Sari la conținut

M1hnea

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

M1hnea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Daca esti un tip practic, iti poti face singur...iei o teava, cauti vreo 4 5 piulite de 25 si le sudezi intre ele ca sa faci greutatea. Partea de plastic din capat o faci dintr-o bucata de cauciuc si o intaresti cu tabla groasa pe partea superioara, apoi in centru o prinzi cu surub. Eu as putea sa fac asa ceva, dar nu am aparat de sudura. Nu o sa arate cine stie ce, dar o sa mearga la fel de bine.
  2. Din pacate nu am reusit nici acum sa o aduc acasa, dar inca 2 3 luni nu prea conteaza pe langa aia 20 de i-a stat parcata. Momentan sunt cu invatatul pentru o facultate si o admitere la politie. De adus tot o sa o aduc, chit ca o duc pana la capat sau nu, tentativa tot o sa fie. De mers cu ea...nu ma atrage...iar daca e sa imi iau vreodata motor, o sa fie o japoneza de 1000cc...(daca mor, macar sa mor zambind). Restaurarea o sa fie abordata, pentru simplul fapt ca este un proiect ce imi incearca abilitatile si cunostintele in materie de mecanica, si nimic mai mult. O sa incerc sa o fac cu un minim de buget, pentru ca nu vreau sa tai din cascavalul destinat pentru e34..si din cate zicea `al batran, are nevoie decat de "apa, paie si bataie"....deci un ulei bun pentru amestec si o aprindere sanatoasa. Daca era a mea, dupa tentativa de restaurare, o dadeam gratis unui pasionat, cum este tipu` pletos de mai sus ...pentru ca imi plac povestile cu happy end. Salutare tuturor, si o sa va tin la curent cu noutatile, daca or sa mai fie
  3. wow...niiiiiice. Ce sa zic...foarte frumoasa masina, si rara pe la noi. » Post actualizat in 16 Jul 2014 15:29 Pana la urma cum se face amestecul ala de benzina cu ulei, pentru alimentare...ce procentaj la litru?
  4. Banuiesc ca este vorba de e28 si nu e34...ca stiam ca pt retromobil trebuiesc minim 30 de ani de la data ultimului an de fabricatie
  5. Daca nu aveam probleme cu niste acte la el, iti dadeam golful meu la schimb in 2 timpi si 3 miscari
  6. Pai eu initial am cerut info despre motor si piese, ca nu am experienta cu asa ceva....dar pe parcurs lumea a tinut foarte tare sa ma convinga pe mine sa nu o fac bobber, decat sa imi raspunda la intrebare, si asa au degenerat 3 pagini Pe mine ma interesa mai mult detalii tehnice...daca aveti o brosura sau un site unde as putea sa gasesc asa ceva. Am gasit pe wiki.pl dar citesc cu google translate, si e total aiurea. Am gasit pana acum rata de compresie, cate ceva despre lant si ambreiaj..si cam atat. aa...si ca desi are 140 pe ceas, prinde doar 105...asta cand era noua
  7. Nu vad legatura cu ce am spus eu. Supernova nu prea se merita sa o reconditionezi pentru ca este un gunoi de masina. Depasita din orice punct de vedere, din momentul cand a iesit din fabrica. Ca merge si iti faci treaba cu ea, asta e alta chestie. Si nu am zis ca vreuna din cele 3 este clasica, ci doar de 5-ar (cu ghilimele) ca este vechi.
  8. Incredibil ce comunitate stransa e aici...nu ma asteptat la atata activitate, dar mai ales pasiune. Inteleg pasiunea asta pentru "gunoaie"...o inteleg prea bine. Eu am acasa un Golf 4 si o Dacia Supernova. Dacia aia m-a facut mare, mi-a pus volanul in mana, mi-a aratat ce inseamna sa conduci din simturi. Este vai de viata ei...mancata de rugina, 250.000km...fost taxi...bucsaraia pe ea e praf, electrica...tot asa, bate din toate suruburile, motorul da ulei pe la chiuloasa, merge in 3 ca are o bujie intepenita.......si totusi...o cunosc din rugina in rugina, doar eu stiu cum sa atingi un releu ca sa o faci sa porneasca, cum sa tin ambreiajul si acceleratia. Asta inseamna sa iti placa fiarele vechi, cu inima. Nu as vrea sa vand masina aia, chiar daca nu mai merg cu ea...sa o tin acolo...ca este a mea, si ca ii datorez o bucata de plastic pe care scrie " B ". Cand ma urc in golf...merg si...atat, e doar o masina banala...dar cand ma urc in dacie...atunci sa vezi senzatie si adrenalina. Asta e pasiunea mea. Cat despre motorul bunicului....eu il iau doar pentru partea mecanica, un fel de proiect sa imi testez capabilitatile cu cheia si patentul....nu pentru motocicleta si pentru povestea ei. Povestea in sine, mi se pare super frumoasa, dar pentru mine nu reprezinta nimic. Inima mea e in alte fiare. Nu vreau sa supar pe nimeni , dar de asta am fost asa direct cu modificarile ce as putea sa i le fac. Hai ca am scris mult, prost si fara rost. stima voua
