Sari la conținut

mutirips

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Suzuki GS500 1992

Informații profil

  • Motociclete detinute
    doua scutere chinezesti
  • Interests
    Photography, Motorcycles.

mutirips's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Imi poti recomanda unservice calumea? Am fost la vreo 3 mecanici pana acum si ceva m-a nemultumit la fiecare (unul dintre ei mi-a zgariat furca si a incercat sa o slefuiasca cu smirghel). Am fost la Fabio, mi-a placut cum lucreaza, dar e greu sa dau de el. E mereu plin. La Zenclava la fel. Oricum, m-ar ajuta un sfat sa stiu cu ce ma pregatesc. Ca de dus la mecanic stiu si eu sa ma duc. Poate a mai patit cineva la fel, poate e ceva ce pot regla singur (nu cred ca pentru un reglaj de amestec trebuie sa stau 2-3 saptamani la coada pentru o programare la mecanic).
  2. Salutari! Am o problema cu GS-ul meu din 92. De la inceputul sezonului, motorul moare cand franez. (evident, ambreiajul este apasat la franare). Initial am suspectat o problema electrica (un papuc din releul de pornire era slabit). Am remediat problema electrica si motorul nu mai murea asa des la frana (doar la frana mai puternica). Astazi am schimbat uleiul, filtrul de ulei, bujiile si filtrul de aer. Am iesit la o plimbare si cand motorul s-a incalzit suficient a inceput iarasi sa faca figuri. De data asta doar scade turatia cand franez si trebuie sa ii dau putin gaz ca sa isi revina. Suspectez problema la carburatoare, dar nu am cine stie ce cunostinte de mecanica. Mentionez ca dupa schimbarea filtrului de aer, a trebuit sa cobor relanti-ul putin pentru ca statea in 2K la rece. La ce as putea sa ma uit fara sa desfac carburatoarele? Mi-e teama sa le desfac sa nu cumva sa trebuiasca sa le resincronizez pentru ca nu am cu ce si nici nu prea stiu cum (google/youtube nu prea m-au ajutat sa inteleg). Pana acum consumul mediu este de 8-11 in oras la mers mai agresiv si 7-8 la mers foarte linistit. De azi a inceput sa scoata fum negru cand o turez pe loc. Pe langa asta turatia variaza cand stau la semafor (creste cu 100-200 rpm peste relanti 1500rpm) Ar fi ok sa incerc sa reglez mixtura? Daca da, cum anume, si daca o reglez, tot trebuiesc sincronizate carburatoarele? Multumesc anticipat pentru ajutor
  3. Daca reueseste cineva sa faca o adaptare scrieti aici cu poze si alte cele. Sunt si eu interesat de modificarea asta. La fel si carena fata.
  4. Verifica si cablurile de soc si de acceleratie inainte sa te apuci sa desfaci mai mult... La mine s-a rezolvat cu smucirea cablului de soc. S-a asezat mai bine si a disparut problema. Urmeaza sa il schimb saptamana viitoare oricum.
  5. Ma "inscriu" si eu printre Bercenari (Nitu Vasile - Obregia). Daca se face o plimbare de duminica (sper sa fie decent de cald sau macar uscat), ma bag si eu. Cu atat mai mult daca se merge lejer. Am un GS500 si o oarecare anxietate de viteze peste 100.
  6. Salut! A trecut acum o ora pe Mihai Bravu si am vazut un accident intre o Mazda portocalie si un SV650 negru naked. Aparent pilotul este la spital lovit la cap. Prietena lui (pasagera) era putin speriata, si usor zgariata pe picior (balerini) in rest ok. Numarele de inmatriculare sunt: Masina: GR 10 RBY Motor: B 999 AKM Daca ii cunoaste cineva, ma gandesc ca poate ar fi ok sa afle despre ei. Nu era nimeni violent la fata locului, dar din ce am aflat, Mazda nu a acordat prioritate motocicletei care venea pe banda din stanga. Viteza nu avea cum sa aiba pentru ca era super aglomerat. Atasez si cateva fotografii. Nu am putut face mai multe ca nu m-a lasat politia.
