nu stiu de ce mai scriu in topicuri vechi si putrezite dar reinviate insa:
zx12-r este de asemenea un monstru care se compara cu busa la modul ca se apropie de ea, insa toate review-urile si testele filmate dau mult mai mult credit din acest punct de vedere celor de la suzuki.
intr-adevar tine si de experienta si sangele pe care il are pilotul insa si la schimbarea de motorete 12-le tot nu reusea sa se arunce in curbe cu slide-uri si sa iasa atat de violent precum o facea busa.
in ceea ce tine de linie dreapta, adik viteza maxima, nu de liniuta atentie, modele stock nu se face mare diferenta ba chiar sunt segmente in roll on cand busa capata distanta dar nu dispare chiar repede deci sunt diferente pe care foarte multi de aici nu le-ar sesiza ever.
cu plecatul de pe loc sta treaba altfel hayabusa fiind clar mai violenta si mai rapida decat 12.
cat despre comparatii deplasate cu fjr1300 sau stiu eu ce alte mobre muhahaha..aberatii.
iar la cat e de joasa busa are kile mai "usoare" decat celelalte d mai sus.
intr-adevar fata de k5R1gsxrCBR1000RR astea doo reprezinta alta clasa.mai grea si "mai touring". xx-ul e in porumb la faza asta.
Pana una alta numai cei ce pot avea un deosebit respect pentru o motoreta care si-a facut numele prin capacitatea de a trece prima de bariera celor 300 km/h nu pe cadran ci in realitate, insotita de un cuplu imens la orice turatie si resurse interminabile, iar numai cei ce apreciaza munca unor ingineri deosebiti branduiti suzuki care au reusit sa obtina cea mai tare forma aerodinamica vreodata pentru o motoreta de ti se opreste inima in piept si aerul in plamani cand o vezi pe strada cat este de frumoasa ar trebui sa dea cu noroi (daca o vor face vreodata) intr-o astfel de motoreta. cu argumente.sau sa-si doreasca.
Cat despre design...aviz prazlanderilor... e ca saab-ul . iti place ori ba.
dupa capul meu mi-as lua si o busa si un 12 sunt doua motorete din aceeasi clasa extrem de diferite ca personalitate .iar apoi un k5 si un zx10.
Dogg.
ps faza cu ingeri/demoni e dementiala