Sari la conținut

andr7s

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    Aprilia rs 125

andr7s's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. da, din nefericire alta sansa nu am, chiar pare a fi "virgina" in rest , raspunde perfect la acceleratii, din pacate am avut ghinion cu cutia, sper ca pana maine sa fie jos motorul. multumesc
  2. ma gandeam sa fiu preventiv dar ai dreptate de ce sa ma chinui cand nu e cazul cu segmentii, am dat ambreiajul jos si am verificat butucul este in stare perfecta, eu stiu ca bucucul asta are niste santuri pe el pe care vin niste furci de selectie, si ma gandesc ca e posibil ca una dintre furci sa fie indoita
  3. asta suspectez si eu un butucul acela oricum acum m-am convins ca problema este din cutie asa ca maine merg sa cumpar un cric si sa comand un set de garnituri, cu ocazia asta schimb si segmentii ca sa fie treaba treaba, multumesc de sfaturi tuturor si o sa postez aici noutati (o sa fac si niste filmari + poze in speranta ca ii voi ajuta pe altii ca mine in viitor)
  4. te salut, eu sunt in scarborough, in cazul in care nu reusesc altfel o sa iti dau un telefon (sper totusi sa rezolv singur pentru ca sunt vreo 200 de mile pana la londra), e bine de stiut ca am unde sa apelez in caz de dezastru , as vrea totusi sa te intreb daca ai avut cumva experienta cu, cutia de rs 125, am reusit sa o scot din viteza si vad ca acum urca pana intr-a 6-a si coboara pana intr-a 2-a dar mai jos de atat nu (nici macar neutru), este cumva vreuna din furcile de selectie responsabila de trecerea dintr-a 2-a in neutru si apoi in 1 ? multumesc mult
  5. ok, ca sa pot scoate volanta, e foarte ieftina pt modelul asta multumesc de pont. Vesti bune cred... am reusit sa o scot din viteza si urca pana in treapta a 6-a si coboara pana intr-a 3-a dar mai jos nu, deci e clar o problema din cutie, presupun ca una dintre furcile de selectie s-a indoit
  6. aceea piesa daca nu ma insel se numeste toba de selectie, m-as bucura sa fie aia, dar este posibil sa pun o intrebare stupida, de ce imi trebuie o presa pentru stator?
  7. exact de asta imi este frica, sa nu fie o prostie mica si sa desfac motorul afland apoi ca nu este nimic din cutie, multumesc mult sper sa fie bine. clar o sa iau un set de garnituri, oricum imi trebuie o garnitura noua pentru capacul de la ambreiaj
  8. am verificat acea clema care se afla la capatul selectorului si este in stare perfecta, multumesc de indrumare, la mine problema pare a fi mai grava, schimbatorul meu de viteze se misca perfect problema este ca nu schimba viteza o sa merg sa fac un video ca sa vedeti exact cum se aude si cum reactioneaza. am 4 manuale de reparatii si intretinere, rs-ul este din 2002 modelul full power, din pacate asta este singurul lucru pe care nu il gasesc nici unde detalii despre sincronizare.
  9. cu motorul cred ca o sa ma descurc cu un cric si niste lemne, am un prieten care ma poate ajuta, singurele emotii le am cu resincronizarea motorului dupa reasamblare
  10. merci mult asta o sa imi fie de foarte mare ajutor. cu cricul ma gandeam si eu si cu un lemn
  11. ah deci sti si tu cum merge treaba in anglia cu mecanicii ), se pare ca nu am alta solutie decat sa dau jos motorul, cu ocazia asta o aranjez ca la carte, multumesc mult pentru indrumari si te-as ruga sa imi recomanzi o modalitate buna de a da motorul jos fara macara. merci mult, am deja pregatit un card de memorie pentru asta ) nici la rece nu iese, merci de pont ii trimit un mesaj acum
  12. nu, nu o pot misca, si de altfel nici nu o pot scoate pe liber.
  13. selectorul se misca in sus si in jos fara nici o problema, motocicleta porneste si daca o turez mai tare si dau usor drumul la ambreiaj pleaca de pe loc dar nu schimba sub nici o forma viteza, am incercat si la turatii mari si tot nu schimba. Am ajustat lantul exact cum scrie in manualul de service pentru ca am auzit situatii in care nu schimba din cauza lantului prea slab dar fara rezultat.
  14. nu ar fi o problema sa o desfac eu, doar ca nu dispun de un garaj si implicit nici de o macara de ridicare motor (motorul are cam 30 de kg, nu ar fi o problema sa il scot), singura solutie ar fi sa iau motorul in casa si sa il intind in toata sufrageria dar vreau sa fiu sigur ca e o problema cu, cutia ca sa nu fac asta degeaba. Nu mai mersesem pe moto de 3 luni inainte sa o cumpar pe asta si am apucat sa ma bucur de ea 5 zile, chiar imi doresc enorm sa merg iar, desfac motorul si in pat numai sa stiu ca merita. multumesc pentru raspunsul prompt.
  15. Salut, apelez la ajutorul vostru pentru ca sunt intr-o situatie destul de urata, locuiesc in Anglia si am cumparat acum o saptamana o Aprilia Rs 125. Era intr-o stare destul de buna 9000km, intretinuta bine, itp trecut cu 3 zile inainte sa o cumpar (tin sa precizez ca itp-ul este foarte drastic, se verifica inclusiv compresia), toate bune aparent. Problema a aparut dupa 5 zile de folosire in timpul mersului a ramas blocata cutia de viteze in treapta a 2-a, am reusit sa ajung acasa cu ea. A doua zi evident mi-am luat uneltele si m-am apucat de desfacut, am desfacut capacul de la ambreiaj pentru a verifica ambreiajul si furca de selectare a vitezei.Uleiul de transmisie era foarte foarte negru (nimic metalic in el) dar ambreiajul este intact iar furca este la fel. Tin sa percizez ca pot misca schimbatorul de viteze in sus si in jos dar pur si simplu nu iese din viteza a 2-a. Nu imi permit sa merg la un mecanic pentru ca am intrebat la singurul mecanic care se ocupa de asa ceva in orasul meu si mi-a cerut 700 de lire doar mana de lucru. Daca cineva a mai avut astfel de probleme sau poate diagnostica problema mea din detaliile date de mine as fi foarte recunoscator. As vrea sa stiu ca este sigur o problema cu, cutia de viteze inainte de a da motorul jos. Si va rog daca cineva stie cum se face sincronizarea motorului dupa desfacere (stiu ca trebuie refacuta daca motorul este desfacut) Va multumesc.
×
×
  • Creează nouă...