Sari la conținut

Cooper

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Club
    bing

Cooper's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Well, multi inainte! Multumesc pentru raspunsuri, baieti! Am sa raman o vreme pe-aici si-am sa-ncerc sa rasfoiesc astea 600 de pagini pana mai prind cate o idee, ceva.
  2. Multzam pentru promptitudine man! Si pe mine ma cam speriase raritatea celui de 400, asa ca m-ai linistit de tot cu el:) Pentru cel mare, 4.4l/100 suna excelent, chiar in conditiile alea. Ma gandesc ca poate voi reusi sa scot si eu un decent 6-6.5 prin oras. Nu-s pilot sau bolnav cu viteza (nu cred ca sunt, cel putin), vreau doar s-o calaresc de dragul calaritului. B6-ul tau arata super, daca nu m-o fi prostit google-ul, e suficient de clasic pt. gusturile mele. Nu vreau gadgetarie si, oricat de tentanta ar fi injectia, nu ma uit la cele peste 2006 din alte motive. Dupa cum e codrul frate cu romanul, si saracia e o rubedenie pe-acolo, soacra'sa probabil. Bugetul, inexistent acum, va varia in jurul cifrei magice a incepatorului, 1500 euro, asa ca nu-mi permit sa ma uit prea sus. Plus ca treaba cu modernismul de care vorbeai la Monster, imi pare ca se aplica cam la toate naked-urile peste 2005-2006. Parca producatorii incearca prea tare. Futurismul asta poate merge la viteziste, dar la naked-uri un pic de conservatism nu strica. Ain't broke, don't fix it, vorba alora de peste ocean. Sau poate sunt eu prea batran si nu-mi dau seama:) Oricum, timp am. M-ai pus un pic pe ganduri si cu CB-ul, dar nu va mai poluez topicul cu de-astea:) Sanatate!
  3. Va salut, domnilor! M-am tot invartit pe forumul asta pentru a ma decide asupra unei frumoase pentru inceput de drum. Am luat A-ul de aproape 1 an, am reusit sa fac praf bruma buget ce-mi alocasem sezonul trecut, iar acum am luat-o de la inceput. Pentru moment imi completez echipamentul si, cu putin noroc, nu m-or arunca in strada astia de la firma lunile urmatoare. Initial, ma fixasem pe un CB500 sau o viespe. Frumoase, pareau fiabile, consum mic, cb-ul dadea bine si pe hartie, putin cam populare, ce-i drept, un fel de passaturi ale lumii moto, dar nu ma deranja asta. Problema a aparut cand mi-a zis unul "Nu-ti lua, ma, ca-i 'onda!". N-am inteles in prima instanta si nici n-am insistat pe subiect, mai ales dupa ce tipul a dat atoatestiutor din cap drept raspuns la "pai ce-are"-ul meu. Dupa el, au mai aparut cativa cu sfaturi asemanatoare, bazate tot pe mitul ala. Nu-s mare fan al prejudecatilor, dar oamenii erau motoristi cu experienta, printre care si un fost posesor de Honda, asa ca am mers pe principiul "asa of fi, tata, stiu ei mai bine" si am renuntat. Dupa esecul asta, m-am inamorat de Monsterul de 600, generatii '98 - 2002 si mi-am petrecut o perioada urmarindu-i pe baietii de pe Monster Lounge. Oameni pasionati ca ei mai rar gasesti, doar ca toata pasiunea aia n-a fost suficienta pentru a contrabalansa consensul aproape general cum ca italienii de la Ducati n-ar fi chiar cei mai competenti ingineri. Asa ca am aterizat printre voi. Intotdeauna m-a atras generatia '96 a banditilor vostri, robuste, furioase, exact cum ar trebui sa arate un naked dupa mintea mea, poate putin cam prea salbatice pentru mine (incepator, 1.80m, 75 de kile inainte de hibernare), dar oi reusi sa-mblanzesc una. Iar generatia 2000 e atractiva si ca dotari, din categoria "sufletul conteaza", si m-a facut sa inclin spre ea. Singurul impediment, la nivelul meu de cunostinte adica (undeva intre 0-0,5% din ce-ar trebui stiut), e consumul deosebit de ridicat. Am auzit 6, 7, 8, chiar mai sus de-atat, de mi s-a mai taiat avantul ca n-am de gand sa o bag la arat. M-am uitat apoi spre surioara mai mica, GSF-ul de 400, despre care n-am aflat mare lucru. E frumusica, pare mai putin pretentioasa, doar ca pare micuta pt. mine (vedeti asl-ul intr-o paranteza mai sus). Aici interveniti voi si bunavointa voastra, in calitate de posesori, impatimiti si cunoscatori. Gresesc mai sus? Banditul de 600 e chiar atat de infometat? Cel de 400 cum sta la capitolul asta? Pe partea de piese si accesorii de care ar trebui sa ma feresc? Cum se comporta in curbe, la drum lung, etc? Va pleca vreodata Jijel de la Steaua? Intrebari fara raspuns pentru mine in momentul asta. Va multumesc anticipat & asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...