Sari la conținut

loserZXR

Membru
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    18.06.2006
  • Motocicleta
    SUZUKI GSX-R 600
  • Numar Moto
    BC 03 _ ) _

Informații profil

  • Interests
    "I Ride in Leathers because I would rather sweat than Bleed..."

    Eleven things affected by your turn in point

    1. Where the brakes go on.
    2. Where the brakes go off.
    3. Where the throttle comes back on.
    4. Where the bike is pointed once fully leaned over.
    5. Where you will finish the turn.
    6. Where you will downshift.
    7. How much lean angle you will use.
    8. How much (if any) steering corrections you will make.
    9. How quickly or slowly you will have to steer the bike.
    10. How much speed you can approach the turn with.
    11. How quickly or slowly the throttle may be applied.

    " Twist Of The Wrist "

loserZXR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Parerea mea e ca depinde mult... pe langa motocicleta, pilotul ( la pilot ma refer ca un pilot ar putea spune ca o mobra e prea greoaie sau ca se lasa greu in curba pt ca are pozitia gresita sau nu are turatia necesara, sau poate nu trage de ghidon incercand sa vireze cu trucuri babesti cu apasat in pedala lasat pe rezervor si altele);anvelopele conteaza mult, apoi ce model de sportiva sau nacked, si alti factori; nu stiu cine ar cumpara o mobra pt. faptul ca se apleaca mai repede sau mai putin repede totusi cred ca sportiva se apleaca mai repede si mai mult si se intoarce repede de pe stanga pe dreapta si invers
  2. ok, deci felul in care s-a rezolvat:, am dat jos intinzatorul de la distributie si lam pus la loc, deci cel mai probabil de la soc intinzatorul a iesit vreo 2 dinti inafara si intindea lantul de la distributie prea tare deci nu lasa sa se duca lejer in turatii mari rezultand tremuratul, sunetul de vuiet in decelerare si lipsa de putere. acum merge perfect, au trecut deja vreo 7 luni de cand am facut-o si nu a dat vreun semn sa fie ceva in neregula. Ms pentru pareri.
  3. erau curatate, ideea e ca zgomotul ala a inceput sal faca in min 1 dupa ce am scapat-o, a trebuit sa vin acasa 300 km pe ea asa, cu sub 140 km/h de unde incepea tremuratul (de la ture nu de la viteza) , ms de raspuns. » Post actualizat in 05 Dec 2014 06:26 am verificat admisia, ram-air, statorul l-am dat jos, nu e zgariat nici pe afara ramane sa verific distributia;, ma gandesc sa-mi iau un intinzator si un lant nou preventiv, pt ca sunt accesibile unde sunt acum, si nu ar dura prea mult cand ma intorc, doar sa nu le iau degeaba in zadar; ms de parere
  4. revin cu noutati, am vazut un clip pe youtube cu un srad ce se aude exact cum se aude k1 meu, o fi aceiasi problema ma gandesc, dar nici acolo nu am vazut ceva comenturi sa ma lamureasca, Pareri ?
  5. o sa il dau azu jos, s-a atins sgariat foarte putin dar nu e deloc turtit, exista vreo sansa sa fi iesit clapetele de la accelerare sa se fi deplasat putin in sus, pt ca de unde se aude sunetul si felul in care se ude e cumva parca nu ar avea fltru si plus vuietul ala ar fi logic dar m-am uitat pe acolo si nu am vazut nimic, am sa ma mai uit odata azi.. » Post actualizat in 07 Oct 2014 16:17 deci am dat azi statorul jos nu e atins sau ceva el sau rotorul, sunetul se aude din partea dreapta sus de pe la clapete de undeva
  6. nu a crescut, daca e 1 % diferenta n-o sami dau seama pt ca nu am un stil constant, la clapete m-am uitat, se deschideau se inchideau, nu am eroare in bord, daca pica tps cred ca se deregla relantiu, si este si pe partea dreapta unde asa zisul soc a fost chiar mai mic, deci si daca cadeam in cap fara casca de la 80 cm tot nu aveam nimic.. si mobra a avut.. acum nu merg cu ea pt ca nu vreau sa fie mai grav. merci mult pentru idei, orice poate fi in ajutor.
