Sari la conținut

RaveGSXR

Membru
  • Număr conținut

    204
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    departe...
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    none

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki GPZ 500 S ("Musashi") Simson AWO 425 S ("Adolf")

Vizitatori Recenți Profil

793 citiri profil

RaveGSXR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In sfarsit o treaba buna pe topicul asta, ca prea se inflamasera niste "cunoscatori". Odihneste-te in pace, Bob... Rog moderatorii daca se poate la urmatoarea postare fistichie sa inchida topicul.
  2. RIP Bob, am inceput cu mesaje de astea si pentru prieteni ...
  3. Multa sanatate si recuperare cat mai usoara, rapida si fara complicatii.
  4. "Invidiosilor, ce daca avea carnetul suspendat, mergea oricum mai bine decat 99,99% din forumisti" Unde sunt pokemonii aplaudaci care sa il laude ce pui de rossi era, trebuie sa le fac eu munca?
  5. Lol, si un hot daca iti fura motocicleta si reuseste sa plece pe ea, e tot pe doua roti. Il compatimim si pe el? E bine ca functioneaza selectia naturala si nu a lovit pe vreun nevinovat.
  6. if (Dragula) { cout<<"C konteaza k navea krnet konducea mai bine dect jumate de aici de pe forum, invidiosilor";} else { cout<<"Ghinion de nesansa, alta data sa pastreze distanta fata de ala din fata, asta se intampla cand te bazezi pe ceilalti in trafic";} Sper ca am scris corect potrivit sintaxei cocalareasco-pokemonistice pe ramura true; in caz contrar, imi fac autocritica si ma duc la specializare pe haifaiv...
  7. In primul rand, sincere condoleante familiei si prietenilor. Nu, cocos, stai linistit, lepre ca asta iti dau ei glontul si, surpriza, o sa scape, cum o sa scape si cu "accidentul". O sa zica "vaaaai a sarit sa ma omoare si m-am aparat". O sa ai probabil si un cutit in mana, sau o ranga, sa fie mai plauzibil. "Legitima aparare", mon cher. Imi place ideea cu justitia "divina". Ce lasitate, tot te bucuri ca a mierlit-o ala, dar n-ai facut-o tu, te simti deosebit de pur, neprihanit si gata sa mostenesti macar un judet in imparatia cerurilor. Chiar si asa, pentru un caz in care aceasta "justitie" (=coincidenta) a functionat, exista zeci in care faptuitorul o duce bine mersi. Iar multi dintre grobienii astia nu au nici constiinta ca sa zici ca macar regreta ce au facut.
  8. @fast_arrow si ceilalti care v-ati lovit curand de aceeasi problema: Iti zic din experienta anului de gratie 2006 cand si pe mine m-a varsat o proasta si am ajuns sa ma razboiesc cu balaurul asigurator, asa ca sper sa se fi schimbat (in bine) intre timp. Dupa militie care cred ca iti bifeaza toate zgarieturile, ca nu ii doare mana, te duci la constatare la asigurari. Aici inspectorul de daune o sa incerce sa nu iti treaca in constatarea lui toate, tre sa te tiganesti cu el la maxim. Pe mine deja ma "pregatea" de teapa, "oooo, carenele astea sunt scumpe, sigur nu o sa avem cum sa iti dam toti banii". O sa faca poze la moto in ansamblu si la stricaciuni. E f important ca motorul sa fie curat, sa arate cat mai bine intretinut. Atentie cand o sa iti zica "putem sa iti dam maxim x euro". Sa il intrebi exact de unde a scos suma aia, ce logaritmi si integrale a aplicat. Pe langa deprecierea bazata pe anul de fabricatie, la care nu poate sa umble, mai era si deprecierea bazata pe starea tehnica a motocicletei si aici erau 4 sau 5 coloane, de la foarte buna la nesatisfacatoare. O sa incerce sa te incadreze automat la "nesatisfacator" care are cea mai mare depreciere. Sa iti arate exact tabelul cu anul si starea tehnica sa vezi tu cum a rezultat suma aia. E foarte important, ca acolo te poate arde enorm (am impresia ca de la "nesatisfacator" iti injumatateste suma finala fata de "foarte bine"). Treaba valabila la Asiban. Exista cineva care sa "dea din casa" cum e treaba cu daunele la ora actuala? Inca o data, sper sa se fi schimbat nemernicia asta de norma de aplicare sau ce dracu o fi, si mai ales naravul inspectorilor de daune. Spor la "razboi", pt mine asa a fost pana m-am vazut cu o parte din dauna platita, sa nu crezi ca ies vreodata asigurarile in pierdere, in ciuda lamentarilor lor.
  9. Ehei, frate Chif, sa postez si eu din ce am pozat la salon ca au trecut aproape 3 luni . Intre timp am fost si la salonul auto, erau si niste mobre simpatice intr-o sectiune. Parcarea din fata salonului (apropo, ce oameni sanatosi la cap organizeaza salon moto in IANUARIE? a... aia care n-au zapada cam deloc si temperaturi pozitive tot anul, nu e California dar nici Ro) Suzuki Victory Harley Unul din bunicii cailor nostri de azi: British Motorcycle Owners' Club Restul, mai incolo cand mai imi vine cheful de redimensionat poze... Pe aici e patria chopperelor, din ce am vazut pe strada, cam domina. Am vazut si destule vitezane sau touringuri si parca 3-4 dual sport, dar cele mai multe parca tot choppere sunt. Ma rog, la ce distante sunt, nu e de mirare, intre Vancouver si Montreal sunt 4700km, cat