  9. Stati linistiti...ca domnisoarele se uita doar dupa masini noi si motoare sport...de asta imi plac masinile vechi...atrag mai putina atentie. Cand esti cu 5ar-ul tau din `90 in parcare si trage langa tine un e60, dar fata se uita tot la tine, atunci primesti satisfactia reala. Asa si cu bobber-ul asta...se uita dupa tine doar cine trebuie si apreciaza.
  10. Deja o dai in alte discutii, nu foare frumoase. Daca umblam dupa avere, va intrebam direct cu cat pot sa o vand, nu daca pot sa o pun pe roti. Si tot insist pe bobber pentru ca asta e singurul lucru ce as putea face din ea, si sa imi placa....Ea in sine, stock, nu o gasesc atractiva. E vreo problema aici? Sa imi fac loc in garaj, si sa ii construiesc un banc de lucru pe care sa o pun, si apoi ii voi deschide un topic aici pe forum, unde voi cere sfaturi in caz ca intampin dificultati. In prima faza va ajunge asamblata complet, prezentata proprietarului, apoi mai departe, nu stiu ce voi face cu ea. De vandut sigur nu o vand, asta ca sa va linistiti, astia mai panicati. Multumesc inca odata pentru toate raspunsurile.
  11. Si eu tot pe vechituri sunt...dar pe masini...cu cat mai vechi, cu atat mai bine. Eu vreau sa asamblez motorul asta, mai mult pentru bunicu`...ca na, ca orice om la 70 si de ani, e cu boli si alte cele...si cred eu ca "armasarul" din tinerete odata vazut pe batatura, in totata splendoarea lui, o sa aduca un mare zambet, eventual niste ochi umezi pe fata lui. Azi nu mai puteam sa il opresc din vorbit despre ea, asa entuziasmat era cand i-am zis ca o iau eu acasa sa o asamblez. De curiozitate...ca la vanzare nu o sa ajunga niciodata...si daca nu ajunge bobber sigur o sa ajunga piesa de decor la mine in sufragerie....cam cu cat se vinde un astfel de motor, in stare decenta? La aceasta, ceasul indica 30.003 km...este mult pentru un motor?
  12. Deocamdata sa o vad la mine in garaj, care si ala e plin de toate fiarele, si apoi ma decid ce fac cu ea. Oricum in prima instanta o sa ajunga asamblata cap coada, si in functie de rezultat, ma decid. Mie imi e ca stau cam aiurea pe ea, ca in clipul lui aleko....nu sunt tocmai in tip scund si o sa arat cam ciudat asa. Intrebare...se poate monta o sa mica, gen in forma de inima, ca nu stiu cum se numesc in termeni de specialitate, in locul celei lungi?....ma refer sa fie bolt on, nu adaptata cu sudura
  13. Deci pana la urma cum se numeste modelul, are cineva idee?...sa pot cauta info despre ea. Si de ce este toata lumea asa "anti bobber" ...in comunitatea moto este ceva gresit acest lucru?...se considera ca o tiganesti? Nu am mers niciodata cu un motor, deci cunostintele mele asupra acestui domeniu sunt ceva mai jos de 0...de asta sunt asa ratacit pe aici. » Post actualizat in 14 Jul 2014 17:54 Sa imi fac timp si poate ma duc cu ea la un bar al unor tipi ce zic ca`s afiliati la Hells Angels...vad ca in curte au destule motoare vechi, deci poate ma pot ajuta, sa imi spuna mai multe despre ea.
  14. Cum am mai spus, eu m-am nascut in boala masinilor, nu a motoarelor, deci sunt total paralel cu asa ceva. Mi-ar placea sa o restaurez sa o mai vada bunicu` macar odata dupa 40 de ani de cand a pus prelata pe ea. Mi-ar face o deosebita placere sa il vad cum i se lumineaza fata. Referitor la transformarea in bobber: pentru el o las stock...insa nu este pe gustul meu, deci as vrea altceva. La vremea ei...prin `60, era considerat motor cu pretentii sportive, sau mobra de carat sacu` de cartofi cu ea? Oricum...eu mai am 4 ani pana sa pot de da motor, deci se pot intampla multe pana atunci. Multumesc inca odata pentru raspunsuri
×
×
  • Creează nouă...