge....636 sigur nu! da....mi se coc mostenitorii graaaaaav de tot in oras dar e foaaarte comoda seara, infinit mai manevrabila decat orice 600 (sau cel putin e parerea mea), pozitia mult mai comoda decat srad si k5 (de altfel am urat k5-u ala pt pozitie si cum mergea). sa mai zic ca se uita toata lumea la ea? nu toti care isi iau r1 sau orice alt motor de 1000 fac curse prin oras sau se dau zmei(si chiar daca unii o fac apai oamenii chiar stiu sa mearga).....lumea mai si iese la plimbare si asta intentionez sa fac, sa ma plimb in stilul meu cu ce-mi place si cu ce ma simt cat mai bine si cat mai in siguranta. da....nu voi folosi motoreta la adevarata ei valoare da...sincer nu sunt rossi, nu ma dau pe pista(sau daca o voi face va fi de placere nu competitie) si oricum nu-mi pasa ca nu o folosesc la 100%. imi cunosc riscurile, mi le asum si aia e....am si mentionat fara lupi moralisti si hop si tu..... si inca ceva.....cand vei merge diabolic cu 1000 in afara orasului si se aseaza pe sosea ai sa vezi lucrurile altfel......... pt restul va multumec pt gandurile bune si va urez la toti asfalt cat mai aderent si cat mai multi bani de benzina
  4. sebastiano

    yamaha r1

    Salut baieti am facut zilele astea trecerea de la 600 la 1000, mai exact la un r1 din 2004 negru. motoreta are filtru sport, evacuare cap coada ajko si un power commander dezactivat. desi am mai mers cu un 954 asta este cu totu si cu totu alta treaba. de departe cea mai ok motocicleta cu care am mers pana in prezent, impecabila din toate punctele de vedere mai putin tornada de caldura de sub fund prin oras......de unde si limitarea de a merge f putin sau deloc in timpul zilei si mai light seara. ca si prime impresii fata de sradu si k5-ul pe care le-am detinut pana acum....600 e pistol cu apa....fuge din absolut orice treapta de viteza cam la orice viteza....sunt impresionat, incantat si in acelas timp ma sperie. momentan cam atat.....astept sa ma acomodez cu ea, sa ne cunoastem mai bine si sa nu o cunosc salbatica cum umbla vorba... aaa....si as aprecia fara lupi moralisti....
  5. motoreta va intra la vanzare! trecem pe ceva mai interesant si mult mai nou:)
  6. foarte! cauta review-uri din afara sa vezi ca toti se plang ca franele nu sunt grozave. compenseaza oricum prin altele!!
  7. multumesc....dupa multe cautari am constatat ca am evacuare akrapovic... o sa intre in reparatii mobra la iarna sa fie pregatita pentru noul sezon! pe langa revizia standard o sa aiba pompa noua de frana, crashpaduri,cablu nou pt ambreiaj, carburatie facuta si diferite reglaje la faruri, bord si alte alea. ma uit si dupa furtune frana racing (se stie ca modelul asta sta execrabil la franare). targetul meu e sa o fac sa mearga impecabil....si daca pot o vopsea noua. in rest sunt extrem de multumit de ea. mai am un K5 in familie dar e un pic cam naravas pentru numarul meu de km si experienta dobandita. si sincer ma simt mai confortabil pe a mea! ca design nu exista termen de comparatie
  8. va multumesc si asfalt uscat la fiecare!! @ bogdan ..... tre sa ne vedem cumva in trafic fara masini....si eventual la o bere
  9. @bogdan.....am verificat si stiu persoana care il vinde. perfect nu are cum sa fie dar na....la varsta care o are sunt multumit. @kikko. ms frumos, o sa fiu un pic agitat ca pare cam nervos dupa test drive si deh....una e cu drujbele de scoala si situatia din poligon si alta e in bucuresti. am decis sa merg la inceput maxim 1 ora de fiecare data cand ies si niciodata in trafic mare....probabil doar seara cand e liber (eventual si cald) si oricum o sa ies cu niste prieteni care sa-mi care palme in caz ca gafez )
  10. Va salut, Astazi ma duc sa-mi iau primu motor, un gsxr srad 600 cmc din 97. sunt incepator in ale motociclismului, dar cu B-u de vreo 6 -7 ani. am atasat o poza si cu mobra
×
×
  • Creează nouă...