Sari la conținut

addrianii

Membru
  • Număr conținut

    103
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    jam.cousin@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti / Bucuresti
  • Motocicleta
    Ducati Monster 900S, Ducati 1098S

addrianii's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, 2 ture jumate ar fi punctul de plecare
  2. Salut, cred ca mai multe informatii despre 696 gasesti pe grupul de facebook DesmoRidersRomania. Ca generalitati pot fi urmatoarele: - comparatia km intre masina si motocicleta nu cred ca este relevanta. 30k nu ar trebui sa fie mult, totul depinde de cat de bine a fost intretinuta de posesor/i, daca i s-a facut totul la timp si nu a fost exploatata in recim de racing, nu are nici o problema. Unii posesori chiar au un istoric de service, pastreaza facturi, etc si pot demonstra toate interventiile. - nu stiu sa iti spun comparativ cu alte motociclete, dar Ducati-urile se incing destul de tare in oras, mai ales cele racite pe aer. Daca iti place nu te deranjeaza atat de tare, sau daca e critica treaba, la semafor te poti da jos de pe ea, e funny - la zona de costuri, depinde foarte mult de cum si cat exploatezi tu motocicleta. La fel depinde si calitatea pieselor pe care trebuie sa le schimbi In mare, la un Ducati nu sunt costuri extraordinare vs. alte marci (in privinta consumabilelor), un cost in plus ar fi distributia ce trebuie schimbata la 20k sau 2 ani. Costul unui set de curele (originale) este ~100euro, la care se mai adauga manopera. In mod normal se schimba si ceva role p`acolo, nu doar curelele, in momentul de fata nu iti pot spune ce pret au... Un set de cauciucuri ok sunt in jur de 3-400 euro, exact cum spuneai si tu. Si aici depinde de exploatare, te pot tine si 7000 de km (daca le freci doar prin oras si pe autostrada soarelui), te pot tine si 15k sau poate chiar mai mult, habar n`am. Tot in zona asta intra si kit-ul de lant, depinde de exploatare. Pe mine un lant D.I.D m-a tinut si 25k, dar am avut multe iesiri lungi. As calcula o medie undeva la 15k, si un cost de ~150euro/kit, dar se gasesc si mai scumpe si mai ieftine, depinde de lant. In privinta uleiului nu stiu la ce interval de timp este recomandat sa fie schimbat la un 696, eu imi schimb la 5, maxim 6000km (pt linistea mea). Costul achizitiei unui ulei full sintetic cred ca incepe pe la 200 Ron/4L + ~40Ron filtrul de ulei. (Unii folosesc Motul 7100, altii BelRay, altii Shell Advance, etc...dar majoritatea pun 10W40). Un filtru de aer stock pt 696 trebuie sa fie undeva in jur de 100 Ron Placute de frana Brembo sunt ~100 Euro pentru 2 etrieri/fata. In rest te bucuri!
  3. Salut, poti intra pe facebook pe grupul DesmoRidersRomania, cred ca ai mai mari sanse sa gasesti pe cineva p`acolo
  4. Eu tot nu am auzit nimic de om, o fi bine oare?
  5. Posibil eu sa fiu acel baiat, dar sunt ok
  6. Poate pompa de ulei.... Pompa o poti verifica masurand presiunea (sper sa nu gresesc) Daca este eliminata problema pompei, atunci e posibil sa fie defect senzorul de presiune si sa iti faca figuri.
  7. Ce ai tu acolo este o curea cu dinti patrati, iar tu pe motor trebuie sa pui cu dintii rotunjiti, exact cum ti-a aratat PzKpfW in post-ul precedent. Recomandat este sa le schimbi cu unele ce se potrivesc exact pe modelul tau de motor.
  8. Pare să meară intr-un cilindru... când il mai pornești, verifică dacă se încălzesc ambii cilindrii. Semnal pentru turometru poți lua din CDI-uri, se află sub rezervor, lângă baterie. Arată cam așa
  9. pare sa aibe si jantele schimbate, sau vopsite, jantele originale fiind de culoare neagra. Nu stiu daca are mare importanta, dar e un aspect de luat in calcul... Iar din cauza montarii semighidoanelor, furtunele de frana arata cam dubios (sunt prea lungi si arcuite), daca te hotarasti sa o iei si vrei sa o pastrezi cu semighidoane, e indicat sa le schimbi cu unele mai scurte. Daca montezi un ghidon original, ceea ce te si ajuta sa simti cu adevarat monsterul, e totul ok
  10. Daca ai treaba si la instalatia electrica, nu te va ajuta manualul de 900SS i.e. din anul 2001, deoarece din 2001 au modificat multe. @PzKpfW, pe langa motor si ambreiaj, diferite mai sunt si injectoarele, furcile, pompele de frana si ambreiaj, semighidoanele, bascula (+accesoriile ei), etc.
  11. in sensul ca nici bascula sa nu fie fisurata... e aici un exemplu ce l`am gasit rapid
  12. sa porneasca usor atunci cand motorul este rece (eventual lasata sa se incalzeasca sa vezi daca iti merge cum trebuie si calda, daca pornesc ventilatoarele, etc.), sa verifici cat poti de detaliat sa nu fie cadrul fisurat pe undeva, eventual nici bascula (am vazut pe net cateva cazuri in care bascula de 848 era fisurata bine)...
  13. Amortizorul ar trebui să aibă o valvă în partea de sus unde poți băga presiune de la un compresor (ca la roată) pană iți rezolvi problema. Din ce îmi amintesc, presiunea nu trebuie să fie mai mare de 2bari.
  14. In mare asa ar fi ideal, sa se scurga cat se poate de mult din ele...mie acum mi`a picat fisa ca poate ar fi fost mai bine sa fac operatiunea asta inainte de iernat (pe motive de apa in benzina, posibil inghet, etc.)
  15. Daca tot te apuci de aceasta operatiune cu benzina din rezervor, eu iti recomand sa scoti si benzina din carburatoare, fiecare corp are cate un surubel imediat langa ceva furtunase. Mai jos este o poza pt. identificarea surubelelor cu pricina pt a nu risca sa bulibasesti ceva pe la amestec sau mai rau sa le desincronizezi. Acestea nu sunt marcate, dar le poti observa dupa capul sexagon al acestora in vecinatatea stuturilor si alt indiciu (se desfileteaza spre incheietura tipului).
×
×
  • Creează nouă...