salut fratilor motociclisti! am si eu de vreo luna 2 mobre, una 50 - primul model cu acea furca dubla si una hoinar, "usor" modificata de un baiat si cand zic "usor" modificata, vreau sa zic ca nu mai are pe ea decat saua si o mica aripa pe spate, in rest a scos tot. In plus a pus motor de mobra 50 sau 50 super, acela cu aerisire fortata, niscare desteapta presupun ptr ca nu se incinge si urca cu a 1a de rupe. plus ca am avut surpriza de a ma da peste cap cu ea cand am vrut sa urc o panta, asa puternica e. Stiu ca suna ceva rupt din povesti, dar chiar m-a dat peste cap. Ma bucur sa vad ca mai sunt si altii asa pasionati de motoretele romanesti... Totul a fost frumos cu hoinarul modificat, care e preferata mea, pana cand zilele trecute, cand urcam o panta relativ mica am observat, ca desi eram in a 1a si acceleram, motoreta nu mai tragea... am oprit motorul si cand am vrut sa-l pornesc, am avut surpriza ca pedala de viteze, sau cum se numeste ea, cand am dat-o peste cap sa o ornesc sa mearga in gol.wtf? in fine, cu ajutorul unui nene, care cica s-a nascut pe mobra mi-a zis sa desfac capacul de la ambreiaj si sa "vad ce nu se misca pe acolo".zis si facut.dupa ce am desfacut capacul toate cele 10 piulite care cica trebuiau sa tine placa de presiune erau in baie de ulei desfacute. m-am chinuit un pic, impreuna cu acel nene sa le pun la loc si in special sa pun cuiul ala intre arcurile alea, dar rezultatul a fost nemaipomenit. mergea hoinarul meu de rupea pamantul, asta pana azi cand am iesit la o plimbare si cand m-am intors acasa ceva s-a intamplat. pe langa faptul ca mergea innecat, am desfacut bujia care era neagra.ce se intampla cu hoinarul meu acum?ma poate ajuta cineva cu un sfat? culmea e ca acum, desii intra in viteze, cand incerc sa dau pedala peste cap sa o pornesc, pedala nu se misca inapoi deloc.pur si simplu in spate nu merge. ce s-a mai intamplat acum.sa fie ceva de la piston acum?sau s-a stricat iar ceva prin cutia de viteze?. o bujie cred ca am pus-o eu mai strans si mi-a batut-o pistonul. inca ceva, imi poate spune si mie cineva cum se regleaza motorul din suruburile alea 2 de aer si relanti?am inteles ca aerul il strangi si il dai inapoi 2 ture de surub.banuiesc ca relantiul il reglezi fata de cum sta motorul pornit.de ce mi se ineaca mereu motorul? tin sa spun ca daca desfac jiglerul ala din plutitor isi revenea imediat, asta inainte sa mi se intample faza cu pedala de azi... astept pareri.va multumesc anticipat.
am aici o poza cu mobra 50 si cat de curand am sa revin cu o poza si cu hoinarul.