Sari la conținut

escrocu

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    adisormm

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006

escrocu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Si eu as pleca joi dimineata.Sa ma mai uit la vreme.
  2. Inmormantarea va avea loc marti ora 12 la biserica Bazilescu,Bucurestii Noi.Nr de contact.:0723424687 sau 0740043042.Dumnezeu sa-l odihneasca!
  3. N-ai ce sa discuti cu nimeni ... numai impresionisti .. n-au motoare dar isi dau cu parerea ... isi fac poze cu casti jmechere si ochelari de soare ...daca ii iei la Cheia vezi cu stupoare ca nici sa ia o curba nu stiu...dar la aratat cu degetul si datul cu parerea sunt cei mai buni. tipic romanesc ....mortul e tot timpul de vina e o vorba pe la noi...
  4. Nu te supara dar esti un mare dobitoc. A intrat cu capul in bara masinii...sincer ce echipament de protectie crezi ca il salva ? Spune-ne si noua..maine ma duc sa imi cumpar. Am patit si eu in comuna Otopeni cam ce ai patit si tu....crede-ma norocul nostru a fost ca nu am avut nimic in fata.
  5. Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi la militie. Si eu m-am speriat la fel ca si tine cand am vazut gasca de colorati, oricum stai linistit ca orice s-ar fi intamplat as fi stat langa tine. Boului trebuia sa i se ridice carnetul ... faptul ca s-a aranjat treaba spune totul despre tara in care traim. Eu totusi sunt de parere ca ai avut noroc ... nu pot sa imi scot din cap ideea ca daca as fi ajuns cu 10 sec mai repede in locul acela probabil ai fi ajuns sub rotile mele. Toate cele bune ti le doresc.
  6. Veneam cu Dacia pe Viilor (mergand spre Panduri). Pe sensul opus la 20 de m de mine de pe banda 1 un Vokswagen vrea sa intoarca (incalcand banda dubla continua) fara sa se asigure. Pe banda 2 venea un motociclist. A franat si a sarit de pe motor pt ca nu avea cum sa evite impactul. S-a rostogolit de cateva ori. Motorul s-a tarsait pe asfalt si a lovit masina in partea stanga. M-am dat jos imediat. Motociclistul era ok (o durere la buca stanga .. probabil vanataie si un pic la mana), motorul (Honda Shadow) cu furca stramba, rezervor infundat, scarita cu schimbator strambe capac motor spart. Soferul masinii un arab imputzit care probabgil venea de la un chiolhan ... e o carciuma de-a lor pe-acolo. Jegosul dracu ... tot el cu gura mare .. ca motociclistul"vum vum"...viteza.. vum vum" ca sa-l citez. Partea proasta e ca si-a chemat toti prietenii si se stransesera vreo 5-6 araboi. Am stat cu motoristul pana la venirea militziei. Nu te puteai intelege cu imbecilul de sofer care incerca sa ne convinga ca el nu a fost de vina cu nimic. Motorul l-am bagat la un hotel in parcare (cred ca e si un liceu pe acolo). Mi s-a facut mila de saracul baiat..... Tocmai se intorcea din Candiano .. unde statuse 4 ore pt ca ii deschisese o proasta usa in fata (scarita dreapta stramba + frana de picior). Doua accidente intr-o zi ... cam mult zic eu .
  7. Magarii cu asigurarea se pot face fara probleme. Am eu prieten brooker si poate face asigurarea cu 2 zile in urma. Si apropos pentru cine nu stia : blonda nu e obligata de nici o lege sa dea RCA motoristului. Romania ce sa-i faci.
  8. Salut ! Bataia se auzea din momentul achizitionarii motocicletei, dar nu era deranjanta. Dupa ce am descoperit limitari in carburatoare si le-am scos bataia s-a agravat si a aparut o vibratie nasoala la toata motocicleta. La urcarea in ture zgomotul dispare aparent (din cauza tobei si zgomotului motorului) dar vibratia creste in intensitate. Daca merg 100 km ma dau jos curentat la maini, talpi, fund. Bataia este prezenta si la punctul mort si in viteze;daca subturez motorul bataia este doarte tare; la turarea motorului pe loc (zvac dat din acceleraite se aude exact in momentul turarii; este foarte frecveta (aude rau de tot on momentul plecarii de pe loc (motor in sarcina) sau in frane de motor(bate rau rau rau); in frana de motor (cand bate rau) daca apas ambreiajul bataia dispare; scoasa din viteza, la apasarea ambreiajului bataia devine mai frecventa. Ea se aude undeva la jumatatea motorului in spatele ambreiajului (unde este un capac in care intra alternatorul (dedesubt este fray-ul .. scuze daca nu am scris corect). Am crezut ca este alternatorul de vina .. am facut proba cu altul si nu este el de vina. La pornirea motocicletei fara alternator bataia dispare oricat de mult as subtura motorul. Mi-e greu sa descriu bataia dar se aude ca si cum ceva nu ar fii prins bine si bate. Dupa vizite pe la cam toti mecanicii mari din Bucuresti si bani dati aiurea nimeni nu a fost in stare sa identifice problema.
  9. Salut ! Unde gasesc codul de culoare (paint no.) la un RF ?
  10. Deci rotit in sensul acelor de ceasornic cresc relantiul....si ce ar trebui sa fac acuma ... sa il strang (maresc relantiul) progresiv pana o pornesc ?
  11. Salut ! Am scos javra (RF600R) afara sa o pornesc (era statuta de vreo luna). A pornit destul de greu. Soc la maxim relanti la 1000 rpm. Am inceput sa ma joc la reglajul de relanti (surub lateral partea st). Nici o schimbare... la un moment dat s-a oprit si nu mai porneste. Ori am innecat-o ori i-am luat benzina. Am dat la surub si intr-un sens si in celalalt de mi-a venit rau. Sunt sigur acum ca am facut o prostie. Intrebarea 1 : cum merge surubul ? (rotit in sensul acelor de ceas => relanti mai mare sau mai mic?) Intrebarea 2 : ce fac ?
×
×
  • Creează nouă...