Sari la conținut

cojocaru_t

INACTIV
  • Număr conținut

    49
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    cojocaru_t

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Suzuki GSXF 650
  • Numar Moto
    IS-20-BZZ

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSXF 600

cojocaru_t's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. cojocaru_t

    Hai La O Plimbare !

    Merge cineva la Faaker See, Austria.? http://www.hogeuropegallery.com/ebw/about-the-event/
  2. cojocaru_t

    Hai La O Plimbare !

    Pleaca cineva din Cluj, dupa prinz, la intilnirea de la cetatea Fagarasi?
  3. cojocaru_t

    Hai La O Plimbare !

    Este vreo iesire miine? Un traseu?
  4. Inteligenta n-a omorit pe nimeni prostia DA. Fereste-te....
  5. Sunt de acord!!!! Sunt motociclist, acum sunt si parinte... macar noi putem face educatie. RIP decedatilor
  6. De vina sunt carburatoarele.... Fleica, cel care le-a reglat la mine a murit asta noapte in IASI. A intrat intr-o vaca parasita pe drum dupa ora 21.... I-a explodat ficatul... Sa se odihneasca in pace!
  7. Incredibil... daca nu ma suna fratele meu as fi spus ca e o gluma. Prea multe cuvinte sunt de prisos. Condoleante familiei si prietenilor.
  8. din ce an e motorul? am manualul de la al meu valabil pentru gsxf600 (katana) 99-2002 inclusiv in pdf. e foarte explicit inclusiv la partea de intretinere ce si cum trebuie sa verifici la un anume numar de km. da-mi o adresa de mail. Apropos, daca e adus acum de afara iti recomand sa gasesti pe cineva as in meserie si sa-ti faca o revizie capitala, placute, ulei, carburatoare ca e patru, lichid de frina, curatat etriere verificat furtune, curatat cablurile de frina si ambreiaj. eventual poti sa umbli si la amortizoare ca drumurile noastre nu sunt ca cele din germania. Dupa ce ai facut aceasta revizie poti sa te ocupi tu de intretinerea de zi cu zi. Nu te sfatuiesc sa umbli daca nu ai depanat macar odata o dacie veche. Sub rezervor ai filtru de aer trage o ocheada si pe acolo sa vezi ce gargauni si-au mai facut cuib pe acolo. Lantul trebuie verificat sa vezi cit e de intins (intinse zalele nu lantul in sine) si odata cu el pinionul de atac, arunca o privire si pe interiorul zalelor si la role. Exista un spray Repsol pentru lant, NU te sfatuiesc sa ridici motorul pe capra si sa-l pornesti in vteza 1 (am auzit si povesti distractive pe tema asta). Nu sunt expert si eu am invatat de la altii mai titrati in domeniu. Asfalt uscat Oricit de tare ai fi apasat e greu de crezut ca ai rupt ceva inauntru. Sub bancheta ai un tablou de sigurante si relee. Porneste semnalizarea si atinge releul de semnalizare...daca nu simti un tacanit specific atunci da-l jos si verifica infasurarile cu un aparat de masura. Daca e ok, scoate firele de la semnalizare (nu e nevoie sa demontezi nimic pentru asta) pune semnalizarea si cu aparatul de masura vezi daca ai tensiune. Am scris cam mult, am o schema electrica daca vrei si nu-ti fa griji daca e stricat blocul de semnalizare exista platband de Cupru Beriliu si se poate repara. (Un bloc nou costa cam 100 euro) see u
  9. A venit primavara puradeii sunt peste tot, inclusiv in fata motorului meu in Reghin... unde autoritatile locale au sapat strada si au lasat-o deschisa circulatiei. Evitat puradei, culcat motor spart semnalizare fata si raschetat emblema GSXF. Eu: doar vinatai
  10. Am si io o intrebare. Exista kawasaki ZXR 250 an fabricatie 93? Sau ar fi un un sxr 400 cu un motor de 250? Vreau sa stiu daca ma fraiereste cineva sau nu. Multumesc
×
×
  • Creează nouă...