  7. Salut! Nu sunt fata, dar am cam aceeasi problema cu inaltimea. Am 1.63 inaltime si aproape 60 kg, iar picioarele.... cam scurtute (de aici si inaltimea mica). Ma tot uit de cateva luni dupa un touring suficient de scund si manevrabil, dar undeva intre 250 si 500 cmc. Sunt incepator pe motor, dar am aproape 30.000 km pe scuter atat in oras dar si in afara (drumuri lungi pentru un scuter de 50 cmc, 150-300 km). Scuterul meu are saua lata si cam 80 cm inaltime. Ajung cu ambele varfuri jos. Nu ar fi o problema un motor de touring la maxim 80 cm inaltime, dar nu vreau sa-mi iau ceva si sa-mi fie imposibil sa-l imping cu spatele cu pasager si bagaje. M-am gandit destul de mult la Honda Varadero 125, dar mi se pare cam puturos si chiar daca ma va multumi 2-3 luni din urmatorul sezon, cu siguranta ii voi simti limitarile, mai ales ca sunt genul de om care se urca in sa, se opreste 5 minute pentru plin si pana la destinatie nu lasa motorul sa "respire", deci clar am nevoie de ceva care sa reziste la un plin mers fara oprire. Ce-mi place foarte mult e Transalp, dar e mastodont pentru mine. Voi ce recomandari aveti? Ok, si bugetul ar fi oarecum o problema. Adica undeva la 1500 euro sunt disponibili. Cred ca daca nu gasesc niciun touring... raman la Virago 535 pe care am mers 2-300 metrii, am facut manevre chiar si cu pasager si mi-e foarte confortabil. Din pacate exclud motoarele sport sau cross-urile pentru ca nu mi se potrivesc ca si stil. Sunt obisnuit sa calaresc cu spatele drept si bratele intinse, iar cross-urile mi se par putin... exclusiviste. Le-as calari doar pe munte si atat.
  8. Salutare baieti (si fete, ca vad ca sunt si fete pe aici) Sunt un om intr-o dilema foarte mare (oi fi singurul? nu cred). Va spun povestea mea si in schimb va cer un sfat. Am 22 de ani, sunt nascut in Bucuresti, dar crescut la tara vreo 10 ani, dupa care m-am intors in Bucuresti si de atunci stau singur. Imi castig banii din fotografie si dintr-un job slab platit, dar cu anumite satisfactii. Pasiunea pentru motociclism o am de mic, inca de la bunicul meu, ceasornicar de meserie, posesor si mecanic moto (printre cei mai cunoscuti si apreciati mecanici moto din Ploiesti in vremea respectiva). Cum parintii si varsta nu mi-au permis o motocicleta, calaream bicicleta pe unde imi trecea prin cap la momentul respectiv. Am facut peste 6000 km cu bicicleta in 2 ani, dupa care timpul nu mi-a mai permis sa fac excursii de 2-3 zile cu cortul si bicicleta, asa ca o foloseam pe post de mijloc de transport in Bucuresti. Mentionez ca nu suport aglomeratia de la orele de varf din mijloacele de transport in comun. Cand ai mei s-au cam prins ca vreau sa imi cumpar motor cu bani munciti de mine, s-au gandit sa-mi faca o surpriza si sa-mi cumpere un scuter chinezesc de 50cmc pentru a ma "potoli" macar o perioada si sa nu-mi cumpar ceva mare de la inceput sa fac vreo traznaie, asa ca acum 2 ani, de ziua mea am primit acel scuter pe care l-am primit in casa mea (aproape literalmente) cu foarte mare caldura si grija. L-am calarit si l-am intretinut vreme de aproape 30.000 km... (in 2 ani... observ motociclisti si scuteristi curieri, care nu ajung la 30.000 km in 2 sezoane). Scuterul meu a vazut Constanta, Bulgaria, Targoviste, Curtea de Arges, Sinaia, Campina, Busteni, Ploiesti, Pitesti si alte destinatii, toate cu plecarea din Bucuresti. Am facut ture atat singur cat si cu alti scuteristi. Ei bine, am decis ca il chinui daca imi doresc sa-i arat si alte destinatii din tara asa ca o sa-l inmanez curand altui pasionat ce il va plimba si va avea grija de el, cel putin la fel de bine cum am avut eu. Sunt elev la scoala moto si urmeaza sa-mi cumpar un motor de touring pe care sa-l calaresc si mai multi Km cu cel putin aceeasi placere. Ce va cer eu voua... sunt un tip scund de inaltime si cel mai important, am picioare scurte. Cat de potrivit este un Varadero 125 pentru 1.63 si 60 Kg? La scoala m-am urcat si am manevrat fara probleme un XR 125, chiar si cu pasager. Ajung jos cu un singur picior cu varful si nu mi-e teama de asta. Singura chestie de care nu sunt sigur, este daca pot manevra un Varadero cu pasager si ceva bagaje. Ce inaltime are saua si cam cat de ok ajung cu picioarele jos DUPA ce te-ai urcat si evident se lasa putin amortizorul? Cum se comporta la o viteza de croaziera de 90-100 km/h (spun viteza asta pentru autostrada, eu ma multumesc la o viteza de 80 km/h. Nu ma intereseaza ca fac 10 ore pe drum. Ma intereseaza sa savurez fiecare metru de asfalt sau pamant pe care calca rotile.... Va multumesc pentru sfat si sper ca ma veti primi cu bratele deschise in comunitate, dupa ce imi iau motorul.
×
×
  • Creează nouă...