din ce an e motorul?
am manualul de la al meu valabil pentru gsxf600 (katana) 99-2002 inclusiv in pdf. e foarte explicit inclusiv la partea de intretinere ce si cum trebuie sa verifici la un anume numar de km.
da-mi o adresa de mail.
Apropos, daca e adus acum de afara iti recomand sa gasesti pe cineva as in meserie si sa-ti faca o revizie capitala, placute, ulei, carburatoare ca e patru, lichid de frina, curatat etriere verificat furtune, curatat cablurile de frina si ambreiaj. eventual poti sa umbli si la amortizoare ca drumurile noastre nu sunt ca cele din germania.
Dupa ce ai facut aceasta revizie poti sa te ocupi tu de intretinerea de zi cu zi. Nu te sfatuiesc sa umbli daca nu ai depanat macar odata o dacie veche.
Sub rezervor ai filtru de aer trage o ocheada si pe acolo sa vezi ce gargauni si-au mai facut cuib pe acolo.
Lantul trebuie verificat sa vezi cit e de intins (intinse zalele nu lantul in sine) si odata cu el pinionul de atac, arunca o privire si pe interiorul zalelor si la role.
Exista un spray Repsol pentru lant, NU te sfatuiesc sa ridici motorul pe capra si sa-l pornesti in vteza 1 (am auzit si povesti distractive pe tema asta).
Nu sunt expert si eu am invatat de la altii mai titrati in domeniu.
Asfalt uscat
Oricit de tare ai fi apasat e greu de crezut ca ai rupt ceva inauntru. Sub bancheta ai un tablou de sigurante si relee. Porneste semnalizarea si atinge releul de semnalizare...daca nu simti un tacanit specific atunci da-l jos si verifica infasurarile cu un aparat de masura. Daca e ok, scoate firele de la semnalizare (nu e nevoie sa demontezi nimic pentru asta) pune semnalizarea si cu aparatul de masura vezi daca ai tensiune.
Am scris cam mult, am o schema electrica daca vrei si nu-ti fa griji daca e stricat blocul de semnalizare exista platband de Cupru Beriliu si se poate repara. (Un bloc nou costa cam 100 euro)
see u