Sari la conținut

FANICA

Membru
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    PUCIOASA, DB
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Mobra 50 si Mobra Hoinar
  • Numar Moto
    H O T
  • Club
    Mobra Club Pucioasa

FANICA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. nu zic ca ma pricep, dar daca repari o data cu cineva care stie e imposibil sa nu pricepi si u cate ceva.ambreajul l-am desfacut de vreo 6-7 ori pana acum, asa ca iti pot spune in detaliu ce tre sa faci. in primul rand trebuie sa scoti uleiul din baie inainte sa desfaci suruburile de acolo.prima data desfaci busonul (vezi poza: 1), apoi vezi ca e un surub care merge desfacut parca cu cheia de 17 sub motor (vezi poza: 2).pune ceva sub motor ca sa curga uleiul (eu am taiat un bidon de 5 litrii), apoi incepi sa desfaci toate suruburile marcate cu "x" in poza. eu nu mai am capac acolo in stanga, dar daca tu il mai ai desfal si pe ala si vezi ca ai 2 suruburi si acolo, alea marcate cu "x" si sa nu umblii si la celelalte ca alea sunt ptr reglarea vitezelor.dupa ce desfaci capacul, asta daca poti, ptr ca suruburile alea se incapataneaza cateodata sa se desfaca si nci sa nu insisti, cel putin sa o faci cu o surubelnita corespunzatoare care sa strice capul suruburilor, ca daca unul nu se desface, adio!!! dupa ce desfaci capacul o sa vezi in partea dreapta placa de presiune care e prinsa de ambreaj de 10 piulite de 7, daca nu ma insel.poate o sa ai surpriza sa nu mai fie prinsa deloc si sa gasesti piulitele picate in baie. nu intra in panica cauta-le pe toata 10 si pune-le la loc.cam atat pana acum, dupa ce desfaci capacul spune-ne ce ai gasit si vedem apoi ce mai poti face DACA MA POATE SI PE MINE AJUTA CU CHESTIILE ASTEA DOUA AS FI FOARTE RECUNOSCATOR! VA MULTUMESC!
  2. salutare fratilor motociclisti! am si eu 2 intrebari ptr cunoscatori... de curand am refacut legaturile electrice catre far si stop la hoinarul meu cu motor de mobra 50, farul merge perfect, desi a trebuit sa fac niste improvizari, dar stopul, desi e originalul, mi se arde tot timpul becul de pe pozitie. eu am dus direct curent si masa la bec, oare mai trebuia ceva pe circuit, ceva gen reductor de curent. adica becul merge cand o pornesc, dar apoi se arde cred ca atunci cand o ambalez. Si o a doua problema. in urma cu ceva timp am forjat-o puternic urcand prin padure numai cu a1a si mi-a picat ambreajul.am desfacut capacul acolo si am gasit toate piulitele alea, 10 la numar, in baia de ulei.dupa ce m-a ajutat un nene care se pricepe la mobre, le-am pus la loc si dupa ce am dat cateva ture cu ea si am forjat-o un pic iar am simtit ca pica ambreajul. iar am desfacut capacul si iar piulitele sunt desfacute. ce anume s-a intamplat acolo de se desfac mereu? s-a bulit ambreajul sau ce? eu mai am un motor de rezerva, dar exact ambreiajul nu il mai are pe el.daca are cineva de vanzare m-ar interesa si pe mine cam cu cat l-ar da... va multumesc.am pus si o poza aici sa vedeti dracovenia asta de hoinar cum arata, drumuri uscate la toti!
  3. am revenit cu o poza si cu Mobra Hoinar modificata... sunt asa mandru de ea. am urcat la o manastire sus pe un deal pe un drum forestier. rupe drumu'!
  4. am avut noroc k pedala si-a revenit dupa ce am invartit de fulia aia de aerisire fortata. am precizat ca hoinarul meu are motor de mobra 50 si de aceea erau 10 piulite la ambreiaj. tot azi am reusit sa ii pun si far k nu avea si sa-i fac legaturile si la stop.sunt asa de happy, insa m-ai am cateva probleme cu ea. ca de pilda toba.are una tot de mobra 50 si e atarnata acolo cu niste sarme si cred ca e si infundata de mi se ineaca mie motorul.in seara asta am dat o tura cu el si rupe pamantul. daca are cineva o toba de honar si vrea sa o vanda m-ar interesa si pe mine, dar nu la un pret dala astronomic. inca o intrebare, filtru ala de aer ar trebui sa aiva ceva in el k al meu are o carpa bagata undeva sa astupe o gaura si cam atat. multumesc de raspuns!
  5. salut fratilor motociclisti! am si eu de vreo luna 2 mobre, una 50 - primul model cu acea furca dubla si una hoinar, "usor" modificata de un baiat si cand zic "usor" modificata, vreau sa zic ca nu mai are pe ea decat saua si o mica aripa pe spate, in rest a scos tot. In plus a pus motor de mobra 50 sau 50 super, acela cu aerisire fortata, niscare desteapta presupun ptr ca nu se incinge si urca cu a 1a de rupe. plus ca am avut surpriza de a ma da peste cap cu ea cand am vrut sa urc o panta, asa puternica e. Stiu ca suna ceva rupt din povesti, dar chiar m-a dat peste cap. Ma bucur sa vad ca mai sunt si altii asa pasionati de motoretele romanesti... Totul a fost frumos cu hoinarul modificat, care e preferata mea, pana cand zilele trecute, cand urcam o panta relativ mica am observat, ca desi eram in a 1a si acceleram, motoreta nu mai tragea... am oprit motorul si cand am vrut sa-l pornesc, am avut surpriza ca pedala de viteze, sau cum se numeste ea, cand am dat-o peste cap sa o ornesc sa mearga in gol.wtf? in fine, cu ajutorul unui nene, care cica s-a nascut pe mobra mi-a zis sa desfac capacul de la ambreiaj si sa "vad ce nu se misca pe acolo".zis si facut.dupa ce am desfacut capacul toate cele 10 piulite care cica trebuiau sa tine placa de presiune erau in baie de ulei desfacute. m-am chinuit un pic, impreuna cu acel nene sa le pun la loc si in special sa pun cuiul ala intre arcurile alea, dar rezultatul a fost nemaipomenit. mergea hoinarul meu de rupea pamantul, asta pana azi cand am iesit la o plimbare si cand m-am intors acasa ceva s-a intamplat. pe langa faptul ca mergea innecat, am desfacut bujia care era neagra.ce se intampla cu hoinarul meu acum?ma poate ajuta cineva cu un sfat? culmea e ca acum, desii intra in viteze, cand incerc sa dau pedala peste cap sa o pornesc, pedala nu se misca inapoi deloc.pur si simplu in spate nu merge. ce s-a mai intamplat acum.sa fie ceva de la piston acum?sau s-a stricat iar ceva prin cutia de viteze?. o bujie cred ca am pus-o eu mai strans si mi-a batut-o pistonul. inca ceva, imi poate spune si mie cineva cum se regleaza motorul din suruburile alea 2 de aer si relanti?am inteles ca aerul il strangi si il dai inapoi 2 ture de surub.banuiesc ca relantiul il reglezi fata de cum sta motorul pornit.de ce mi se ineaca mereu motorul? tin sa spun ca daca desfac jiglerul ala din plutitor isi revenea imediat, asta inainte sa mi se intample faza cu pedala de azi... astept pareri.va multumesc anticipat. am aici o poza cu mobra 50 si cat de curand am sa revin cu o poza si cu hoinarul.
×
×
  • Creează nouă...