Bucuresti-Paris si retur. Cu exceptia Stancosilor nu cred ca mai traverseaza autostrada vreun munte, asa ca te cam duci drept si calatoria trebuie sa fie confortabila. Uite niste poze de la salonul auto, a fost si o sectiune moto, inclusiv un club de moto "clasice". O sa vezi si doua Indian-uri. Mda, din ce am vazut pana acum (doua saloane), se pune accentul mai mult pe exponatele pe roti, mai putin pe exponatele pe picioare. Pana la urma e moto/auto show si nu porno show. Au fost putine "hostese", dar daca doresti neaparat, cu prima ocazie cand imi iau viza de State, ma duc la un Adult Entertainment Expo si iti fac poze la toate actritele de pe acolo . Ca sa nu iti faci impresia proasta ca a fost show de ghei, uite si niste fete, cat de frumoase sunt si daca se compara cu ce e la noi la saloane, nu discut, frumusetea e in ochii celui care priveste. A, sa nu uit, @Chif, nu mai injura serverul, ca e foarte bun, vina e a noastra ca suntem la departare de Ombilicus Mundi care e Bucale'ul. Ce sa ii faci daca ne-am mutat la tara, ici'sa.
  10. As face schimb cu cea mai mare placere daca as avea dubluri la piese. Dar la cum l-am luat (gratis, doar sa fac actele), nu cred ca ii puteam cere omului si ceva piese de schimb. Daca te hotarasti totusi sa facem schimbul dorit de mine (piesele tale contra banilor mei ) astept un pret de la tine.
  11. Deh, criza financiara globala, le ajustez din pila Tu ar trebui sa stii foarte bine cum e cu saracia aia care te tot sodomizeaza, conform semnaturii tale Dupa interventia cascadorului rasului de mai sus, astept si oferte serioase.
  12. Salut Cumpar robinet benzina si toba completa, originale, pt Simson Sport. Locatie: Bucuresti sau judetele limitrofe.
  13. La 3 dimineata erau k-1 wannabees prin dreptul cortului meu e drept ca doar o mica gramada cum zicea emylyo. I-am auzit cum urlau "va omor baaaaaa" si ceva de genul "ati dat in organizator". Am crezut ca au ramas doar cu vorbele, dimineata am aflat de ciomageala. BMW-ul (mobra) a ramas intr-adevar fara oglinzi in urma tavalelii luate, l-am vazut a doua zi. Pe aceasta cale tin sa multumesc petardei cu srad care a dat pacanele intre corturi la ora aia. Multa sex oral, tovarase. Parca era vorba sa se faca ceva cu galagia dupa 1 noaptea. Intrebare: a mai plouat sambata noaptea si duminica dimineata? Sa stiu daca ma oftic ca nu m-am mai intors dupa Faith No More...
  14. Salut Dupa un an de pauza de comuniste, m-am facut cu un Simson de la un coleg de servici. Motorul nu e gripat, pare sa aiba si compresie, atat ca nu a mai fost pornit din 90 si ceva. Uleiul s-a scurs / "ingrosat" in motor, cutie si angrenaj roata spate. Stiu ca cel mai bine ar fi sa desfac, curat resturile de ulei si reasamblat, dar din experienta cu Simsoanele trecute prefer sa nu fac asta (si evident sa caut pe urma clingherit pt garnituri, poate bate in lemn se mai rupe vreun prezon, etc.) Cum pot curata motorul fara dezasamblare? Am auzit mai multe versiuni, engine flush, dar pe asta il injura mai multi soferi prin afara ca le-a stricat definitiv motoarele, pus motorina inauntru si barbotat, apoi scursa bine. Rog sfaturi de la cineva care a fost in aceeasi situatie si a rezolvat problema. PS: Maine trec pe la curte si o sa-i fac niste poze.
  15. Salut si bine ai scapat O chestie importanta: ai trecut de politie si te duci la inspectorul de daune. Ala o sa inceapa sa te brambureasca: ca sa vezi, ca e veche, ca is scumpe carenele si sigur nu iei toti banii (adica incepe sa te pregateasca psihologic ca ti-o trage). La final stiu ca iti zice asa: iti dam maxim x euroi. Tu sa ii ceri prin ce integrale triple si ecuatii Navier-Stokes a ajuns el la suma aia. Daca face pe nebunul, toarna cu incredere la CSA. De ce iti zic asta: pe langa tabelul cu deprecieri legate de vechimea mobrei, mai au inca unul, corespunzator starii tehnice, cam asa: 0-1 ani: 90% 1-2 ani: 80% 2-3 ani: 70% ................... Acum, la coeficientul asta se aplica asa: 100% stare tehnica f buna, 90% stare tehnica buna,..., 50% stare tehnica nesatisfacatoare Din cate stiu, sunt cam 5 gradatii aici. Coeficientii astia se inmultesc, ca la casele de pariuri La ani nu are cum sa te pacaleasca, pentru ca e data in talon. Dar o sa iti puna cea mai proasta stare tehnica posibila, ca sa iti traga in jos valoarea maxima de despagubire. Conform exemplului de mai sus, valoarea de nou este 10.000 euro iar mobra ta are 2 ani juma. Poti lua maxim 10.000 x 70% x 100% = 7.000 euro, dar el va trage la 10.000 x 70% x 50% = 3.500 euro. Ia zi, se simte diferenta asta? Mai mizeaza si pe faptul ca esti bucuros ca ai scapat (cat de cat) intreg si zici "buni si banii astia, bine ca nu am mierlit-o". Acu gurile rele si cei bolnavi de teoria conspiratiei zic ca inspectorul de daune e motivat sa te traga cat mai in jos, pt ca ia un comision din diferenta cu care reuseste sa te pacaleasca. Nervi tari in lupta cu nemernicii astia de la asigurari. Gipanezul a ramas fara carnet?
×
×
  • Creează nouă...