  7. nu, nu se incalzesc, si merge frumos cu ambreajul tras
  8. da se accentueaza in frana de motor si mobra se opreste mai repede decat inainte, adica scade viteza, ceva freaca pe acolo dar mi se pare aiurea doar de la atat, nam avut eu nimic desi mi-a cazut pe picior, mi-a luat 20 sec sa scot genunghiul de acolo..
  9. sta la relanti perfect, admisia am verificat-o am desfacut-o de vreo 2 ori am pornit-o si fara filtrul de aer sa aud mai exact deci zgomotul cam din clapete ar veni mult mai pronuntat decat inainte, dar ma gandesc ca e logic npt ca e singura gaura si oriunde ar fi frecarea tot pe acolo s-ar auzi.la celelalte nu ma bag mai adang pt ca nus mecanic, poate o duc maine la service sa vada mai amanuntit.
  10. nu frate, iti arat poze ca nu are vreo zgarietura stearsa sau ceva, eram foarte obosit ca am fost la bucuresti + cateva ore bune pe acolo cu treburi si pur si simplu am lasato jos fara cric, credeam ca l-am pusori nu l-am pus bine, nu mai stiu
  11. mc pentru raspuns, un ram air se crapase putin si l-am lipit cu silicon, sunetul grav de inductie se aude direct de la clapete de undeva, am verivicat tot furtune nu e nimic deplasat cat despre carburatoare nu are, e k1 600 parca freaca ceva pe undeva in motor de face vibratia aia, si decelereaza mai repede, asi fi banuit mult zona statorului dar nu e indoiat deloc, totusi maine o bag la iernat si am sa ii dau statorul jos sa vad daca bate rotoru in el, am si tinut mana p el si acceleram sa vad daca vibreaza acolo , dar nu, sunt foarte curios ce o fi si daca e grav.. doar de la o mica cazatura, vreau sa mentionez ca s-a intamplat in Bucuresti si a trebuit sa vin acasa pe ea asa pana in Bacau pe la 130 km/h 5k ture mi se parea ok, nu mare diferenta asa ca nu am fortat-o.
  12. nu. absolut deloc, carenele sunt destul de voluminoase si inafara la gsxr si nu sa atins vreun pic rezervorul sau schimbatorul, nici semnalizarea nu s-a rupt desi a cazut pe ea si e foarte firava, si de asemenea a cazut pe maneta de la ambreaj dar nu s-a rupt sau indoit si ambreajul lucreaza normal.
  13. Salut, i-mi cer scuze daca nu postez unde trebuie, am un GSXR K1 600, si l-am scapat de pe loc pe picior, rezultand careva mici zgarieturi nu s-a rupt oglinda maneta ambreaj nimic, iar marea problema este ca am sesizat o vibratie a motorului pe la 7 k si un fel de vuiet cand tai acceleratia si se aude mai tare un zgomot de inductie de subt rezervor .mi s-a parut ciudat pt ca socul a fost foarte mic. deasemenea mi se pare ca trage mai greu acum si nu cred ca este ceva la roti sau discuri pentru ca nu se infierbanta in mers si din tremuratul din mers, daca apas ambreajul mobra ruleaza foarte fin. Aveti idee ce ar putea fi ?
  14. pe stanga, dar la stator s-a zgariat foarte putin, nu e indoit, si se aude un zgomot la inductie destul de tare.
  15. Salut, i-mi cer scuze daca nu postez unde trebuie, am un GSXR K1 600, si l-am scapat de pe loc pe picior, rezultand careva mici zgarieturi nu s-a rupt oglinda maneta ambreaj nimic, iar marea problema este ca am sesizat o vibratie a motorului pe la 7 k si un fel de vuiet cand tai acceleratia, mi s-a parut ciudat pt ca socul a fost foarte mic. deasemenea mi se pare ca trage mai greu acum si nu cred ca este ceva la roti sau discuri pentru ca nu se infierbanta in mers si din tremuratul din mers, daca apas ambreajul mobra ruleaza foarte fin. Aveti idee ce ar putea fi ?
×
×
  • Creează nouă...