Sari la conținut

Bombardel

EX+
  • Număr conținut

    197
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    cristy_fly_tech

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Numar Moto
    Street No. B-47-CRZ Racing No. #47
  • Club
    FIREMOTORSPORT

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZX9R

Bombardel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. "La multi ani!" frumosi si sanatosi!!! ;)

  2. bah adi misto mobra dar ceva mia tapan nu puteai si u sa iei ? iar tre sa dau liniutze numa cu andu ?
  3. mda mda trebuia sa se gaseasca ca intotdeauna si carcotasi pe aici ... sa nu imi spui ca u nu ai umblat niciodatata fara echipament... si sa nu imi spui ca tu iesi la o plimbarica prin oras sau la o terasa cu combinezonul ,manusi si cisme ca nu cred nici sa dai cu tunu ... fata e beton merge beton si e totusi mare lucru o fata pe motoreta ... cat despre echipament ... la drum lung poate se imbraca ... <small>--- Mesaj completat în 16 Sep 2007 17:06 -------------</small><br/>noua moda in Grecia
  4. bah a fost ok anu asta ... cam putine fete dar misto blonde
  5. "foarte tare " numai cotetze de maini hai sa nu fiu rautacios ... am vazut si ceva maini printre puzderiile alea de dacii din 1900 toamna care dupa ce ca erau vai mama lor se mai si umfalu in pene propietarii respectiv temiri ce cocalar manelist cordit ... nici macar vopseaua nu era data calumea pe daciile alea sau matiz ,tico iar motocicletele ale nu am intels ce cautau pe acolo ... era un r1 interesant . si inca una sau doua . ma vazut si niste zx9 care nu aveau nika tunat ... nici macar fetele nu erau pe pozitie inafara de cateva care erau chiar bomba restu toate celuliticele care mai de care mai vulgar imbracate etc etc ... am fost si prin alte tari la saloane de genu asta dar totusi a fi sexy imbracat nu inseamna a fi vulgar ... era unua lingea o aripa de matiz de numa numa am ras cu spume )))) baiazide ti-a placut ??? cred ca orice intrunire moto e mai resuita decat a fost chestia aia ... super specatcolul de afara niste bmw si alea din 1900 care faceau niste "drifturi" erau smecheri nu ? si prietena mea stie sa fac dastea ... marii stunteri conservari ... totzi de acolo nu aveau alceva in cap decat moama fast & fourious si tarfe ...
  6. fratzilor daca esti cumpatat nu conteaza ce mobra ai exemplu clar eu am avut prima mobra un zx9 si nu am avut probleme, am prieteni care au dat-o de gard cu 125 ! asa ca nu conteaza foarte mult ce mobra iti iei ci ce ai in cap cand mergi pe mobra ... got it ? pe forumul asta in afara de certuri mai exista si altceva ? aaa se umfla motociclismul in cate unu si se ia la cearta ? de ce nu se si concretizeaza ceva ? aaa suntem smecheri doar la tastatura ?? hai sa fim mai rationali putin... daca va maninca intalniti-va facetzi intrecere sau stiu eu ce alta forma de concurs legat de motociclism ... ca fiecare pretinde ca e mai tare si mai smecher si cealalt e varza ! lasatzi vorbele rastalmacite pe forum ca nu in asta consta skilul de motociclist ... PS NU AM VAZUT NICODATA UN CURSIER SAU MAI STIU EU CE MOTOCICLIST CU RENUME SA POSTEZE IN ASTFEL DE TPICURI ! nu vedetzi ca de la un simplu subiect se ajunge la o cearta ?si nu numai in topicul asta . cand Doamne fereste cade vreunu putini am vazut sa se duca la spitau sau sa nu comenteze sapte ani tot felul de banalitatzi ca omul oricum nu se face bine daca se cearta lume a pe forum (nu zic sa nu se traga niste concluzii ca doar lumea din greseli invatza dar totusi )nici sa se ajunga din nou la o certa ! cum spunea si adi_viteza motociclismul nu se invatza si nu se experimenteaza pe FORUM ! (sau se experimenteaza teoretic cu toate ca practica ne omaoara pe totzi ca in orice domeniu ) se iau decat niste imformatzii de pe forum bune din punctul meu de vedere dar ca sa gasesti o informatzie utila tre sa stai sa cautzi printre mi si mi de pagini scrise pe diferite teme dar pline numai de certuri ! lume daca va simtziti in stare si consideratzi ca celalalt e vai mama lui si bate campii i nu va putetzi respecta altfel ajungetzi ca in evul mediu si luatziva la bataie sau alta forma mai stilizata facetzi intrecere pe strada pe circuit sau unde vrezti si atunci automat se impune respectul ... daca rational nu vi-l putetzi impune . sa nu intelegeti gresit asta nu inseamna cum am vazut si in posturile de mai sus mai vorbe ca " pustiule " "copiele" etc daca ai 30 ani nu inseamna ca mergi mai bine ca unu de 20 ani poate ala de 20 ani sa fie forte tare ! ca de exemplu baietzasu asta de 16 ani din GP e foerte tare frate fac multzi din domnii respectabili si cu o varsta si cu km multzi in carca de pe acest forum ... gresesc ? baiatul are un tel si nu sta sa piarda timpul sciind povesti pe forumuri ... asa ca mai bine lasam orgoliile de varsta la o parte si ne vedem fiecare de motociclism asa cum stim si cum putem si cu ce avem ! INCA O DATA EXPERIENTZA SE FACE MERGAND NU STAND LA CALCULATOR !
