Sari la conținut

Pop Raul Adrian

Membru
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Fazer Special
  • Club
    Highlander Roma

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Jawa 250 Simson Awo Honda Cbr 600 f 2005 Ktm lc4 supercompetition Vespa 50 special 1968

Vizitatori Recenți Profil

294 citiri profil

Pop Raul Adrian's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. eu mai am probleme cu omologarea la r.a.r deoarece motorul are furca fata si roti de kawa ninja (160 spate )iar original erau roti de bicicleta de 110 » Post actualizat in 27 Nov 2014 13:50 sfatul meu este sa evitati fibra deoarece nu da prea bine (in opinia mea ) pe un cafe racer...e mai ok pt un streetfighter
  2. asa e dar nu pentru bani am ales sa o vand ci pentru ca il incurca pe tatal meu si nu a avut loc pt ea in garaj. iar eu am un bmw r1150r pe care il folosesc zilnic.
  3. mersi mersi e tatul lucrat in metal inclusiv aripa fata si prinderea totul facut de mana. m-a costat f mult...a pus-o tatal meu de vanzare pe o suma modica dar nimika numai schimburi si am decis sa o pastrez chiar daca nu o folosesc.
  4. salut va pun o poza cu a doua cafe racer a mea ... mobra a ramas inchisa intrun garaj f mult dupa ce am terminat-o deoarece nu stau in romania iar cand m-am intors acasa pt un an am decis sa imi fac 2 cafe racere... am terminat mobra si am plecat dupa o saptamana ....a ramas la tatal meu in garaj si deoarece avea nevoie de spatiu i-am zis sa o vanda pe o suma simbolica de 1500 de euro ( eu am bagat in ea mult peste acea suma fara sa calculez valoarea mobrei) nu a fost nimeni interesat si am decis sa o tin chiar cu costul inchirierii unui garaj. ma bucur sa vad ca acest curent ia amploare si in romania ( un tip din italia mi-a zis sa o duc ila roma sa o expuna intr-un bar , fara sa ii dau acte doar ceva sa ateste provenienta mobrei mi-a oferit 2000 de euro ) dar deja am decis ca va ramane in familie pana va creste fiul meu. sper sa va placa. va felicit pe toti pentru proiectele voastre ,abea astept sa le vad gata dar vreau sa va atrag atentia ca desi nu pare la inceput o sa depasiti cu f mult bugetul fixat. » Post actualizat in 26 Nov 2014 19:44 poza
  5. Nu sunt momentan acasa dar maine o sa pun poze mai multe. Faza tare e ca toate piesele sunt facute de mana din tabla curbata prin metode clasice... » Post actualizat in 23 Jun 2014 13:15 Una din fata » Post actualizat in 23 Jun 2014 13:16 Pe aripa.fata si prindere am lucrat o saptamana... Tot am facut de la o bucqta de tabla si o bara...
  6. Pun si eu o poza cu mobra care e aproape gata... » Post actualizat in 23 Jun 2014 11:06 Poza
  7. Mihai ma intereseaza cb-ul tau daca e de vanzare. Te rog da un post daca ai luat in calcul sa instrainezi o asa frumusete. Mai rar asa ceva in romania... Pastrata f bine felicitari.
  8. Dialogul citat de tine din Pulp fiction suna mukt mai bine in limba lui si purtat de varul bruce w. dar oricum genial ca de obicei.
  9. Mersi mihai ma gandeam ca poate are careva ceva casca si o schimba. Oricum săptămână asta sper sa pun poze cu motorul.gata. Va anunt ca vineri am pornit oficial motorul si am mai prins curaj.
  10. Dragi colegi de suferinta ma puteti ajuta? Am de schimbat o casca Agv xr2 carbon kevlar (model folosit si in moto gp de rossi cap de catalog) o schimb cu o casca open face pt cafe racer cu ochelari. Va multumesc.
  11. Lasa ca vad eu daca scot sau nu 100 de cai ideea e ca particip la curse de epoca la care nu te poti prezenta cu o mobra mai tanara de 30 de ani... Deci cadru tubular obligatoriu!
  12. Da are sens ce zici tu dar mobra sper sa ajunga la 100 de cai la gata acum are pe la 80 de caluti si am nevoie de suspensie pe masura am vaz ca hohlins au kit-uri spate pe ka 700 de euro regkabile pe gaz si ma gandeam sa pun si furca fata...eu am de gand sa particip la raliuri de epoca cu mobra...
  13. Theos te urmaresc! fain proiect dar eu personal il vad mai mult un flat tracker decat cafe racer dar oricum sunt convins ca va fi super dupq ce lini ai ales sa ii dai. Spor la treaba. Si uite ce am pentru tine Te rog explica-mi cum ai taiat furca ca is ca si tine in 2 proiecte cafe implicat iar la cb ul meu furca e prea lunga si arata nasol...daca nu reusesc sa o scurtez iau 1000 de euro de la gura si imi iau un ohlins upside down ca nu suport sa imi iasa asa furca in sus...problema la furca ohlins e ca nu stiu daca pot pastra roata fata originala...uite aici cum arata furca mea.
×
×
  • Creează nouă...