1. Pun contactul pe ON ,apas butonul rosu- in momentul asta se aude releul cupland si pompa mergand dar nu se mai opreste(daca las contactul pe ON si butonul rosu apasat 3 ore ,3 ore merge si pompa cu releu cu tot).MOTORUL NU ESTE PORNIT
2. Apas butonul "START ENGINE"- Motorul porneste si functioneaza fara nici un fel de probleme. Ce am eu taiat este un fir care in mod normal pleca din ECU si ajunge la releu pe semnal - (deci cred ,comanda releului de la ECU) partea firului care iese din calculator este izolata iar cea care vine de la releu este legata la masa.Cum ai spus tu in a doua varianta.Siguranta la releu am decat pe + si este pe firul care vine direct de la baterie la relee care este buna. Senzorul de rotatie nu cred ca este pentru ca in momentul in care pun contactul isi face testul de bord(acul turometrului se duce pana la capat si revine) si in plus motorul functioneaza perfect ... porneste la sfert atat la cald cat si la rece.
Firul cu probleme este maron/negru si ajunge in ECU prin conectorul A , nr.6
Pai am inteles toate variantele spuse de tine si le-am verificat. Asa am gasit si firul taiat ...in poza ta este vorba de firul ala verde care pleaca din ECU
Deci zici ca solutia ar fi sa merg asa si sa sper sa nu ma lase pe undeva?