  7. War lasa mah omu poate o fi fost emotzionat nu fi rau
  8. lasa ca vb in alt topic despre chefu de la TM asta e totusi un topic nu prea vesel
  9. PANTERA mi-a zis adi ca ne asteptzi in vizita pe la tine pe la Timisoara asa e ?
  10. tocmai de aia s-au si facut 2 grupuri uni mergeau tare restul mergeau mai incet tocamai daia se agita biu ca sifonu sa ii tina pe aia care se dadeau mai incet la o lalta si sa ii lase pe aia care merg mai tare in pace .. tocmai ca sa nu se faca haos sa se loveasca lumea intre ei ca s- au mai intaplat si dastea .... dar lasa iati tu mobra si mai vb sa vedem iti convine sa vezi lumea ca se plimba si sa iti dea totzi la mumu si sa nu te ia cu ei ca tu esti incepator cordit ? sau in tine zacea rationamentul ala ??? e normal sa vrei sa mergi dupa unu care stie sa mearga in primul rand ca vrei sa vezi cum ia curbe etc intr-un cuvant vrei sa furi cate ceva din experienta lui tocami daia e bine sa fie cine cand se merge intr-un grup mai mare care sa fie constient si sa imparta grupurile pricepi ?
  11. si eu eram tot din grupul ala de pusti corditzi care au ajuns la craiova mai nene ... iar baiatul care a cazut era un amic de al nostru din tgv got it nu mai da din gura aiurea mai jethro tull in grupul care plecase inainte erau 6 motoare si ne-am dus sa ne dam pe curbe pt ca e o zona super misto in spatele nostru au ramas cei din pitesti si slatina si inca unii din targoviste care mergeau mai incet pe dorin (baiatul implicat in accident ) la mancat ..... in ..... sa se tina si sa ii dea tare dupa noi si a alunecat intr-o curba ( de remarcat faptul ca era mult in spatele nostru ) omul fiind incepator trebuia sa stea cu ceilaltzi din grupul 2 ca se mergea mai incet ca doar daia ramasese si BIU si altzi din tgv mai in spate In concluzie nu e nimeni de vina putea sa se intample oricui sa alunece ... eu zic sa inchidem acest topic ca nu cred ca are rost acuma sa povestim si sa ne certam 100 de pagini cine a fost de vina cu ce smurd la luat si prosti din astea baiatul e ok la spital in slatina motoreta e intreaga chiar eu am mers pe ea pana intr-o parcare mai jos de locul accidentului ( nu are decat faru bordu si plasticele saprte fierul nu are nimik ) maine dorin va fi externat starea lui de acum este ok ce putem sa facem etse sa ii uram insanatosire grabnica si cat mai repede pe 2 rotzi !
  12. nu am spus ca avea 150Km/h !!!!! tocmai asta am vrut sa subliniez !! ca nici o motoreta nu se ridica singura pe o roata la o viteza asa de mare fra sa intervina pilotul !!!! IN CAZUL DE FATZA PILOTUL A SCAPAT DE SUB CONTROL MOTORETA LA O VITEZA MULT INFERIOARA VITEZEI DE 150KM/H !!!! IDEEA ERA CA DACA ORGANIZATORII PUNEU un gard de protectie sau daca tineau spectatorii la dstanta nu se intapla asa ceva findca nu zbura motocicleta in aer 10m si pica dupa aia in cap la spectatori omu a plecat s-a ridicat pe o roata pt ca probabil a tras prea mult de aceleratie a cazut de pe ea motoreta a cazut inapoi pe 2 rotzi sa stabilizat si sa infipt in multime la o viteza mult mai mica de 150km/h eu chiar asta ma vrut sa subliniez si o mai spun o data in general la liniute motoretele se ridica pe o roata si pot fi scapate de sub contol imediat dupa start din cazuza pilotului care ii da drumu brusc la ambreaj trage de gaz sau maistiu eu cum (asta intamplandu-se la o viteza de pana in 100km/h) nici una nu o sa se ridice din senin pe o roata dupa ce a ajuns la o viteza stabila de 150 si pe ste km/h problemele astea par pana in treapta a 2 respectiv maxim a 3 si in general APARA IMEDIAT DUPA START PT ACA ATUNCI CONCURENTII SUNT TENTAZI SA PLECA CAT MAI REPEDE DE PE LOC (CA DOAR ASTA E CONCURSUL) SI ATUNCI POT APAREA PROBLEME DE GENUL ACESTA NU DUPA CE AU SCHIMBAT CATEVA TREPTE !
×
×
  • Creează nouă...