Jump to content

predrag80

Membru
  • Content Count

    152
  • Joined

  • Last visited

About predrag80

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    predrag80@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Yamaha XJ600 s Diversion 1998

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra 50, Minsk 125
  • Interests
    Muzica, mecanica

Recent Profile Visitors

235 profile views
  1. Stiu eu. Contactul este in spatele pinionului de lant. Dai jos capacul de la schimbator, nu mai tin minte daca trebuie dat jos si pinionul si dupa ce speli locasul, vezi un capac alb din care iasa un fir. Ai 3 suruburi. Le desfaci si iasa capacul. Daca capacul nu este crapat, schimba o-ringul. Dar cel mai probabil nu-ti face contact in bord, sau e ars becul.
  2. Alea-s. Alea sunt standard. Le vezi in paharel. Mai ai si idle jet, lunguiete, tot in paharel. Dar, daca nu ai scule si nu te pricepi sa reglezi, nu te baga ca nu faci din ea racheta.
  3. @b_robert87: Multumesc de raspuns. Daca eram in locul tau, eu nu modificam nimic. Pe bani putini cumperi diafragme noi de pe Aliexpress, fara obturatoarele acelea si gata (aceleasi sunt pe Virago). Daca iti place cum merge, lasa-i. Daca nu, pune la loc cele originale. Ce jiglere ai? Adica marimea lor. Ai grija ca Mikuni si compatibile mikuni, chiar avand acelasi numar, nu au curgerea la fel. Ar trebui sa ai jiglerul principal de 102,5 iar cel de relanti de 107,5 parca. Dar obligatoriu sa fie Mikuni OE. A mea a venit cu jiglerul principal nr.100 si NU am gasit in Romania 102,5 OE cu capul lat.Am luat din SUA 2 seturi (din greseala). Dupa aceea ai putea avea mansoanele de prindere a carburatoarelor obturate. Iarasi le gasesti la Aliexpress la pret bun sau, le gasesti si in Romania usor. Uita-te si la gurile de evacuare, sa nu se fie obturate de la calamina. Altceva nu stiu ce ai putea imbunatati. Motocicleta asta nu este de viteza. Sper sa fi fost de folos. P.S. daca are cineva nevoie de o sa retapitata si nefolosita (model fara facelift) o dau la 150 lei, sa ma scap de ea (100 lei a fost doar retapitarea).
  4. Salut, ma numesc Predrag si mi-am cumparat motocicleta in 2014. Dupa 4 ani de zile in care am dezmembrat-o, sablat-o, schimbat tot ce a fost uzat, vopsit si refacut, am ajuns anul acesta sa ma plimb cu ea. De fapt, anul acesta am incercat sa-mi reamintesc cum se conduce motocicleta (nu am condus din 1999 :-) ). Asa ca, daca ma intalniti in trafic, incercati sa nu fiti prea severi cu mine. Am ales pentru prima motocicleta mare Yamaha XJ 600 S Diversion, model 1998 din mai multe motive, unul fiind si cum arata. Apartin generatiei care modifica Mobrele, Jawele si Izh-urile si punea cate o semicarena in jurul farului, mandrindu-se cu marea realizare. Deci, o semicarenata este genul meu de motocicleta. Dupa cateva ture am realizat ca motocicleta nu pleaca de la mine niciodata. Poate doar primeste companie... preferabil tot Yamaha. P.S. nu stiu cum sa intorc ultima poza.
  5. Salutare. Foloseste cineva uleiuri Divin in motocicleta? Vad ca au standardul JASO MA/MA2.
  6. Am aflat ca este facut din nailon. Poliamida mi se pare moale. Cred ca teflonul ar merge mai bine. Daca nu gasesc nailon am sa incerc teflon. Daca stie cineva o sursa de pinion as prefera unul original.
  7. Salut. Ma ajuta careva cu un melc chilometraj? Il am pe acela vechi insa e ros si nu am gasit pe niciunde sa cumpar unul nou. Stie cineva din ce fel de plastic e facut? Poate ma incumet sa-l fac la strung.
  8. Sunt aici. S-a rezolvat. Multumesc tuturor! Da. Telefonul lui Aron este valabil. Confirmat personal! » Post actualizat in 16 Apr 2018 09:33 Si lucrarea. Nu este deloc aspectuos insa a fost testat si tine. Am sa caut sa cumpar unul de rezerva pentru zile negre. Si... vineri 13 nu mai lucrez la motocicleta veci. Vopsit arata mai bine
  9. Multumesc frumos! In rest radiaorul meu este impecabil. Doar acele piulite de prindere conducta trebuie schimbate. Un nr. de telefin sau adresa /reper a lui Aron? » Post actualizat in 15 Apr 2018 13:07 Multumesc frumos! In rest radiaorul meu este impecabil. Doar acele piulite de prindere conducta trebuie schimbate. Un nr. de telefin sau adresa /reper a lui Aron? » Post actualizat in 15 Apr 2018 19:27 La domnul Vasile de pe Closca am fost. Un domn cumsecade insa nu stie lucra in aluminiu si mai mult lucreaza radiatoare de utilaje si masini mari. Cu toate acestea s-a oferit sa ma rezolve daca ii aduc alte suruburi. Am zis ca incerc si in alta parte. Am sa incerc la raal vest si daca pot sa-mi repare cel vechi. Am trimis mesaj si la MAC. Vedem ce-mi raspunde. @255b: presupun ca Aron lucreaza la Raal. Am sa-l caut. Multumesc tuturor pentru ajutor!
  10. Multumesc frumos de info. Pe bune??? Sunt din Timisoara si nu au site in romana? Sper sa ma pot intelege cu ei.
  11. Am nevoie de cineva care imi poate schimb cele 2 piulite de aluminiu crapte de pe radiorul moto. Stie careva vre-un atelier in TM unde pot rezolva problema? Multumesc anticipat!
  12. Stiu eu. Intri pe www.tractoras.ro. Magazinul e on-line insa fizic e situat langa Buzias (cred ca Sinersig). Sunt importatori directi si asigura piese de schimb,accesorii si tot tacamu. Spor la treaba si transmite-i salutari lui @scaiba (proprietarul). » Post actualizat in 28 Oct 2017 16:22 Imi poate recomanda cineva un sudor in aluminiu in Timisoara?
  13. Din fericire nu le mai am. Le-am facut retur la Louis.
×
×
  • Create New...